aanrader

snelle levering - items conform beschrijving - goed geprijsd !!

Op tijd goed product geleverd

Bij aflevering vond ik de isolatie schreef gelijmd op het luik. Bij naderinzien heb ik het kruip gat iets kleiner gehouden zodat ik de isolatie moest afsnijden op maat.

Snel en betrouwbaar

Insteekslot met afwijkende maat in 1 dag geleverd. Op voorraad dus!

Sans le moindre problème

Les produits sont conformes aux attentes, prix très compétitifs, frais de livraison corrects, emballage parfaitement adapté, livraison rapide et soignée... Que peut-on demander de plus ?

Snelle levering, goede kwaliteit, eenvoudige montage.

Prima, maar voor zoiets simpels als een stok haak is toch niet een hele vragenlijst nodig

Snel goedkoop en betrouwbaar

Website is gemakkelijk en compleet. Snelle verzending en altijd gratis bij 50.euro besteding. Echt een fijne bouwmarkt en veel goedkoper dan de bouwmarkt om de hoek

Uitstekend product, misschien er een montagetekening bijgevoegen

Top bedrijf snelle levering

Snel geleverd elke keer opnieuw. Ik kan vertrouwen op Quofi en dat is erg prettig! Goede prijs/kwaliteit van de producten.

snel

besteld binnen 12 uur in huis en goed verpakt

Prettig

Pakketkwam 1,5 week beschadigd aan. Personeel heel behulpzaam. Werd nieuwe gezonden. Helaas hij was niet zoals verwacht en retour gezonden.

Uitstekend verlopen aankoop

Na de aankoop,goede communicatie,klantenservice goed bereikbaar.

Snelle levering, en nette klantenservice !

Ik ben tevreden over Quoofi , goede prijzen en een ruim assortiment.

Goed maar kan beter!

Ellen valdorpels. U hebt ze op maat 1030. Ze zijn echter max 100 in te korten. Ik kan goed klussen dus ik haal ze uit elkaar en maak 300 korter. Wat meer info ware beter!

Slechte service

Mijn bestelling is niet afgeleverd zoals besteld en afgesproken. Na verschillende keren telefonisch contact met destil is gebleken dat mijn bestelling terug gestuurd is. Tot heden geen restitutie ontvangen.

Prima slot geleverd! Binnen een dag bezorgd.

Prettig, duidelijk, op tijd

Dat wat besteld is is op de tijd geleverd die was afgesproken. Prima dus!!!

Snel gelefert en de goede onderdelen

Goede ervaring met dit bedrijf!

Heel erg tevreden met de afhandeling en snelle levering van mijn bestelling.

Nette en snelle levering

Geen aanmerkingen. Gewoon top.!

Bestelling snel geleverd. Week later tijdens plaatsen bleek de valdrempel niet compleet geleverd was. Mail gestuurd, volgende dag ontbrekende deel thuis geleverd. Zeer tevreden!!

Product nog steeds niet gekregen

Verkeerde huisnummer ingevoerd. Na opgeven juiste adres het product nog steeds niet gekregen

Levering batterijen

Batterijen besteld. Snel en correct geleverd zoals beloofd.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR