Geen klagen doen wat ze beloven.

Had 2 voetjes voor een ladder nodig kon niet de juiste vinden, gebeld en ze vroegen om een foto van de ladder. Foto opgestuurd en nog geen uur later kreeg ik een link naar het juiste voetje. Klasse.

Raar dat het op een verkeerd adres wordt afgeleverd

Betaal je voor bezorging, maar is op een heel anderd adres afgeleverd. Naast gelegen dorp?

Order is correct verwerkt .

Het ging om een heel kleine bestelling. September wordt ons nieuwe huis opgeleverd en gaan we zelf veel aan de afbouw doen. Ik denk dat de bestelling dan een vervolg gaat krijgen.

Te weinig geleverd maar geld terug gestort

Het geld van de niet geleverde stuks is ondertussen teruggestort. Alles ok

Klantvriendelijk bedrijf.

Bij vragen krijg je een deskundige aan de lijn. Daar wordt ik nou vrolijk van.

top levering

Producten waren er snel, netjes verpakt en voor een goede prijs.

Supersnelle levering.

Prima hulp door medewerker

Goed product

Prima, snelle levering

Prima geregeld. Snelle levering. Scherpe prijs.

Snelle en correcte levering.

Prima site met goede afhandeling. Duidelijke info omtrent levering van goederen.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Steeds correcte levering

1 min puntje is dat er in sommige dozen van Flexim, repen zitten die al hard geworden zijn.Liefst bij volgende bestelling eens nakijken aub

Goe gerief. Makkelijk in elkaar te zetten.

Ik had een nieuwe haspel nodig omdat de oude het begeven had. En een redelijke grote omdat ik veel slang heb. Deze was perfect. Stevig, handig en makkelijk in elkaar te zetten. Precies wat ik wou en waar ik naar op zoek was. Wel een ferme prijs om de tuinslang op te rollen maar het is dan ook goe gerief.

Kwalitatieve versterkingshoek

Versterkingshoek is stevig en goede prijs

Zeer goede aankoop

alles verliep vlot, geen neg. opmerkingen

Goede prijs/kwaliteit

Makkelijke site, goede prijs/ kwaliteit en snelle levering

Goede service en snelle leverinh

Product voldoet aan de eisen en passen perfect

Puma Velocity 2.0

I ordered shoes at Puma Velocity for 89.70 euros on 19.02. DHL informed me that the parcel will be delivered on 22.02. I was waiting at home for delivery. In the evening I checked the DHL track and trace and it turned out that the package was delivered. I live on the 3rd floor of a block of flats, so I went down to check the mailbox for advice. Unfortunately, I did not find any information or package on the cage. I informed Quofi of the incident. They wrote to me that they would check it with DHL. On February 28, I sent another e-mail asking what about my shipment. They wrote back that they were waiting for info from DHL. A few days later, I received an email asking me to evaluate my purchases. I sent a question about my parcel again and if I should give a grade, unfortunately no one from Quofi answered me. I lost 90 euros and no one even bothered about it. My rating is 0. I warn you against shopping at Quofi.nl, they are only interested in selling, after-sales service does not exist and complaints are not considered ...

Stofzuigerzakken nog steeds niet binnen gekregen

Ik zou het fijn vinden als ik mijn stofzuigerzkken zou kunnen ontvangen vóórdat ik met mijn verbouwing begin. Inmiddels is de verbouwing bijna klaar en de stofzuigerzakken zijn nog steeds niet ontvangen.

Na aanloopmoeilijkheid zeer tevreden

Ik wilde mij Altrex ladder herstellen, en vond op uw website de onderdelen die ik zocht. Aanvankelijk lukte het betalen niet, en pay pall was helaas niet mogelijk. Na hulp is het uiteindelijk gelukt en had ik binnen no time de felbegeerde onderdelen. Hier spreekt een tevreden klant!

Informatie en toelichting vooraf waren zinvol

Prima materiaal

Prima materiaal goed verwerkbaar

Snelle levering goed product met ern grote maar.

Bsw opschroefscharnier is een uitstekend product. Maar om deze te monteren moet eerst het deel op het kozijn gemonteerd worden daarna moet je het contradeel er in doen en uiterst precies aftekenen op het in mijn geval uitzetraam. Daarna moet je het uitzetraam eruit halen en contradeel zeer precies monteren. Daarna het uitzetraam terugplaatsen en de pinnen erindrukken en na slaan. Dit is een rampzalige actie op een raam waar dit model vervangen moet worden. Ik heb er 12 gekocht en 3 gebruikt. Om de scharnieren te vervangen op de eerste verdieping is dit amper te doen als doe het zelver. Onbegrijpelijk dat de flensen van het raamdeel niet wat langer zijn zodat je die in het kozijndeel kunt laten zitten en precies monteren. Waarom beide delen zo ontworpen zijn is mij een raadsel. De overige 9 gaan in rustte.

Goed product goede service

Na 2 x een bestelling geplaatst te hebben. 1 stuks geleverd. 1 telefoontje en volgende dag om half 7 s.morgens geleverd.

Snelle levering, goed product

Prima product