Goed produkt en een deftige prijs.

Vlotte levering van een produkt ( raamrubber) dat, goed verpakt, werd geleverd.

Claim op Quofi niet betaald

Handige jongens in Brabant. Een product blijkt ondeugdelijk in garantie tijd van 5 jaar. Ze betalen de klant liever de oude prijs dan een vervangend product te leveren. De klant moet zelf euro 189 bijbetalen om een nieuw product te kopen.

correct materiaal geleverd

correcte levering

Prijs kwaliteit verhouding was prima en levering supersnel

Had verkeerde artikel besteld wat heel snel werd geleverd, retourneren ging simpel en binnen een paar dagen geld retour

Alles is gegaan zoals afgesproken, kan dus niet beter.

Alles TOP verlopen. Juiste producten netjes geleverd. Helemaal tevreden.

Product is precies wat ik nodig had.

Snelle levering van de gewenste onderdelen

Deursluiter werkt onvoldoende

Ik had een Dictator 1400 besteld, identiek aan diegene die ik in gebruik had, maar het pompje van de nieuwe blijkt onvoldoende om de deur dicht te trekken. Ik zal dit product terugsturen.

Snelle en correcte afhandeling.

Bestelde product is naar wens.

de schanieren waren iets verbogen

ik was gedwongen bij quofi/ destil te kopen omdat alle andere lervancier uit verkocht waren. prijs technische waren ze veel te duur. maar met andere dingen weer niet!

Goede prijs

Was veruit de goedkoopste

topprodukten tegen scherpe pprijzen

Voor onze carroussrlkast van inmiddels 15 jaar enkele onderdelen voor het meganiek gevonden bij deze firma tegen een scherpe prijs. Bovendien lijken de nieuwe onderdelen beter dan de oude wasrdoor de kast weer als nieuw of eigenlijk beter functioneerd. Top!

Wij hadden niet verwacht dat de bestelling ook op Texel er de volgende dag was!

Voor de eerste keer gebruikgemaakt van deze website. Had een bijzonder onderdeel nodig voor deurbeslag voor ons vakantiehuis op Texel. Gelukkig meteen gevonden bij Quofi, en ook nog eens op ons eiland afgeleverd!. Dat was nog niet zolang geleden zo vanzelfsprekend! Dus prima in orde zou ik zeggen.

Snel en correct

Snel en correct

bestelling naar wens

veer voor deurslot besteld en andere dag ontvangen, erin gezet en werkt weer.

Snelle levering, prima

Na levering bleek dat ik de verkeerde maat had besteld, na even bellen een retour nummer gekregen, opgestuurd en na een paar dagen was het geld teruggestort, echt heel fijn. De bestelling van de juiste maat was weer binnen 24 uur geleverd!!

Snelle levering, scherpe prijs.

Bezorgd op de dag die ik aangaf, en qua prijs één van de laagste.

Goede levering maar niet tevreden over het product

Over de geleverde postbus ben ik helemaal niet tevreden. De achterwand van de brievenbus wijkt naar achteren waardoor de klep niet over de achterwand heen valt. Vervelend omdat het er bij in kan regenen en we natte post ontvangen.

De levering door DHL was mis gelopen en was terug gestuurd, maar Quofi heeft heel snel de order opnieuw gestuurd. Uitstekende en snelle service. Hartelijk dank.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima kwaliteitsproducten en snel geleverd. De producten zelf lagen onverpakt in de doos, dat vond ik iets minder. Gelukkig geen beschadiging maar had wel iets omheen gemogen.

Snel en voordelig!

Ook met een bestelling van een paar euro snel En goed verzonden!

Tevreden over zowel de aankoop als de levering van mijn artikel.

Prima schoonloperdoek

Fijn dat jullie veel onderdelen op voorraad hebben

Service zonder zorgen!

Bestelling was bezorg gevoelig en ‘s ochtends speciaal bezorgd zodat het heel bleef. Echt fine zorgen en kon meteen verder met de klus!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR