Heb nog niks ontvangen

Er wordt mij gevraagt om ern review te geven over 'n geleverd product, na daar komt hij dan jullie zijn schijnbaar slecht op de hoogte want ik heb mijn product (prima cover stucloper) nog niet eens binnen dus vind het ern beetje voorbarig om dan een mailtje te sturen hoe het gaat met mijn klus, heb zelfs een mailtje gestuurd met de vraag wanneer ik het kan verwachten maar daar heb ik zelfs nog geen antwoord op dus bij deze een negatieve ervaring, ik hoop als nog dat het voor vrijdag binnen is anders is er weer een zaterdag na de kloten. Sorry voor mij negativitijd.

Simpel besteld en keurig geleverd.

Bestelling keurig op afgesproken dag geleverd.

Top product snel geleverd

Mijn Hikoki zaagmachine voldoet aan mijn verwachtingen. De levering ging snel, al duurde het 2 dagen langer door vertragingen bij DHL waar Quofi niets aan kan doen. Na contact met de service afdeling met de vraag waar mijn bestelling bleef, werd ik netjes te woord gestaan, en werd het produkt keurig geleverd.

Goed product voor niet teveel geld

Goede service en goed product

Al eerder een aankoop gedaan. Toen goed geholpen met omwisseling en retour. Nu wederom een goed product voor een goede prijs gekocht

Uitstekende service en goede prijzen

Tochtstrips besteld. Netjes en snel geleverd.

Goede prijs en kwaliteit

Goede prijs, snel geleverd

toppie

vlot geleverd, beste prijs/kwaliteit

Vriendelijk en goede service.

Prima, bestellingen komen altijd op tijd binnen. Het enige minpunt dat ik ondervind is onduidelijkheid over het precieze levermoment. Maar de order verschijnt altijd binnen 2-3 werkdagen zoals aangegeven. Bestelgemak is groot. Gaat makkelijk en snel.

Keuken hoekkast gerepareerd

Mijn vrouw is super tevreden met de reparatie. Kast werkt beter dan toen hij nieuw was.

Bestelling verliep probleemloos. Verpakking voor één schroevendraaier in een doos is wat onzinnig.

Verpakking had beter en goedkoper in een envelop gepast.

Ik bestel op een middag zo rond 15.00 tochtstrippen De volgende ochtend om 9.30 afgeleverd , Wat een snelheid van afleveren fantastisch.

Goede aanbieding, keurig bezorgd!

Na jaren met een gammel steekwagentje in de schuur, waarvan de banden altijd moesten worden opgepompt als je het nodig had, nu een stevige, betrouwbare kar, met massieve wielen. Heel vriendelijke bezorger.

mis mijn factuur

een Destil overkoepelend iets. waar blijft mijn factuur

Tip in werkt super

Snelle leveting

Redelijk

Redelijk

Goed en snel

Zeker een aanrader.

Prima geregeld

Bestellen verliep vlot, net als de correcte levering. Verbeterpuntje, indien mogelijk, zou voor mij geweest zijn als ik het product ook af had kunnen halen. Nu was de verzending kosteloos, daar ligt het niet aan, maar dan had ik nóg sneller aan de slag kunnen gaan. Al met al gewoon een dikke prima, ik ga vaker bestellen.

Goede prijs en snelle levering

Prettig. Duidelijke omschrijving op de website en ze hebben scherpe prijzen

Super duidelijk!

Duidelijke website met duidelijke omschrijving product. Snelle levering. Duidelijke beschrijving van de installatie van het product. Product geleverd met bijbehorend bevestigingsartikelen.

Prima bedrijf

In eerste instantie produkt beschadigd bij vervoerder, prima bij Quofi opgelost en snel herlevend. Ga zo door.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR