perfecte service, snel antwoord, snelle levering

bestelling verliep zonder probleem, ook contact met de klantenservice was zonder enig probleem

Goede service en snelle levering.

Als klant wordt je netjes behandelt en eventueel te woord gestaan op een klantvriendelijke manier. De bestelling wordt direct in behandeling genomen en indien op voorraad binnen enkele dagen geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is in deze tijd netjes. Al met al zeer tevreden. Vissers Keukenmontage Druten.

Goede service en snelle levering.

Ik zou niet weten hoe ik zonder Quofi moest werken !

Ik had scharnieren besteld en dat ging heel gemakkelijk. De bestelde scharnieren kwamen vlot en zijn prima van kwaliteit.

Ik zou niet weten hoe ik zonder Quofi moest werken !

Keurig geleverd en volgens afspraak

Makkelijk te bestellen op de site, keurig op tijd geleverd.

Zeer snel en product precies goed

Onderdeel voor festool gereedschap besteld en dit werd direct de volgende ochtend al bezorgd. helemaal goed.

Mooi product, goede Service!

Ik heb goede ervaring met Quofi. De dienstverlening was goed en het telefonisch contact prima en duidelijk! Helaas was de tochtstrip te smal waardoor ik genoodzaakt was de strips te moeten retourneren. Inmiddels heb ik bredere strips gevonden die ik in de buurt kon ophalen. E.e.a. omdat ik schrok van de verzendkosten ad. € 40,- volgens de prijsopgaven bij het bestellen via de website.

Snelste aanbieder

Ik moest er een heel klein beetje meer voor betalen, maar Quofi kon direct de volgende dag leveren -> en dat had ik nodig. ZEER TEVREDEN!

prima alles ok

alles vlot verlopen

We zijn enorm geholpen

Goede prijzen en snelle verzending.

Makkelijk te plaatsen

Was erg makkelijk te plaatsen geïsoleerd kruipluik Klein beetje bij snijden !!

Wat een super snelle levering

Snelle levering prima product

Alles perfect

Alles vlot verlopen!

Nergens te krijgen, gelukkig wel bij quofi.

Had onderdelen nodig om een aantal draai/val ramen te repareren en het vinden van de onderdelen was geen probleem. Helaas bleek het leveren aan particulieren wel een probleem. Frustrerend. Tot ik aan Quofi dacht, waar ik al eerder wat bouw materiaal had besteld. En waarempel.. Quofi had ook deze onderdelen in het assortiment! Quofi leveren de benodigde spullen zeer snel. Maar de track/trace correspondentie over de zending ontbrak in mijn geval zodat ik pas na bellen met Quofi wist waar mijn pakketje was. E.e.a. aan de pakketdienst te wijten maar zou beter zijn zodra de levering bij Quofi bekend is, zij dit ook melden aan de klant, of zichtbaar maken in het klant account.

Goed alles volgens afspraak

Duidelijke website met link maar technische tekeningen in pdf formaat. Verder nette bezorging en reacties per mail betreffende de voortgang van je bestelling.

Snel geleverd, en goedkoopste onder aanbieders

Zeer snelle levering

Prettige ervaring met deze website

Via internet zocht ik gereedschap, gevonden bij Quofi, voor mij een nieuwe website. Besteld een de volgende dag in huis. Komt belofte na !

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR