Goede ondersteuning en prettige correcte afhandeling

Goede ondersteuning en prettige correcte afhandeling

Uitstejend

Prima bedrijf

Prima en mooi product geleverd

Goede omschrijving qua montage.

Snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Het zijn prima dingen die geleverd zijn voor een kleine prijs.

Matig, er is nog niets geleverd en ik heb na contact met Quofi nog feedback over de status.

Ik kreeg een pakbon met tracking nummer. Na een week stond daar nog niets anders in dan dat het pakket was aangemeld. Na contact met Quofi kreeg ik te horen dat er bij hen wat mis is gegaan en dat er een intern onderzoek gestart zou worden. Ondanks mijn nadrukkelijke verzoek om z.s.m. een status update te krijgen, heb ik na 2 dagen nog steeds niets gehoord en geeft de tracking informatie ook nog steeds dezelfde status. UPDATE: Nadat ik zelf gebeld had, werd gecommuniceerd dat het probleem toch bij DHL lag en dat de zending retour gestuurd was naar Quofi. Ik kreeg de keus van geld retour of alsnog opsturen. De laatste optie gekozen en toen werd een nieuwe planning afgegeven, die keurig gehaald werd. Zou ik Quofi aanbevelen? De balans schiet toch net door naar "Nee", omdat de communicatie te wensen overlaat.

Netjes en snel geleverd

Duidelijke website en snel geleverde producten.

De juiste spullen snel geleverd.

Prima webshop!

Prima webshop, ook snel geleverd!

Geweldige service

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle levering!

Murphy's law

Blij was ik een website gevonden te hebben waar ik een speciaal type aluminium profiel bestellen kon, zonder direct 6 meter lengte te hoeven bestellen. Bij aflevering bleek het profiel beschadigd. Dit telefonisch gemeld en er werd zonder problemen een nieuw profiel gestuurd. Bij aflevering bleek ook dit profiel op dezelfde plek ingedeukt te zijn. Opnieuw gereclameerd en ervoor gekozen het aankoopbedrag terug te krijgen. Blij met de goede oplossing van de klacht. Jammer dat het twee keer fout ging en mijn klusproject vertraging opgelopen heeft. Een volgende keer zal ik toch bij Quofi bestellen, omdat er veel dingen besteld kunnen worden die je in de bouwmarkt niet vindt.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed product

Vlug geleverd voor een lage prijs

Prima product, snel geleverd en goed verpakt

Een aantal producten besteld via de webshop, snel en netjes geleverd spullen waren perfecte kwaliteit. Zeker een webshop die ik zal aanraden.

Prima ervaring !!

Makkelijk besteld en tegen een goede prijs. snelle levering

goede en snelle service

Na 1 week bestelling nog niet ontvangen.

2 simpele baard sleutels besteld die makkelijk in een envelop per PostNL verzonden kon worden. Men heeft dit echter verzonden via DHL en na 1 week nog niets ontvangen. Geen track&trace code ontvangen.

TOP

Alles dik voor elkaar, op tijd en goede prijs

Product goed, bezorging slecht.

Bestelde stofmaskers voldoen uitstekend. s'Middags besteld maar de dag daarna lagen ze volgens Post NL nog steeds gereed voor verzending. Bezorging dus nog een dag later. Op zich niet zo'n ramp, maar je moet wel doen wat je belooft.

Prima, je krijgt na je bestelling wel TE veel mailtjes

Perfecte service!

Uitstekende service, producten s'avonds besteld, en de volgende dag netjes bezorgd. Duidelijke communicatie.

Goede kwaliteit, snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Mooie website met uitgebreid assortiment en snelle levering in degelijke verpakking.

duidelijke webshop, snelle levering

snelle levering maar geen reactie op mailtjes als iets mis gaat

Levering was de volgende dag er maar er was een verkeerde pakbon van een andere klant meegekomen en ook een artikel was niet in de box. Twee mailtjes gestuurd, helaas, geen reactie. Gelieve iets meer betalen en in een andere winkel kopen.

Aantrekkelijke prijzen en snel geleverd!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR