Zeer mooie producten

Ik had diversen producten besteld deze zijn van hoge kwaliteit en een goede prijs

Gewoon zoals het zou moeten.

Alles was naar wens.

Ruim assortiment, snel, geleverd

Fijn dat je snel een ruim assortiment artikelen ter beschikking hebt. Lang aan het zoeken geweest op internet, maar bij Quofi beschikbaar.

Prima afhandeling van mijn order. Vragen snel beantwoord.

Verkeerde onderdeel

T rail voor de vloer besteld. Duidelijk op de afbeelding aangegeven . Kreeg een L rail . Paar keer gebeld en mail contact gehad . Ze bleven maar volhouden dat het juiste onderdeel is. Als ik niet tevreden ben dat ik wel terug kon sturen . Maar had daar geen tijd voor.İk heb de L rail een T rail van gemaakt door met de slijptol te snijden . Volgende keer haal ik zelf uit de bouwmarkt. Betaal wel ietsje meer maar minder stres.

uitstekend

prima product, snelle levering

vlotte bestelling en levering

niet gedacht dat ik deze speciale wieltjes ging vinden. maar gelukkig hadden jullie dit en werkt het perfect.

Uitstekende klantenservice!

Helaas werd mijn bestelde artikel incompleet geleverd. Na mijn contact met de klantenservice de volgende dag is direct een nieuw artikel verzonden zonder dat ik eerst het incomplete artikel retour had gestuurd. De volgende dag werd het nieuwe artikel netjes afgeleverd en in diezelfde week heb ik mijn incomplete artikel retour gestuurd. Uitstekende service!

goede afhandeling

de bestelling was snel bezorgd en duidelijke info.

gewoon goed.

Levering laat op zich wachten

Heb het nog niet eens aangekregen ben zeker niet blij gr

Correcte afhandeling

Heel correct bedrijf , geleverd zoals besteld en op tijd

Gewoon snel leveren volgens afspraak

Product voldoet aan de verwachting.

Snelle levering en goed materiaal.

Melkmeisje topproduct

Al jaren lang ervaring mee goed gereedschap om mee te werken

Netjes op tijd en alles in een keer geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zeer slecht

Heb mijn bestelde levering nog steeds niet ontvangen. Kreeg boren 4mm i..p.v. Bestelde deurveren heb ze nog steeds niet. Op laatste 2 mails geen reactie meer gekregen terwijl ik nog steeds het bestelde niet heb geleverd gekregen.

Makkelijk via mail bereikbaar. En goed geholpen.

Nadeel dat bij mijn bestelling (verlaagde raamkrukken)geen nieuwe kortere stiften zaten.

Prima verzorgde levering

Precies geleverd wat op de site werd aangeboden.

Nog niet goed

Ik heb het bestelde en betaalde product nog niet ontvangen

Waren de verkeerde ondanks de titel

Beste is om een foto te plaatsen in plaats van een tekening.

Ruim assortiment, kwaliteitsproducten en snelle levering.

De bestelling was snel

De producten en de prijzen OK maar....

Ik heb tochtstrips besteld die uiteindelijk goed geleverd waren. Uiteindelijk, na 3 pogingen had ik de goede strips omdat bij de eerste levering verkeerde producten geleverd waren zijn er pogingen gedaan om het te herstellen, dat liep een paar keer mis. Ook wordt er geen melding gedaan wanneer ze de spullen komen leveren en als ze al iets laten weten komen ze een totaal andere dag. De tochtstrips zijn uiteindelijk netjes geleverd met DHL en deugdelijk verpakt. Ik beveel de winkel toch aan, het kan een toevalligheid geweest zijn met de bekende meneer Murphy.

Top en uitstekend

Top en uitstekend goede vriendelijke informatie na dat ik mijn pakketje niet kon trances. Goed en stevig verpakt en bezorgd door dhl Zou zeker hier nog iets bestellen als ik iets nodig ben vanuit hun webshop. Gr Henri van Dijk

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR