Zeeeeer slechte service..

Ik heb hier een paar werkschoenen gekocht..deze zouden enorm goed moeten dempen...deze dempen totaal niet, het zijn zelfs de slechtste schoenen die ik ooit gekocht heb..heel mijn voeten waren blauw en met bloeduitstortingen. Tevens heb ik hier 4 enorme enorme blaren van gekregen, en 1 hiervan is gaan infecteren.. ik had de schoenen express een maat groter besteld, omdat ze soms raar vallen.. Er is een klacht ingediend,... Totaal niks gehoord van quofi..dus ik bestel hier nooit meer...dat de schoenen tegenvallen kan altijd...maar dat ze niet op een klacht reageren vind ik schandalig..maar wel een mail sturen en vragen of ik tevreden ben.. Nou nee dus, en vandaar ook deze referentie

Snelle levering, goede prijs.

In de middag een steenknipper besteld en de volgende dag al geleverd. Ik ben dik tevreden!

Prima bezorging

Ik had het snel in huis. Helaas kon ik het rooster niet gebruiken waar ik het voor wilde hebben maar dat lag aan mezelf. Ik had er te weinig verstand van. Website is overzichtelijk en duidelijke omschrijving.

Duidelijke beschrijving van het nodige product. Snelle service!

Goede service en bestelling zeer goed verpakt

Goede service hoge kwaliteit materiaal zeer goed verpakt en goed en tijd bezorgd

Alle deuren sluiten weer zoals het hoort

Na 45 jaar waren de stootdempers in de deurkozijnen volledig verhard. Dit resulteerde in rammelende deuren als het hard waaide. Ook maakten de deuren veel lawaai bij het sluiten. Na een lange speurtocht op het internet kwam ik bij Quofi terecht alwaar ik exact de juiste stootdempers aantrof. Leverbaar per stuk en voor een redelijke prijs en snelle levering. Wij zijn weer helemaal tevreden.

Supersnelle levering voor een superscherpe prijs

Na een rommelige accountinschrijving (emailadres al bekend hoewel dit mijn eerste kennismaking met Quofi was) en rommelige telefoonverbinding (eerst stilte , dan krakerig muziekje en dan verbinding verbroken), twijfels over mijn keuze voor Quofi. Maar na tweede poging kwam alles op zijn pootjes terecht. En groot was mijn verbazing dat al de volgende dag mijn bestelling binnen was. En dat voor een superscherpe zonder verzendkosten! Quofi kan ik zeker aanbevelen!

Even niet gekregen wat ik wilde hebben, helaas

Had Attema verhogingsringen nodig van het oude type zoals afgebeeld op uw site. Nog extra gebeld of die geleverd zouden worden, ja dat kon. Doe het pakketje open en daar zitten de nu gangbare typen in, jammer dat was niet de bedoeling.

Top service snelle reactie

Prima service, snelle reactie van een klusser

Super snelle levering. Niet eens bericht gehad dat het pakket onderweg was. Product zoals omschreven (grasmaaier). Helemaal top!

Prima product en levering

Product was naar wens en snel geleverd.

Goed produckt

Makkelijk online bestellen. , snelle levering

Na een leuk telefoon gesprek kreeg ik de juiste producten toegestuurd. Alles was op tijd binnen, dus mijn project is met succes afgerond.

berouwbaar bedrijf

Na vergelijken blijkt de Electrische Makita Zaagmachine het goedkoopst, de bestelling kwam de volgende dag al binnen. Prima bedrijf!!!!!!!!!!!

Snel, accuraat en niet duur

Niet zo’n spectaculaire bestelling hoor. Ik had een Gardena spuitkop voor een tuinslang nodig. Mijn bestelling werd snel geleverd voor een alleszins billijke prijs. Als ik weer iets nodig weet ik jullie te vinden.

Snel en correct geïnformeerd en geleverd

Duidelijke website en artikel snel gevonden tegen een redelijke prijs.

Wd40 blijft erg dun

Heel lang geschud, maar het spul blijft erg dun. De levering is overigens prima.

Oké

Snel en correct geleverd

Een scherp concurrerende prijs. Bestellen gaat makkelijk en levering prima.

Levering duurt veel te lang

Bij bestelling staat dat als je voor 21:30 besteld het dezelfde dag wordt verzonden... Ik kreeg 's nachts een pakbon toegestuurd maar niet de verzend gegevens. 's Morgens maar gebeld: omdat het te zwaar was werd het bladlood met hun eigen vervoerder verstuurd. Helaas de volgende dag... Gevraagd naar welk tijdstip van de dag en telefoonnummer nogmaals achter gelaten zodat ze niet voor gesloten hek komen. Volgende dag toch maar weer gebeld: Het was met de vervoerder mee en zou denkelijk rond 16:00 geleverd worden. Niet dus! Vanmorgen maar weer gebeld, en even later werd het door DHL geleverd! Conclusie: Iets dezelfde dag verzenden bij Quofi wil niet zeggen dat je het de volgende dag gaat ontvangen... En waarom kon het niet gelijk met de DHL verstuurd worden....

Efficiente en snelle bezorging tegen scherpe prijs

Duidelijke website, makkelijk bestellen, afronden en betalen en volgende dag geleverd!! Heb het wel anders meegemaakt, dus ben zeer tevreden met de aankoop en de afhandeling! Top!!!

snel en correct

levert precies wat ik nodig heb

Goede kwaliteit en bezorging

Fijne leverancier.

Zo zouden er meer online goede webschops moeten zijn

Laagste prijs en snel geleverd in één woord geweldig

Prima webshop

Ruim assortiment, goede prijs, snelle levering, goede informatievoorziening

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR