Alles voldeed naar verwachting. Chapeau !!!!!!

De prijs, verzending, ontvangst en het artikel is 100 %

Alles netjes geleverd.

Alles heel concreet.

Zeer goede aanbieding en snelle levering.

Gewoon goed

Netjes verzorgd en geleverd

Echt kwaliteit deurbeslag voor z,n lage prijs in de aanbieding alleen jammer dat de schroefjes er niet bij zittenn

Gewoon prima!

Voor zeer scherpe prijs een boormachine aangeschaft. Duurde wel wat langer dan aangegeven op de website.

Prima zaak en snelle levering

Heb axa raamuitzetters besteld. Die waren er de volgende dag. Waren alleen slecht verpakt. 5 stuks los in een doos. Gelukkig niet beschadigd maar wel verbeterpuntje.

Fijn het gezochte onderdeel te vinden

Was snel in huis. En dat is fijn als het klusproject stilligt.

ik heb een medewerker aan de tefoon gehad

ik heb een medewerker aan de tefoon gehad deze medewerker heeft mij geholpen om een fout van mij te herstellen ik had te snel gedrukt op het foute artikel en het niet gecontroleerd met het afrekenen het betreft een slot met de verkeerde draairichting ik was gespits op losse of vaste cilinder bij dit voordeurslot ik heb toen een tweede besteld en de eerste retour getuurd met antwoord nummer

Ziet er goed uit snel geleverd

Zag er goed uit moet nog wel verwerkt worden

Slechte levering

Ik zit al 8 dagen op mijn bestelling te wachten, elke dag zeggen ze "morgen wordt het geleverd", maar ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen. Ook zou ik meerdere malen worden terug gebeld, en dat is ook niet gebeurd. Inmiddels 12x zelf gebeld maar nog steeds geen bestelling ontvangen.

Goedkoop en betrouwbaar

Niet zo goed

Niet zo goed .spullen werden snel geleverd maar beschadigd helaas Setje koolborstels waarvan 1 kapot

Snel en vakkundig

Zeer snel geleverd, en paste perfect.

tevreden klant

snelle levering en een goed product.

niet geleverd

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen. Er staat in de mail als ik tussen 29 april en 16 juni een reactie plaatst kan op €5,00 heb. Maar het is al voorbij 16 juni.

Beschadigde levering product en slechte klanten service ervaring

Op 11 juni product besteld en betaald, op 13 juni product beschadigd afgeleverd. Zelfde dag schade met foto's per email gemeld, tevens telefonisch contact gehad met Quofi klanten service waarin werd toegezegd dat retourformulier gezonden zou worden en ophalen beschadigde product/pakket zsm waarschijnlijk op 17 juni. Vrijdag 14 juni geen retourformulier ontvangen idem geen afspraak voor ophalen. Wederom telefonisch contact gehad met klanten service, retourformulier wordt meteen verzonden en afspraak wordt zsm bevestigd. Na geen bericht op 17 juni in de ochtend weer gebeld met de klanten service, retourformulier wordt meteen verzonden en afspraak wordt ingepland met de distributie afdeling voor 19 juni tijdstip wordt nog over bericht. Op 18 juni geen bericht en weer gebeld, ja formulier komt eraan, kwam een bericht echter zonder retourformulier, weer gemaild en uiteindelijk formulier ontvangen en op het pakket geplakt. Bericht ontvangen dat ophaaldienst op 19 juni langskomt, tijdstip is pas morgenochtend bekend. Vandaag 19 juni om 12.11 wederom gebeld met de klantenservice, onduidelijk hoe laat pakket wordt opgehaald maar toezegging wordt gedaan dat pakket zeker vandaag 19 juni wordt afgeleverd. Helaas het is nu 22.10 - 19 juni geen ophaaldienst en geen bericht van klantenservice Quofi. Ik ga het pakket zelf terugsturen en heb verzocht om een snelle restitutie na ontvangst Quofi. Vandaar deze slechte waardering.

Super snelle levering

Jammer dat er een essentieel onderdeel ontbrak

De bormal, die op de montage instructie als onderdeel van het pakket genoemd werd, miste in alle 3 de pakketten. Helaas bij een vraag hiernaar werd ik niet verder geholpen, anders dan deze mal zelf bij een bouwmarkt halen. Bouwmarkten hebben deze niet los en mijn inziens dienen de onderdelen ook compleet geleverd te worden. Wellicht zit dit probleem bij de leverancier (AXA in dit geval), maar dan zou het fijn zijn als jullie daar als tussen persoon tussen klant en leverancier meer inzet voor zouden leveren om hier achteraan te gaan. Zonder de bormal is het een oeverloos project om beide delen op precies de juiste hoogte te krijgen...

correct en snel geleverd

tevereden

Zeer goede en en snelle levering.

Materiaal was niet snel te vinden maar wel bij jullie..

Uitstelend

Snelle levering, mooie producten en beste prijs.

Een winkel waar je goed en goedkoop kan shoppen naar gereedschap e.d., meeste op voorraad en een zeer snelle levering ook als je rechtstreeks koopt of via Amazon verder vind ik de service uitmuntend.

snel en netjes

makkelijk te bestellen kwaliteit is goed op tijd geleverd

Prima levering goede kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen, alles klopte

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen