Snelle levering en goede kwaliteit plinten

We hadden gelakte vochtbestendig mdf plinten. Goede kwaliteit en ook fijn dat we de polymeerkit er gratis bij kregen

Goed product, en binnen 24 uur in huis.

Raamschaar voor valraam. Simpel systeem eenvoudig te monteren.

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak.

Goed spul, duidelijke handleiding, snel geleverd.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en prima kwaliteit

snel, betrouwbaar, mooie balans prijs/kwaliteit

heerlijk een leverancier te hebben die helder is en snel levert!

Ik ben heel erg tevreden met het geleverde product

Super snelle levering en heb het product meteen geprobeerd en dat is erg goed gegaan. Super. Bedankt Quofi

Slecht het bestelde artikel is nog steeds niet geleverd

Slecht

Fantastische service

Door problemen met de bezorging heeft Quofi het boven verwachting goed opgelost. Super service!

Goeie service.

Na mijn telefoontje waar mijn bestelling was. Netjes terug gebeld en uitgezocht. Dankjewel klantenservice.

Zit heerlijk

Gebruik ze elke dag voor mijn werk. Zitten goed en verkleuren niet

Gewoon goed

Het bestellen ging makkelijk. Had een vraag nadat ik de bestelling had geplaatst, werd keurig en snel op geantwoord.

Goed en voordelig product, snelle levering

Ik kocht 2 RVS deurvastzetters. Ik vond exact dezelfde deurvastzetters nergens voordeliger. Goede kwaliteit, snelle levering, deugedelijk verpakt.

Ik had een brievenbus besteld van Decayeux die snel werd geleverd, er zat helaas een productiefout in waardoor ik hem niet kon gebruiken. Uiteraard kon ik die terugsturen en werd mijn geld vrijwel direct weer teruggestort. Inmiddels heb ik ook de 2e binnen die wel goed is. Mijn complimenten over de snelle en correcte afhandeling van de bestellingen en retour!

Goede service via de telefoon in de zoektocht naar het juist artikel

Hele fijne service!

Prima, vlotte levering en goed produkt.

Geen ervaring te melden , produkt is door een ander aangebracht en die was er wel tevreden over.

Goed materiaal en mooi op tijd geleverd

Fijne webshop, heldere voorwaarden. Snelle verzending en dus mooi op tijd binnen. Daar kom ik voor terug...

profiel is precies wat we zochten

Het uitzoeken, bestellen en de levering ging zeer voorspoedig. En het belangrijkste: het profiel is helemaal goed.

Goed en snel geleverd

Beroerd

De belofte van snelle levering werd helaas geheel niet waar gemaakt.

Probleemloos.!

Super snellen en nette levering! heel blij mee.

snel volledig en juist

snelle en volledige levering van de juiste componenten

Prima prijs- en kwaliteitverhouding.

Goede ervaringen met Quofi. Snelle levering. Op de hoogte worden gehouden worden van het volledig bestel- en levering proces. Betrouwbaar. Aanrader.

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering