Snelle service met een goede helpdesk

Ik had mijn bestelling onderweg, via mijn mobiel geplaatst. Wellicht daardoor ontving ik geen bevestiging van mijn betaling. Maar de helpdesk hield me correct op de hoogte en het gereedschap (Bosch haakse slijper) werd snel geleverd.

Mijn ervaring met Quofi is prima.

Ik heb een Makita kettingzaag gekocht, waarvan de kettingspanner bij het aanzetten gelijk afbrak, dat was een domper, maar....geretourneerd en hij was binnen 14 dagen gerepareerd en retour. Dus ik kan niet anders zeggen dan dat de service van Quofi boven verwachting was!

Zeer goed product

Degelijk product en makkelijk en snel te monteren.

Top kwaliteit en snel geleverd !

Geen enkel probleem bij plaatsing alles werkte zoals het hoorde.

Zeer hulpvaardig geleverd!

De persoon die de waterbron leverde, zette de ton zonder vragen op een veilige afstand van de straat

Verkeerde tekening

Op de tekening stong dat de borstel 53 mm zou zijn . In de beschrijving , die dus vaak een eindje verder staatstond wel juiste hoogte van de borstel. Jammer Voor de rest prima product.

Had 2 tochtprofielen nodig deze besteld. Alleen is de bezorgdienst zeer slordig omgegaan met de bestelling. En trof ik de beide tochtprofielen beschadigd voor mijn deur. Quofi bl een mail daarover verstuurd en kreeg direct bericht dat ze 2 nieuwe opstuurt. Deze zijn heel aangekomen via een andere bezorgdienst. Grote klasse van Quofi.nl met deze snelle aanpak.

Tja

Had drie potten Rust-Oleum verfafbijt gekocht. Werkte niet zo goed, mede door de zeer oude vastzittende verf. Heb twee potten geretourneerd, maar dat ging hoorbaar met tegenzin. Nu een week later geen spoor meer van mijn zending????? Misschien komt het nog goed...

Prachtig

Goede service en bezorging

Super goed bedrijf

Ik bestelde hier insteeksloten. Heel goede prijs tov concurenten. Snel geleverd. Ik moest 2 sloten retourneren en de bestelling wijzigen. Goed telefonisch en mailcontact. Alles perfect en naar tevredenheid geregeld en zonder extra (verzend)kosten. Mijn volgende bestelling is zeker weer bij Quofi.nl

Compleet maar lange levertijd.

Voor 21.30 besteld zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas duurde het ruim een week voordat mijn bestelling er was. Bestelling was wel gewoon compleet en netjes verpakt.

Mooi bedrijf reageren enkel niet meer als je een probleem hebt

Jammer dat ze niet reageren!!

redelijk

Beste, de borstels waren beide geplooid bij levering. Best toch uitkijken met welke transporteur jullie verzenden. Mvg, koen

na 4 nazendingen niet instaat juiste onderdeel te sturen

zat een verkeerd onderdeel bij de bestellingen. Er zijn in totaal 4 zendingen geweest om het juiste onderdeel te krijgen. Tot op heden niet gelukt.

Beetje teleurgesteld

“Verkeerd” gelezen ? Of iets duidelijker vermelden ? Licht misschien in het midden maar na overleg lijkt het opgelost te worden.

Onduidelijke montage instructie

Er is niets te vinden aan detail hoe de soft close gemonteerd moet worden. Dus deze gaat retour komen wasrschijnlijk

Goede site

Het is een goede overzichtelijke site emt veel zoek mogelijkheden. DE bezorging was ook goed. Bedankt Quofi.nl

Prima webshop

Goede kwaliteit, redelijk geprijsd en snelle adequate levering

Goed product

Snelle levering en prima product

De schommelbanken zijn snel geleverd en tegen een redelijke prijs.

Conform verwachting

Mooi product, snel geleverd.

Zou deze site aan iedereen aanbevelen.

Super!!

Zowel product als service helemaal top!!

snel besteld en snel geleverd, super!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR