Keurig en vlot geleverd

Korte deurklink besteld i.v.m. hordeur. Makkelijk besteld en vlot geleverd. Eén punt van aandacht: Waarom is het niet mogelijk om meteen voor een afhaalpunt te kiezen? Nu kon dat pas nadat ik - rijkelijk laat - bericht kreeg over het afleveren van het pakketje.

Prima artikelen

Snelle levering. Prima artikelen. Kom er zeker weer terug.

Veel keus en duidelijk

Duidelijke webshop met veel keus, goede prijs en snelle verzending

Alles verliep zoals beloofd.

vlotte communicatie vlotte levering. grasmaaier eenvoudig in montage.

heb het product niet ontvangen

gebeld en bericht verstuurd geen reactie zeer slecht

Super product

Snelle levering prima bedrijf

Snelle en complete levering

Voor raambeslag uitgekomen bij Quofi. Verschillende uitzetters gevonden van het merk Axa tegen een lagere verkoopprijs. Volgende dag vroeg in huis, zelfde dag de klus afgemaakt.

Alles op tijd

HAPPY

Schuifhor-onderdeel gevonden ondanks dat het onderdeel meer dan 20 jaar geleden voor het eerst gemonteerd is/was. Zeer blij dat het nog bestaat EN via de leverancier zeer gemakkelijk te bestellen is/was.

altijd prima

betrouwbaar

Product zoals omschreven, snelle levering

Prima.

Verzenden langere stukken erg duur. Misschien kan de website duidelijker. Kon niet meteen vinden wat ik zocht. Kan ook aan mij liggen.

redelijk

Ik heb geen factuur ontvangen

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd.

Via Google zoeksite op site van Quofi terecht gekomen. Snel gevonden wat ik nodig had. Goede prijs-kwaliteit, makkelijke site om onderdelen te zoeken en bestellen. En snel thuisbezorgd.

Klasse aan onderdelen

Alle bestelde materialen zaten er bij t was dus snel en goed en gemaakt

De spullen snel geleverd en precies goed de foto komt perfect overeen met wat je nodig heb .

Perfect en snel geleverd

Producten snel en conform de beschrijving geleverd.

Wel besteld niet geleverd.

Heb in maart al besteld maar er is niks geleverd. Hier al meerdere keren gemaild, maar krijg steeds zelfde reactie is geleverd. Ik heb nog steeds niks ontvangen graag snel leveren. Anders zal ik om de 3 dagen de status van afhandeling beschrijven bij reviews.

Bestelling van het product gaat eenvoudig en is goed verpakt en snel afgeleverd

Levering nadat alles compleet was.

Fijn contact toen pakketje even "zoek" was dankzij DHL. Mooi deurbeslag, stuk voordeliger dan andere leveranciers. Super blij mee!

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

goede service en goede levering

kwalitatief goede producten

Snel besteld en geleverd. Goed materiaal

Prima…bestelling en afleveringen volgens afspraak..top.

Bezorgd volgens afspraak op ander adres

Product geleverd zoals pp de webshop was aangegeven. Montage was zo gebeurt met duidelijke handleiding.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR