Product en levering volgens verwachting

Geleverd product is wat ik zocht en werd snel geleverd.

Website is duidelijk, levering is snel als de spullen op voorraad zijn.

Artikelen goed te vinden op de site

Na een belletje naar de firma snel en correct verwezen naar het juiste artikel met bijbehorend artikelnummer.

Snelle levering en goed product

Op deze manier wordt klussen een plezier.

Snelle levering en binnen een kwartier door mij uitgevoerd en weer een sierlijke drempel om over te stappen.

Alles goed.

Goed, makkelijk & snel

Niets op aan te merken. Prijs/kwaliteit TOP!

Goede kwaliteit, goede prijs

Goede producten voor een scherpe prijs! Voor Producten die niet op voorraad zijn, zou een duidelijkere levertijd wel beter zijn. Minstens 2 werkdagen zegt niet zo veel namelijk!

Bestelling beschadigd

Bestelling bleek bij aflevering beschadigd. Is correct opgelost. Bestelling werd ook direct de andere dag bezorgd. Maar levert toch weer een bepaalde stress op. Contact krijgen via telefoon was moeilijk uitleg geven ,foto's doorsturen van de beschadiging .

Het perfecte materiaal leidt tot het mooiste resultaat!

Het begint met de zoektocht naar het juiste materiaal. Eens gevonden is de klus snel geklaard!

Snel geleverd voor de juiste prijs en een prettig website

Tevreden met de snelle toezending.

Ik ben tevreden over de snelle toezending en over de kwaliteit van het product. Als ik in de toekomst weer een soortgelijk product nodig heb zal ik zeker aan Cuofi denken. Over de bezorging door DHL was ik minder tevreden. Hoewel ik over het algemeen geen problemen heb met DHL als bezorgdienst, was er dit geval een rotte appel tussen, de bezorger op die dag. Deze persoon heeft zonder aan te bellen ( en mijn deurbel doet het uitstekend) het pakket bij de voordeur achtergelaten. Ik was toevallig naar de voordeur gelopen toen ik het zag. Nogmaals, Cuofi krijgt van mij 5 sterren, de bezorger in dienst van DHL niet.

Gemakkelijk, snel en goed uitgevoerd

Super snelle verzending en alles compleet! Helemaal super!

snel geleverd op afgesproken dag.

Snelle levering.

Prima prijs en levering

Prime prijs en goede levering. Aan te bevelen.

Super goed materiaal en een goede prijs!

Keurig

Snelle verzending,

Echter, als je diverse keren naar een factuur vraagt. Krijg je gewoon GEEN antwoord. Na een negatieve beoordeling werd er direct positief op gereageerd en werd het probleem direct opgelost. Ik heb inmiddels mijn factuur binnen

Heel goede service en snelle reactie.

Alhoewel de spullen die ik besteld had door mijn fout verkeerd waren en dat ik uiteindelijk niets nodig had ben ik zeer goed geholpen. Zowel met advies alsook retournering van betaalde bedragen. Chapeau en compliment waard.

perfect

vlugge bediening

Mooie producten, snel geleverd

Ik heb wat hang- en sluitwerk aangeschaft via Quofi. Het materiaal is goed en voldoet zeker aan verwachtigen. Het pakket kwam snel binnen. Jammer was dat er twee pakketten werden gestuurd: een grote doos voor de hengen, en een kleine doos voor wat kleinere spullen. Alles had ook bij elkaar in één grote doos gepast, dat was milieutechnisch beter geweest. Dus dat voor de volgende keer.

Uitstekend.

Dry flex materialen besteld t.b.v. .schilderwerkzaamheden. Alles zeer ne.tjes geleverd binnen 1 dag. De klus kunnen we weer voortzetten

In een woord uitstekend

Snelle levering, top!

Experiment prima voltooid

Ik had al een tuinslang besteld via bol.com maar die was mindere (Duitse) kwaliteit, te dun, veel knikken, onmogelijk om mee te werken. De koppelstukken zoals spuitmond en aansluitstuk op de kraan leken wel in orde. Die heb ik nu gemonteerd op de Gardena slang die ik bij Quofi bestelde. Gelukt, geen lekkage en blokkade van de watertoevoer, gewoon omdat Gardena veel betere kwaliteit tuinslangen heeft. De verzending via Quofi verliep zeer vlot.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR