Product en service: prima, de verzending (via DHL): miserabel

Ik ben erg tevreden met de geleverde Stanley werktafel. Echter, de verzending door DHL was allerbelabberdst. Twee keer beloofde men te bezorgen maar kwam men - zonder bericht - niet opdagen. Heeft me twee vrije middagen gekost. Pas vier dagen te laat werd er geleverd. Erg jammer dat Quofi via dat DHL levert. Verder prima.

Super snelle levering, mooi product

Raamkrukken besteld, snel in huis, mooi product. Het enige de stift zat er niet bij. Bij nabellen bleek dat de medewerker de productomschrijving ook niet handig vond. Deze extra moeten nabestellen, daardoor wel weer extra verzendkosten ( hoger dan de prijs van de 4 stiften) dat is jammer. Hopelijk straks passend en ook snel geleverd.

Zeer licht en krachtig. Doet waarvoor je het wilt gebruiken

Heb aan de winkel ook gevraagd om mij het factuur op te sturen en binnen de 10 min had ik mijn factuur op pdf om het te kunnen registreren. Echt een top winkel

Eerste ervaring is goed

het is mijn eerste bestelling en ik ben tevreden tot nu toe! Mvg Gerard Janssens

Geweldig product en topservice

Goede prijs kwaliteit verhouding en nadat een onderdeel ontbrak zeer goede naservice. Had het onderdeel de volgende dag al in huis. Warm aanbevolen!!!

Alles op tijd en conform. Klus geklaard.

Vooral doorgaan!

Prima verpakt en snel geleverd. Helemaal super!

prima tevreden

snelle levering, prima service

Bestelling nog niet geleverd

Nog geen levering ontvangen

Snelle levering en de juiste produkten

Mooie uitzetijzers en snelle levering!

Product was precies zoals omschreven was. De Letse oop uitzetijzers van AXA voldoen prima. Snelle levering en netjes verpakt.

Ik heb het terug gestuurd omdat het niet paste en het er ook vies uit zag en wacht nu op mijn €€.

Het paste niet en zag er vies uit

Na contact alles goed mogen ontvangen

Pakket bleek incompleet te zijn. Na dit te hebben doorgegeven een nazending mogen ontvangen. Verbeterpuntje zou kunnen zijn om de klant beter op de hoogte te houden van de vervolgstap.

Savonds bestellen volgende dag geleverd

Snelle levering en reele prijzen

korte levertijd, artikel goed verpakt en met een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing

Snelle levering van de bestelling.

Binnen twee dagen was de bestelling afgeleverd.

Snel en goed afgeleverd

Pir platen onbeschadigd en snel afgeleverd. Handig dat de gipsplaat al verlijmt is.

Tegenvallende levertijd.

Zonder enige melding kreeg ik na 6 werkdagen gerekend na de bestelling ineens na reclameren de volgende dag mijn bestelling.

Goed, snel en voordelig

12x polymax kokers met handige koel koffer voor een mooie prijs

Alles OK

Prima product, communicatie levering kan beter

Na 3 dagen even contact opgenomen i.v.m. verlate levering. Daar was verder geen communicatie over. Maar het product werd uiteindelijk geleverd (was ook niet urgent verder) en is van goede kwaliteit

Snelle levering, mee denkende medewerkers aan de telefoon, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Helemaal tevreden!

Snel geleverd, juiste artikel

Prima zaak

Snel en gemakkelijk

Keurig op tijd alle spullen netjes geleverd

In het begin was ik sceptisch om bij een nieuwe firma een grote bestelling te doen maar ben zeer positief

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR