Ontzettend snelle service!

Ontzettend snelle service!

Top bedrijf. Savonds besteld, smorgens gratis thuis

Wij hebben sAvonds een bestelling geplaatst, toen kon je kiezen wanneer bezorgen. Daar stond morgen bij, dacht dat zal niet kloppen. Maar het kwam toch. En ook nog gratis

heb het product niet ontvangen

eerst het verkeerde product ontvangen en tot op heden nadat het wel beloofd was nog geen juist product ontvangen

Nog niks ontvangen.

Nog niets ontvangen.

vlot, goede prijs en correcte levering

De titel spreekt voor zichzelf

Goede materiaal en snel geleverd

Goede kwaliteit materiaal en snel geleverd

Prima, snelle en correcte leverind

Uitstekend!

Fijne webschop en goede service

Snelle levering en goede kwaliteit materiaal

Alles vlot verlopen

Snelle bezorging

Van een onderdeel was de omschrijving op de site onvoldoende duidelijk, daardoor een verkeerd (klein) onderdeel besteld. Verder prima ervaring.

top

Kon beter

Levering eerst na 1 week ontvangen Wel steeds antwoorden op mijn aandringen

Snel geleverd!!

Alles zou maandag bezorgd worden maar kwam zaterdag al!!

spullen netjes en optijd geleverd, zeer netjes ingepakt.

In meerder pakketjes ingepakt(was ijzerwaren bij) om schade te voorkomen denk ik. Wel gelijktijdig geleverd.

Slecht

Wacht al enorm lang op mijn product. Al meermaals achteraan gemaild en dan word er gezegd we gaan er achteraan en dan ineens word het geleverd door een ander postorderbedrijf.. tot op heden nog niks ontvangen. Slechte service, klus ook niet naar behoren af kunnen maken bij de klant

Goede producten aan eerlijke prijs, maar communicatie kan beter.

Bestellen en betalen gaat erg vlot. De dag erna al direct een verzendnota met pakbon, maar met een niet bruikbare Track & Trace code. De levering liet op zich wachten en na contact name via [email protected] na 3 dagen nog geen reactie. Ondertussen werd wel 10 dagen na besteldatum geleverd. Het zou leuker zijn geweest moest men mij daarvan op de hoogte gebracht hebben. Ben wel tevreden over het product.

Goede webshop met weinig flexibele leveranciers textielgrondstoffen

Aan de Quofi webshop lag het niet dat de vloeistofbestendige witte overall niet leverbaar was en er ook geen alternatief was voor m'n plafondklus. Simpelweg omdat er geen textiel grondstof gemaakt wordt vanwege de hoge olie/gasprijs. Ondanks dit werd en de overige producten snel en goed verpakt geleverd, buj deze webshop kom je graag terug.

Goed snelle service!

Binnen 1 dag alles in huis.

Bestelling prima afgehandeld.

Ik ben tevreden. Kleine verbetering is dat de uiteindelijke bevestiging van de levertijd achterwege blijft. Maar doordat het artikel na een dag of 4 geleverd werd is het niet echt een issue.

Geweldig.

Door verder te zoeken het juiste product bij jullie gevonden, ga zeker in de toekomst eerst bij jullie kijken.

Bagger

Eerst verkeerd leveren. Dan moet je vijf keer bellen.wanner komt mij bestelling . Is in gepakt komt morgen en weer niets . Bel weer is nog niet verzonden . Weer twee dagen verder nog niets weer gebeld komt vandaag .weer niets weer bellen .o is nog niet ver zonden . Wat een Flut bedrijf is weten van mekaar niet wat ze doen. Beloven van alles komen niets na . Ik heb er drie keer wat besteld er is altijd wel wat misgaat is verkeerd verstuurd was toch niet op vooradig Enzo voort . Er verandert hier echt niets .

Alle producten geleverd zoals gevraagd. Was wel in 2 delen geleverd en een beetje later zoals door jullie gemeld, doch reeds vergeten en vergeven. Prijs/kwaliteit producten in orde. Dank u.

Kwaliteit

Zeer snelle levering

perfect

het juiste item gevonden voor herstelling waardoor kosten van vernieuwing uitgesteld

Degelijk product en zeer gebruiksvriendelijk

De dampopen rol werd zeer snel geleverd en is zeer gebruiksvriendelijk vanwege het ruitjespatroon. Je kunt makkelijk en duidelijk stukken afmeten voor gebruik. Tevens is het versterkt met een soort wapeningsgaas wat het stabiel maakt.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR