Vlotte verloop van aankoop

Vlotte manier van online aankoop en snelle levering.

Super snel en compleet geleverd

Klus was snel geklaard. Goede service

Snel besteld laat in huis

Snel kunnen bestellen, maar de levertijd liet te wensen over. Op de site staat voor 21:30 uur besteld de volgende dag in huis. Oké, ik heb op zaterdag besteld. Dan verwacht toch dat ik dan dinsdag het product in huis heb. Helaas dit werd pas donderdag. Ik had dinsdag al gebeld. En men gaf aan dat het onderweg was.

Product niet kopen tegen spinnen, winkel is prima.

Dit product doet echt niets. Geld weggooien is het. Hele kan gekocht. Op de eerste plaatst vlekt het overal op en blijft achter. Maar belangrijkste spinnen blijven gewoon terugkomen. De volgende dag zaten de webben er alweer. Echt een afrader. De winkel is verder prima.

Super site

Zeer goede prijzen en kwaliteit producten

Doen alles zoals het hoort te gaan. Gewoon goed.

Snel antwoord op de bestelling en goede omschrijving van de te volgen regels. Supersnelle levering en goede klantenservice.

goed produkt, op tijd geleverd

goed produkt, op tijd geleverd

Duidelijk zoekprogramma, spullen snel gevonden. En de volgende dag in huis!

Verkeerd artikel geleverd 3 x mail gestuurd totaal geen reactie

Zeer slechte ervaring verkeerde artikel gestuurd al 3 x mail gestuurd helemaal geen reactie is helemaal niet mijn fout totaal niet te bereiken na een telefoontje van mijn kant kreeg ik iemand aan de lijn die het op zou lossen weer gebeurde er niets behalve dat ik een retour formulier kreeg waar ik het verkeerde artikel kon terugsturen.Weer een paar mails gestuurd en eindelijk iemand die begreep dat ik het juiste artikel wilde hebben en zo snel mogelijk heb deze persoon ook bedankt voor de goede beslissing nu kan ik 10% korting krijgen op 1 artikel maar daar ging het niet om maar toch een goed gebaar dit was nadat alle mails gelezen werden

Helaas waren de maten niet zichtbaar betreffend de bestelde stift.

Vlotte levering, goede nazorg

Correcte afhandeling mail wordt ook dadelijk op geantwoord.

super bedrijf

een door mij verkeerd besteld produkt na aanmelden direkt opgehaald!

Goede prijs snelle levering

Goede ervaring!

spul kwam snel maar waardeloze kwaliteit

Hele dag geklust om een valdorpel te monteren, vervolgens werkt het maar half of eigenlijk helemaal niet. waardeloos ding zonde van mijn geld. sorry.

MERCI

TRÈS BON PRODUIT ET MOINS CHÈRE.LIVRAISON RAPIDE ET SOIGNE AVEC SUIVI ET ÉCHANGE DE MAIL OK

Wat ik ervan verwachte

Aanrader

helemaal top

item op zaterdag besteld en netjes de 2e werkdag binnengekregen, alleen jammer dat er geen track&trace mail gestuurd was. Maar de bezorger stond zo ook op de verwachtte dag voor de deur, dus verder weinig te klagen.

Vlotte aankoop en verzendig

Aankoop met een beste prijs.

goed en snel geleverd

goed produkt

voordelig en snel

Voor het eerst bij Quofi,nl iets gekocht , Het product was er eerder dan verwacht en voldoet aan de verwachting

fantastische en snelle levering

tegen eind van de middag besteld en volgende rond 11.00u geleverd

Levering goed, account slecht

Makita trimmer gekocht. Zou vlgs. de site op voorraad zijn, volgende dag in huis. Bleek na afronding van bestelling meteen een back order levering te worden. Geen factuur ontvangen, ook niet te vinden in mijn account. Na contact pas een bevestiging via mail gekregen, nog steeds geen factuur, en ook nog een fout in die bevestiging (bedrag exc. BTW staat als inc.) Na paar dagen is op mijn account de bestelling compleet verdwenen. Na contact bleek dat machine onderweg was (en is inderdaad die dag ook geleverd) Voor de registratie bij Makita toch nog de factuur nodig, daarover weer contact gehad. Via mail dezelfde bevestiging als eerder ontvangen maar dan wel met de term BEVESTIGING vervangen door FACTUUR, maar nog steeds met foutieve bedrag. Wel goed en snel geholpen via contact middels de chat functie, maar dus rommelige afhandeling vanuit het account

Zeer vlot en op tijd gebracht

Zeer goed , goede kwaliteit

101 Laurent Janssensstraat