Levertijd mag sneller

Ik heb tijdens het bestellen gekozen voor producten die op vrd zijn . De levertijd is dan 1 a 2 dagen . Na enkele dagen een mail gestuurd , waarop ik nog steeds geen reactie heb ontvangen . Na 6 dagen de spullen ontvangen . De producten zien er netjes uit en goed verpakt .

snelle levering, prima product

De producten waren precies zo als op de site beschreven stond. Snelle levering en als cadesutje een geweldige leuke muts erbij, wat wil je nog meer, bedankt!

Top product

Wij hebben brievenbus beveiligers gekocht voor onze bibliotheekvestigingen omdat we voorgaande jaren last hadden van vuurwerk in de brievenbus. De brievenbusbeveiligers passen perfect en hebben goed hun werk gedaan. Dit jaar geen last van vuurwerk in de brievenbussen

goede communicatie

Snelle bezorging, toppie.

Op 23 december 2021 besteld ( in de middag ), de 24ste van dec. 2021 ontvangen. Net voor de kerstdagen binnen en dat vind ik een super snelle bezorging. M.v.g.

Product naar verwachting

uitmuntende service

smidags laat nog een kleine bestelling gedaan en ja wel hoor de volgende ochtend werd het al bezorgt kijk das pas service

Heel makkelijk te gebruiken degelijke plafondsteun. Bij telefonisch contact uitstekend geholpen. Keurige levering

super rapide

tout était parfait

Ik heb een goede ervaring

Toch verbazend dat Quofi.nl regelmatig laag wordt gewaardeerd. Voor mijn gevoel nam ik een risico maar heb hier geen moment spijt van. 23-12 tocht-strips en RVS nagels besteld. De volgende ochtend vroeg de RVS nagels door de brievenbus. En de strips dan? Die werden aan het eind van de ochtend met hun eigen vervoer gebracht keurig verpakt en beschermd met een stevige kartonnen hoeklijn. Ik kan dan ook niet anders dan dit bedrijf 5 sterren geven. Prima service met lage porto kosten.

Snelle levering in drukke feestdagentijd

Na bestelling werd product snel geleverd. Goed en stevig verpakt.

Positief

Korte lijnen.

Levering was niet compleet. Dit werd snel en vakkundig opgelost

Gewoon goed...

Prima prijs... Snel binnen...

Hang- en sluitwerk

Online hang- en sluitwerk besteld van het merk GU. Door duidelijke foto’s op de website goed kunnen kiezen. Prima levering na 3 dagen.

Snele levering

Snele levering. maar door een storing bij ideal een dubbele bestelling geplaatst. daarom gemaild maar tot op heden geen reactie's gekregen op mijn verstuurde mails

niks ontvangen

ik heb helaas na twee weken nog niks ontvangen

Prettig om mee te werken en aangenaam om te dragen.

zoals verwacht

Op de site werd aangegeven dat sommige items wat langer zouden duren. Tot mijn verrassing werd het veel sneller geleverd. Veel beter dan andersom wat veel vaker voorkomt.

Goed geregeld

Duidelijke website. Ik wist niet precies wat voor onderdeel ik precies moest hebben. Goed te vinden op de website. Snelle levering. Keurige prijs. Zeer tevreden dus.

Super spul en snel geleverd

De bestelling was snel afgehandeld en snel geleverd

Kwaliteit

Goede kwaliteit/prijs en snel geleverd

Website is overzichtelijk, gemakkelijk en met interessante prijzen. Bestelling is wel laattijdig geleverd.

zoals de bedoeling is

ik mis alleen het factuur op PDF

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR