Mooie prijs en snel Verzonden

Goeie winkel met mooie aanbiedingen en snel Verzonden

Goed!

Ik belde voor korting op verzendkosten ivm vergissing , dit was niet mogelijk zei men.

Top bedrijf

Echt een heel goed bedrijf, de prijzen zijn echt goedkoper dan bij de concurrent.

Niets op aan te merken.

Vlotte levering

prima, conform verwachting

De correctheid en snelheid is prima. Jammer alleen dat er geen factuur bij zit. Die moet je apart opvragen. Voor de klant weer extra werk.

Niet gekregen wat ik besteld heb

Bestelling gedaan, geen probleem. Afleveren duurde lang. Iets anders gekregen dan ik besteld heb. Na telefonisch contact een veel te omslachtig rectificatie traject in gestuurd, kan 4 weken duren voordat ik mijn geld terug gestort krijg. Ik bestel nooit meer iets via deze site. Ik ben klant GEWEEST!!!

Mooi apparaat

Dag nadat ik mijn accu grasmaaier bestelde werd hij mooi door DHL geleverd. Maar mijn advies is verstuur zoiets van waarde in een neutrale verpakking (al eerder meegemaakt dat iets van waarde zomaar onderweg naar mij verdween).

Rommel

Laarzen zijn na 1 dag in de tuin werken weggegooid, de aanhechting bij neuzen is zo verdikt dat tenen er niet bij in passen. Reclameren heb ik niet gedaan voor 30 euro, maar als een review wordt gevraagd....

's Middags mijn bestelling geplaatst en de volgende dag daadwerkelijk binnen. Precies ook het goede onderdeel.

Ik heb de PerfectPro oordopjes besteld omdat mijn oordopjes na 4 jaar kapot zijn gegaan. Ik zocht juist oordopjes met een nekband, zodat ik tijdens het hardlopen het volume kan bedienen. Daarnaast vind ik oordopjes "zonder draad" niet fijn. Deze nekband is iets zwaarder, wat ervoor zorgt dat 'ie goed blijft zitten, niet draait, en ook de draden zijn wat dikker waardoor deze hopelijk ook langer goed blijven wanneer ik de nekband een keer achteloos in m'n sporttas stop en er schoenen bovenop gooi. Het geluid is goed, de knopjes zijn makkelijk te bedienen (ook met dikke vingers), en de eerste keer Bluetooth-pairing was in 10 seconden gebeurd. Heel fijn product, ik bestel er nog één!

Goede betrouwbare levering en goede communicatie

Zeer goed!! Makkelijk bestellen, goede communicatie etc. Verbeterpuntje: aan kunnen geven dat het ergens neergezet mag worden door de bezorgdienst

positief

Ik ben tevreden over de snelle levering. Ik had een vraag over het product nadat ik het thuis had gekregen. Heel fijn dat je kunt bellen met het bedrijf. Quofi Ik werd prettig te woord gestaan en goed geholpen door de medewerker die me ook nog een aantal tips gaf. Heb het contact als positief ervaren.

Prima winkel

Bestelling vlot geleverd en het ziet er goed uit. Gewoon topwerk .

Retourartikel niet hoeven betalen

Niet best

Niet op tijd verzonden zoals op het site vermeld,een rare bezorgdienst dat niet werkt met track and trace en nergens je informeert over de bezorging bij grote paketten. Ik heb de nr doorgegeven via Qoufi en de bezorgen zou me bellen, heeft het niet gedaan. Geen CS in het weekend .

Goed product, snel geleverd.

Website zorgvuldig opgebouwd om kiezen gemakkelijk te maken. Goede beschrijvingen. Bestellen ging eenvoudig. Verpakking prima en snel geleverd.

Sleuvenschep snel geleverd

Prima sleuvenschep. Niet duur. Binnen twee werkdagen in huis.

Redelijk

Bestelling kwam beschadigd uit de doos

Een snelle levering

Jammer dat er geen bevestigingsmateriaal wordt meegeleverd. Om beschadiging te voorkomen zouden de uitzetters per stuk verpakt moeten worden anders kunnen ze tegen elkaar aan schuren.

Goed en snel geleverd

Correct en snel afgehandeld

Snelle levering en de goedkoopste, alleen waardeloos dat je geen factuur krijgt

Degelijke strip

Snel geleverd en goed verpakt. Mooie degelijke strip die zijn werk doet.

Optijd geleverd, product zoals verwacht.

We hebben twee raamsluitingen vervangen en twee telescoop armen. Levering ging snel en goed verpakt.

bestelling was incompleet, maar werd perfect opgepakt en missend artikel gelijk op gestuurd.

Dit is mijn 1e bestelling .Tevreden

101 Laurent Janssensstraat