blij mee

duidelijk snel en goed geleverd. Dus niet in enorme verpakkingen. daar wordt de prijs vlgs mij ook op gebaseerd. Nogmaals blij met de juiste producten

BAGGER !

Beschrijving niet in overeenstemming met hetgeen vermeld op de site. Een retourzending aanmelden en dit ook nog kunnen doen kost dagen. Ook nog steeds niets vernomen van de gedane retourzending.

Prima ervaring

Gereedschap besteld, op de hoogte gehouden en gezien het weekend, black friday redelijk op tijd geleverd. Ik zou hier zo weer wat bestellen.

Prima!!!!!

Eindelijk het product gevonden waar ik al zo lang naar op zoek was.

no problemo :-)

No nonsense deal. Gewoon goed. Snel geleverd. Goede prijs.

Conform verwachting

Gewoon zoals je waf verwachten als je ergens iets koopt

Perfect onderdelen

Heb een oude Altrex AllRound ladder, 2 delig. De voeten van de ladder en van de stabiliteitsbalk waren door de leeftijd afgebroken. Onderdelen bij jullie besteld, en na ontvangst gemonteerd. Perfect. Stukken goedkoper dan bij Altrex zelf.

Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd

Duidelijke site, snel gevonden wat ik zocht en snel geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding product

Goed product voor weinig geld.

helemaal goed.

had aantal keren bij de keukenzaak gebeld , monteur kwam kijken zou de onderdelen laten bestellen . na 3 weken nog steeds geen contact van de keukenzaak. ik zelf aan het speuren gegaan en kwam bij jullie Quofi.nl terecht , goed gekeken en bestelt op een vrijdag ( ook even gebeld of het op voorraad was ..jawel) het werd een dag later zaterdag al bezorgt, dus HELEMAAL PERFECT . op dezelfde dag ben ikzelf daarmee bezig geweest om te repareren, was wel een behoorlijke klus . maar onze caroussel keukenkastje is weer helemaal perfect. dus Quofi.nl HEEL HARTELIJKE DANK .

Prima communicatie en snelle bezorging.

Had niet verwacht dat mijn bestelling met een lengte van 3 meter zo snel bezorgd zou worden.

Prima !

Prima service!

Wel betalen, geen levering

Woensdag 10 november 3 tochtprofielen besteld. Na 3 telefoontjes en 2 chatsessies nu, 22 november nog geen zicht op levering. Hoezo "voor 21.30 besteld, morgen in huis "?

Teleurgesteld

Ondanks dat ik het adres juist had doorgegeven werd het door weet ik wat of wie veranderd waardoor onze bestelling niet is aangekomen en terug gegaan is, ik vind dat er meer toezicht moet gehouden worden in het correct doorgeven van het bestemming adres. Groetjes

Jammer dat er niet standaard een factuur bij de mail zit

Bestelling snel en in goede conditie afgeleverd. Ontbrak helaas een zakje schroeven in het pakket, hierover de fabrikant gemaild.

zeer slecht

zondag avond 1 ding besteld die op voorraad was en een levertijd van 2 dagen....... woensdag nog geen bericht dus daarom even gebeld.... de antwoord van medewerker was.... "onderdeel is vandaag binnengekomen en die word een dezer dagen verstuurd " waarop ik vroeg of ie misschien specifieker kon zijn want die onderdeel heb ik nodig....antwoord "uhmmm een dezer dagen". Nu is het vrijdag en nog steeds geen track and trace en geen bericht of wat dan ook... Zeer slecht en niet betrouwbaar. ze verkopen spullen die ze niet hebben en kunnen daarom de levertijd op de website niet waarmaken. ik ben benieuwd of ze überhaupt zullen leveren...

Volgens afspraak en snel geleverd

Goede ervaring met aankoop

1e ervaring goed verlopen.

Super.

Alles wat ik nodig had op 1 site

MDF sealer en Davidschaafje zijn lang niet overal tegelijk te verkrijgen. Hier wel en tegen een scherpe prijs. Enige minpuntje: je kon aangeven wanneer je het geleverd wilde hebben, maar dat werk niet als het niet verstuurd wordt ;-) Paar dagen later werd het geleverd, top!

Snel geleverd wat ik besteld had.

Snelle levering helemaal tevreden

Goede prijs en service

Goede prijs en service

Enorme keuze aan producten. Ik heb hier hetzelfde product kunnen vinden wat bij andere leveranciers al lang niet meer verkrijgbaar was! Snelle levering tegen een aannemelijke prijs.

Supersnel netjes

Zeer nette afhandeling enzeer nette telefonisch contact

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR