Top materiaal

Snelle levering in was ook snel gemaakt

slecht

Pakket na 8 dagen nog niet ontvangen .Blijkbaar blijft het hangen bij de vervoerder DHL. Ze beloven bij Quofi een oplossing te zoeken, maar dat blijft ook uit En intussen blijven we hele dagen thuis om toch een eventuele levering niet te missen Niet te doen

Producten van topkwaliteit

Snel levering, makkelijk kopen, goed service!

Goed product

De producten werden op tijd en netjes verpakt geleverd. Mooie kwaliteit & makkelijk te installeren. Een productfoto op de productpagina zou fijn zijn.

Snelle verzending

Producten snel ontvangen. Ik had wat stootrubbertjes besteld voor kastdeurtjes. Alles prima. Het enige minpuntje is dat ik de verzkosten erg veel vond.

Snel goed en voordelig

Binnen 34 uur bestelling geleverd. Goed geprijsd en duidelijke beschrijving.

Stipte levering

Voordelig, snelle levering. Antwoorden ook op vragen vooraf!

Zeer goede service

Zeer goede service

Retour proces functioneert niet

Bestelling werd snel verwerkt. Product retour sturen blijkt niet mogelijk, ondanks melding per e-mail en telefonisch contact, verder geen reactie van Quofi.

Matig

Bij het produkt zouden bevestigingsmaterialen zijn , die zijn (nog ) niet geleverd ondanks contact hierover

Snelle levering van goed product

Snel geleverd scherpe prijs en goede kwaliteit

Alles goed geregeld

De plaatjes pasten perfect. Snel geleverd en voor een nette prijs

Moeilijk via internet contact te maken

Helaas de verkeerde maat ketting bijgeleverd met verkeerde informatie. Wel vriendelijk

gewoon prima

perfect

gewoon goed

ook telefonisch contact oke

Product volgens specificaties en snel geleverd

Product volgens specificaties en snel geleverd. Ik was op zoek naar scharnieren. Het is erg fijn dat het assortiment zo groot is voor dit soort artikelen.

Ik zocht een rooster met rand

Ik heb mijn rooster kapot van gat bij voordeur. Heb maat opgegeven van gat. 60x40 cm. Nu heb ik rooster gekregen met Integrand en nu past de inleg rand niet.

Vlotte levering en precies wat ik zocht!

Dankzij het goede en grote assortiment kon ik precies de materialen vinden die ik nodig had. En dat is ook nog eens vlot geleverd. Super!

Snel en ook nog het goede produkt

Product en service: prima, de verzending (via DHL): miserabel

Ik ben erg tevreden met de geleverde Stanley werktafel. Echter, de verzending door DHL was allerbelabberdst. Twee keer beloofde men te bezorgen maar kwam men - zonder bericht - niet opdagen. Heeft me twee vrije middagen gekost. Pas vier dagen te laat werd er geleverd. Erg jammer dat Quofi via dat DHL levert. Verder prima.

Super snelle levering, mooi product

Raamkrukken besteld, snel in huis, mooi product. Het enige de stift zat er niet bij. Bij nabellen bleek dat de medewerker de productomschrijving ook niet handig vond. Deze extra moeten nabestellen, daardoor wel weer extra verzendkosten ( hoger dan de prijs van de 4 stiften) dat is jammer. Hopelijk straks passend en ook snel geleverd.

Zeer licht en krachtig. Doet waarvoor je het wilt gebruiken

Heb aan de winkel ook gevraagd om mij het factuur op te sturen en binnen de 10 min had ik mijn factuur op pdf om het te kunnen registreren. Echt een top winkel

Eerste ervaring is goed

het is mijn eerste bestelling en ik ben tevreden tot nu toe! Mvg Gerard Janssens

Geweldig product en topservice

Goede prijs kwaliteit verhouding en nadat een onderdeel ontbrak zeer goede naservice. Had het onderdeel de volgende dag al in huis. Warm aanbevolen!!!

Alles op tijd en conform. Klus geklaard.

Vooral doorgaan!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen