
Levering eerst na 1 week ontvangen Wel steeds antwoorden op mijn aandringen
Alles zou maandag bezorgd worden maar kwam zaterdag al!!
In meerder pakketjes ingepakt(was ijzerwaren bij) om schade te voorkomen denk ik. Wel gelijktijdig geleverd.
Wacht al enorm lang op mijn product. Al meermaals achteraan gemaild en dan word er gezegd we gaan er achteraan en dan ineens word het geleverd door een ander postorderbedrijf.. tot op heden nog niks ontvangen. Slechte service, klus ook niet naar behoren af kunnen maken bij de klant
Beste Bernhard, Erg vervelend dat je je klus niet hebt kunnen afmaken. Ik ga bij mijn collega's na wat de status van je bestelling is en we komen er zo snel mogelijk bij je op terug. Groet, Rosa Quofi.nl
Bestellen en betalen gaat erg vlot. De dag erna al direct een verzendnota met pakbon, maar met een niet bruikbare Track & Trace code. De levering liet op zich wachten en na contact name via [email protected] na 3 dagen nog geen reactie. Ondertussen werd wel 10 dagen na besteldatum geleverd. Het zou leuker zijn geweest moest men mij daarvan op de hoogte gebracht hebben. Ben wel tevreden over het product.
Beste Marc, wat jammer dat de communicatie niet vlekkeloos verliep en de Track & Trace niet werkte. We vinden het fijn dat het product is wat je had verwacht en nemen je punten mee in onze feedback! Succes met de klus, groet, Rosa Quofi.nl
Aan de Quofi webshop lag het niet dat de vloeistofbestendige witte overall niet leverbaar was en er ook geen alternatief was voor m'n plafondklus. Simpelweg omdat er geen textiel grondstof gemaakt wordt vanwege de hoge olie/gasprijs. Ondanks dit werd en de overige producten snel en goed verpakt geleverd, buj deze webshop kom je graag terug.
Beste Waterbeer, Jammer dat we niet gelijk je overall mee konden sturen, maar we zijn blij dat je de rest van je bestelling al in huis hebt. Heb je nog verbeterpunten voor ons? We sturen je een klein presentje per mail, Groet, Rosa Quofi.nl
Binnen 1 dag alles in huis.
Beste William, Fijn dat je zo snel aan de klus kon! We zien je hopelijk snel weer op quofi.nl groet, Rosa Quofi.nl
Ik ben tevreden. Kleine verbetering is dat de uiteindelijke bevestiging van de levertijd achterwege blijft. Maar doordat het artikel na een dag of 4 geleverd werd is het niet echt een issue.
Beste Ar, Jammer dat je product later is gekomen dan verwacht. Gelukkig was het geen issue. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je op tijd aan de klus kunt beginnen. We sturen je nog een presentje per mail, zodat we je hopelijk binnenkort weer zien op Quofi.nl Groet, Rosa Quofi.nl
Door verder te zoeken het juiste product bij jullie gevonden, ga zeker in de toekomst eerst bij jullie kijken.
Beste Harry, Dankjewel voor je review en fijn dat je het juiste product hebt gevonden! We zien je graag terug op Quofi.nl Groet, Rosa Quofi.nl
Eerst verkeerd leveren. Dan moet je vijf keer bellen.wanner komt mij bestelling . Is in gepakt komt morgen en weer niets . Bel weer is nog niet verzonden . Weer twee dagen verder nog niets weer gebeld komt vandaag .weer niets weer bellen .o is nog niet ver zonden . Wat een Flut bedrijf is weten van mekaar niet wat ze doen. Beloven van alles komen niets na . Ik heb er drie keer wat besteld er is altijd wel wat misgaat is verkeerd verstuurd was toch niet op vooradig Enzo voort . Er verandert hier echt niets .
Beste Frank, Vervelend dat onze service niet is gelopen, zoals je hoopte. Ik heb begrepen dat we je geld inmiddels hebben gecrediteerd en het daarmee afgehandeld hebben. Hopelijk kun je alsnog snel aan je gewenste klusspullen komen en zo snel mogelijk aan de slag gaan. Nogmaals onze welgemeende excuses en succes met de klus, Quofi.nl Rosa
Original review
Eerst verkeerd leveren. Dan moet je vijf keer bellen.wanner komt mij bestelling . Is in gepakt komt morgen en weer niets . Bel weer is nog niet verzonden . Weer twee dagen verder nog niets weer gebeld komt vandaag .weer niets weer bellen .o is nog niet ver zonden . Wat een kut bedrijf is weten van mekaar niet wat ze doen. Beloven van alles komen niets na .
Beste Frank, Vervelend dat onze service niet is gelopen, zoals je hoopte. Ik heb begrepen dat we je geld inmiddels hebben gecrediteerd en het daarmee afgehandeld hebben. Hopelijk kun je alsnog snel aan je gewenste klusspullen komen en zo snel mogelijk aan de slag gaan. Nogmaals onze welgemeende excuses en succes met de klus, Quofi.nl Rosa
Alle producten geleverd zoals gevraagd. Was wel in 2 delen geleverd en een beetje later zoals door jullie gemeld, doch reeds vergeten en vergeven. Prijs/kwaliteit producten in orde. Dank u.
Beste Lena, wat jammer dat je bestelling wat later was dan gepland, maar we hopen dat je alsnog je klus tot een goed eind hebt weten te brengen. We zien je hopelijk snel weer op Quofi.nl groet, Rosa Quofi.nl
Zeer snelle levering
Goedemorgen J, Dankjewel voor je review. We zijn blij dat je snel je klusspullen hebt ontvangen! Succes met de klus en tot snel op Quofi.nl groet, Rosa Quofi.nl
het juiste item gevonden voor herstelling waardoor kosten van vernieuwing uitgesteld
Beste Eddy, Kijk perfect dat horen we graag! Succes met de klus. Tot snel op Quofi.nl groet, Rosa
De dampopen rol werd zeer snel geleverd en is zeer gebruiksvriendelijk vanwege het ruitjespatroon. Je kunt makkelijk en duidelijk stukken afmeten voor gebruik. Tevens is het versterkt met een soort wapeningsgaas wat het stabiel maakt.
Beste Theo, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de dampopen rol helemaal naar wens en makkelijk te gebruiken is. Hopelijk heb je je klus goed kunnen afronden. We zien je ook graag voor je volgende klus weer op Quofi.nl Groet, Rosa
duidelijk snel en goed geleverd. Dus niet in enorme verpakkingen. daar wordt de prijs vlgs mij ook op gebaseerd. Nogmaals blij met de juiste producten
Beste Ronald, Dankjewel voor jouw review! We vinden het fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is gegaan. Succes met de klus en hopelijk tot snel op Quofi.nl Groet, Rosa Quofi.nl
Beschrijving niet in overeenstemming met hetgeen vermeld op de site. Een retourzending aanmelden en dit ook nog kunnen doen kost dagen. Ook nog steeds niets vernomen van de gedane retourzending.
Beste Zeger, Vervelend dat dit fout is gegaan door de beschrijving. Wil je aangeven waar de fout zit, dan kunnen we de beschrijving zo snel mogelijk aanpassen. Uiteraard neem ik contact op met de afdeling After Sales om te kijken of je retourzending al ontvangen is. Excuses voor het ongemak en je hoort snel van ons, Groet, Rosa Quofi
Original review
Beschrijving niet in overeenstemming met hetgeen vermeld op de site. Een retourzending aanmelden en dit ook nog kunnen doen kost dagen. Ook nog steeds niets vernomen van de gedane retourzending.
Beste Zeger, Vervelend dat dit fout is gegaan door de beschrijving. Wil je aangeven waar de fout zit, dan kunnen we de beschrijving zo snel mogelijk aanpassen. Uiteraard neem ik contact op met de afdeling After Sales om te kijken of je retourzending al ontvangen is. Excuses voor het ongemak en je hoort snel van ons, Groet, Rosa Quofi
Gereedschap besteld, op de hoogte gehouden en gezien het weekend, black friday redelijk op tijd geleverd. Ik zou hier zo weer wat bestellen.
Beste M, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling verliep zoals je hoopte. Heb je nog verbeterpunten voor ons? Groet, Maurice Quofi.nl
Eindelijk het product gevonden waar ik al zo lang naar op zoek was.
Hi Mia, Mooi om te lezen, bedankt voor jouw beoordeling! Groet, Maurice Quofi.nl
No nonsense deal. Gewoon goed. Snel geleverd. Goede prijs.
Hi Robert, Bedankt voor jouw review :) Groet, Maurice Quofi.nl
Gewoon zoals je waf verwachten als je ergens iets koopt
Beste Cees, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je bestelling verliep zoals je hoopte. Heb je nog verbeterpunten voor ons? Groet, Rosa Quofi.nl
Heb een oude Altrex AllRound ladder, 2 delig. De voeten van de ladder en van de stabiliteitsbalk waren door de leeftijd afgebroken. Onderdelen bij jullie besteld, en na ontvangst gemonteerd. Perfect. Stukken goedkoper dan bij Altrex zelf.
Beste J.Post, Dankjewel voor de mooie beoordeling we zijn blij om te horen dat je je ladder weer kunt gebruiken! Groet, Rosa Quofi.nl
Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd.
Bedankt voor je review en succes met de klus! Groet, Rosa Quofi.nl
Goed product voor weinig geld.
Hi Denis, Bedankt voor je review, heb je nog verbeterpunten voor ons? Groet, Rosa Quofi.nl
had aantal keren bij de keukenzaak gebeld , monteur kwam kijken zou de onderdelen laten bestellen . na 3 weken nog steeds geen contact van de keukenzaak. ik zelf aan het speuren gegaan en kwam bij jullie Quofi.nl terecht , goed gekeken en bestelt op een vrijdag ( ook even gebeld of het op voorraad was ..jawel) het werd een dag later zaterdag al bezorgt, dus HELEMAAL PERFECT . op dezelfde dag ben ikzelf daarmee bezig geweest om te repareren, was wel een behoorlijke klus . maar onze caroussel keukenkastje is weer helemaal perfect. dus Quofi.nl HEEL HARTELIJKE DANK .
Beste Wijnand, Je moest er wat voor doen, maar uiteindelijk is het gelukt. Fijn dat Quofi.nl je klus heeft doen klaren. Dankjewel voor je bestelling en tot snel op Quofi.nl
Had niet verwacht dat mijn bestelling met een lengte van 3 meter zo snel bezorgd zou worden.
Beste Ruud, Wat fijn dat je bestelling zo snel binnen was! Succes met de klus en tot snel op Quofi.nl groet, Rosa
101 Laurent Janssensstraat
Tilburg-noord 5048 AR
Click here to view our Thuiswinkel Reviews certificate.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours