prima slot

snelle service prima slot

Goed materiaal, snelle levering

Leveren en communiceren niet.

Pakje besteld voor nieuwjaar. 9feb nog altijd nog niet ontvangen. Al meerdere mails gestuurd, buiten een mail met de trackingcode van een pakje die niet vertrekt geen communicatie.

er waren wat kinken in bezorgingsproces, echter geld binnen 1 werkdag terug

hadden een hele goedkope looprail voor mijn schuifpui te koop van 670 cm lengte. En dat zonder bezorgkosten!! Helaas ging er het een en ander mis: eerst was de rail te lang voor reguliere bezorging. Er moest speciale vrachtwagen komen, toen was hij verbogen en moesten ze een ander inplannen, later bleek de vrachtwagen te lang om in onze wijk te kunnen komen. Afijn flink gedoe. Een aantal belletjes en mailtjes, ze waren snel en goed bereikbaar. Het geld was binnen een dag retour geboekt.

Omdat bij een schuifdeur de wieltjes kapot waren gegaan. Hebben we bij Quofi nieuwe besteld. Omdat de leveringsdatum een paar dagen later zou plaats vinden. Hebben we contact met ze gezocht en de volgende dag werden ze netjes geleverd. Helemaal top.

Prima prijs, snel geleverd

Makkelijk bestellen, mooie aanbieding. Materiaal werkt zoals verwacht.

Hele goede service

Ik had een bestelling gedaan deze was de volgende dag geleverd zat alleen wat schade op heb ze een mail hierover gestuurd en ze hebben het product direct nogmaals gestuurd en deze was de volgende dag binnen gekomen. Dit is een goede service

Vlotte service

vlotte levering. Product zoals omschreven.

goede snelle service

goede snelle service en een goede prijs kwaliteit.

Gewoon erg goed verpakt en snel in huis

komt goed

Snelheid levering okee. Helaas verkeerde product. In de pen geklommen, en het vervolgtraject is perfect afgehandeld. Dus helemaal goedgekomen.

Onderdelen besteld voor een altrex ladder dat was goed

Verder weet ik het nog niet

Ik ben er geweldig mee geholpen

En lekker snel geleverd

Prima bedrijf

Snel en precies wat ik besteld had Alleen heb ik geen facturen gekregen En ik kan ze ook nergens vinden Na contact vandaag van hun kant alle facturen direct gekregen heel tevreden mee

zeer snelle levering van het bestelde materiaal,

Perfect, gisteren besteld, vandaag binnen.

Dictator deurvastzetter besteld, volgende dag al binnen, juiste prijstelling, tevreden!

Prima kwaliteit

Netjes op tijd geleverd en goede prijs voor die kwaliteit

Levering prima verlopen

Product voldoet

Goede prijs, snelle levering wel moeilijk oozoeken op de site, via site concurrent juiste serienr stuk en foto gevonden en bij jullie besteld voor de betere prijs en snellere levering

Zeer snelle levering

Snelle levering voor een goede prijs kwaliteit verhouding

Perfect geregeld

Snel geleverd en perfect materiaal!

Na lang zoeken uiteindelijk bij Quofi mijn drempel met tochtstrip gevonden (tochtprofiel). Het bestellen was makkelijk en de levering ondanks de grote maat (300cm) snel. ook de kwaliteit van het materiaal prima en zonder beschadigingen afgeleverd. Aanrader!

Snelle service, produkt perfect zoals gewenst!

Snelle service, produkt perfect zoals gewenst!

Bestelling snel in huis

Bestelling in de middag besteld volgende ochtend al in huis

Nog niets ontvangen helaas

Heb de spullen helaas nog niet ontvangen. Dit door foute levering van postbezorger. Hopelijk komt het gauw binnen op het juiste adres.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR