hele slechte verzending

Op dinsdag plaats ik een bestelling en hierbij kon ik voor een bezorgdag kiezen, ik kies voor vrijdag want dan ben ik thuis. Op vrijdag avond bel ik met Quofi waar mijn bestelling blijft, deze was nog niet verzonden het kiezen van een bezorgdag was maar een richtlijn. Helaas was dit een kado wat ik op zaterdag wilde geven en dus niet aanwezig was. Uiteindelijk is mijn bestelling een week later bezorgd. Een tip laat mensen niet kiezen voor een bezorgdag als jullie je daar toch niet aan gaan houden.

Perfect. Snel en zelfs halve eeuw oud dakraam in handomdraai kunnen vervsngen

Zie boven

Goede prijs en snelle levering.

Precies wat ik had besteld

Goede kwaliteit en netjes verpakt afgeleverd. Niks mis mee.

Slecht

Lang gewacht niks ontvangen nu wachten tot ik me geld terug krijg

Slecht

Lang gewacht niks ontvangen nu wachten tot ik me geld terug krijg

Goede prijzen super service

Klantvriendelojk bedrijf en de des vanlantenservice zijn top. Ga zo door.

Goede prijzen super service

Klantvriendelojk bedrijf en de des vanlantenservice zijn top. Ga zo door.

Perfect afgeleverd

Perfect afgeleverd

Super bedrijf

Door veel moeite voor de klant om de bestelling snel en goed afgeleverd bij je krijgt. Dames van de klantenservie ga zo door dikke duim voor jullie.

Super bedrijf

Goed product en snelle levering.

Goede product keuze, prijs/kwaliteit verhouding is goed en een snelle levering.

Goed product en snelle levering.

Goede product keuze, prijs/kwaliteit verhouding is goed en een snelle levering.

Snelle levering en ruim assortiment en ook nog leuke prijzen!!

Makkelijke site om te bestellen. Snel en netjes geleverd.

Kan beter in communicatie

Heb gechat met hun over welke vervoerder .er werdt gezegt Dhl maar kreeg geen track en trace. Dus bleek dat het eigen vervoerder bleek te zijn en voor de 2 de keer terug moest komen. Communicatie kan beter. Wel blij dat het nog is bezorgd

Kan beter in communicatie

perfecte service, snel antwoord, snelle levering

bestelling verliep zonder probleem, ook contact met de klantenservice was zonder enig probleem

perfecte service, snel antwoord, snelle levering

Goede service en snelle levering.

Als klant wordt je netjes behandelt en eventueel te woord gestaan op een klantvriendelijke manier. De bestelling wordt direct in behandeling genomen en indien op voorraad binnen enkele dagen geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is in deze tijd netjes. Al met al zeer tevreden. Vissers Keukenmontage Druten.

Goede service en snelle levering.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen