Snel en kwalitatief goed

Beloofd is beloofd

In één woord een topbedrijf

Levering keurig op tijd

Het was geen grote bestelling maar prima op tijd geleverd!

Goed.

Het door mij bestelde goed verpakt en snel verzonden.

Snelle correcte levering

de spouwhaken werden snel en correct geleverd. Niets op aan te merken.

Gewoon goed voor een goede prijs.

Gewoon de goedkoopste voor merkgereedschap.

Prima prijs, duidelijke website, zeer snelle levering.

Correcte en tijdige levering

Alleen een betere verpakking zou mogen voor het lood

Je moet wat geduld hebben maar voor de rest alles ok

Netjes afgehandeld.

Contact was prima. DHL link ontbrak waardoor niet duidelijk wS wanneer er precies geleverd werd.

Prima, lastig product toch snel geleverd.

Prima geregeld.

Excellent choice, good prices and great customer service.

I was looking to replace the old and scratched door handles with new ones. Quofi offered what I was looking for at a very competitive price. Shipping is very fast (next working day) and customer support is very responsive.

Geweldig levering voor een mooie prijs

Bestellen gaat prima levering ook op tijd. Meerdere bestellingen gedaan in het verleden en ook dat ging uitstekend!!

Tijdens de verzending is er iets misgegaan en is het bestelde product niet compleet aangekomen. Na dit te hebben gemeld bij de klantenservice is er direct actie ondernomen. De volgende dag het ik alsnog de klus kunnen klaren.

Uitstekende snelle en correcte levering.

Uitstekende snelle en correcte levering. Bij verdere vragen werd je professioneel geholpen.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Uitstekend!

's middags een ladder besteld en voor 9 uur 's ochtends al geleverd! Ik kon direct aan de slag. Helemaal TOP!!

top

volledig volgens afspraak aan een scherpe prijs

Perfect !

Artikelen die je in geen winkel kunt kopen worden in no time naar je opgestuurd. Administratief klopt alles en de snelheid is prima.

Vlotte levering

Duidelijke website waar ik gemakkelijk het gewenste product kon vinden. Levering was vlot. Ook het terugsturen van een product (ik had kennelijk toch een verkeerde maat aangevinkt) ging probleemloos.

Goed contact en prima service

Van begin af aan prettig contact en duidelijke informatie. Goede afhandeling van de bestelling.

Ik kreeg wat ik verwachtte, op tijd en tegen een redelijke prijs.

Die ene. zin zegt alles

Soupele organisatie.

Perfecte dienstverlening!

De geleverde producten waren volledig conform de bestelling voldeden volledig aan mijn verwachtingen. Zeer stipte bezorging!

Uitstekend !

Het aangekochte product was nergens goedkoper te vinden en de klantenservice was super ! De Verzending had wat vertraging maar werd goed opgevolgd en vlot over gecommuniceerd ! Ik heb er voor de 2de besteld , zelfde product aan de zelfde prijs en vlug geleverd...Een aanrader !

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR