Duidelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Goed prijs/kwaliteit verhouding.

Ik heb de eerste 7 stuks via Bol.com besteld bij uw bedrijf. Waarvan 1 x 5 stuks. Hier werden 5 x €4.95 verzendkosten berekend. Terwijl de laatste 8 geen verzendkosten berekend zijn. Dit viel mij achteraf een beetje tegen.

sneller dan verwacht geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Jammer dat de track en trace niet goed werkte. Maar verder prima verlopen.

Nog nooit zo een slechte service gehad

In één woord. Oplichting. Bestelling geplaatst en mijn bestelling nooit gekregen, op mails wat ik stuur wordt niet geantwoord en als ik iemand aan de lijn krijg word ik in wacht gezegd en wordt uiteindelijk de lijn verbroken.

Bestelling vrijdag 17:15 en zaterdagochtend binnen

Voor bestaande Blum scharnieren kunststof pluggen nodig om in IKEA kasten te gebruiken.

Top, goede kwaliteit tegen goede prijs

snelle levering van juiste product

SLECHTER DAN QUOFI KAN NIET

Na 22 dagen zijn de goederen die ik besteld en betaald heb nog altijd niet geleverd! Verschillende mails gestuurd, op geen enkel mocht ik enige reactie of antwoord krijgen! 'Quofi' is een verschrikking en het begint naar fraude of oplichting te reuken. beste mensen koop niet bij quofi, u zult opgelicht worden!!

Diverse tochtprofielen gekocht. Mooi per meter te bestellen, snel geleverd. De rubberen tochtprofielen zijn van perfecte soepele kwaliteit. (Bij andere winkels wel eens uitgedroogd aangeleverd gekregen, bij Quofi is dat niet het geval!) Gewoon geweldig! Onze schuifpui is weer tochtdicht. Enorm blij mee

Snel en correct. Wel onduidelijkheid over de transporteur.

Tip voor quofi: kunnen jullie ipv een niet werkende track en trace code van POSTNL uitdrukkelijk vermelden op de pakbon dat de levering door de eigen of een andere externe transporteur zal verzorgd worden? Zo vermijden jullie dat de klant denkt dat er iets is misgelopen met de zending..

Niet aan beginnen

Als gevolg van een storing schijnt Q een flinke achterstand te hebben opgelopen in z’n orderverwerking. Ja, eerst een bericht dat ze hun best gaan doen, daarna dus bericht dat ze helemaal niks gaan leveren. Voor niks zo lang gewacht dus! A.S. Uit D.

wat een ongelovelijk slecht bedrijf

Nadat ik scharnieren besteld had duurde de levering al een week... dan maar eens bellen..... het komt er aan. nee dus. weer bellen, doorverbinden is ook een probleem.... na 1,5 week goh we kunnen het toch niet leveren. das k..t stort u het geld dan maar terug.. Deze week heeft u het terug gestort..... nee dus.. Maandag weer bellen waar blijft het.. wij verbinden u even door....... na 20 minuten...tuut....tuut ....tuut. weer terug bellen en de telefoon wordt niet meer opgenomen....NR herkenning?? Dan maar een DUIDELIJKE mail gestuurd. Goh die werd beantwoord. Het geld is nu terug gestort. Ik adviseer NOOIT bij deze firma te bestellen je wordt genaaid. Deze firma werkt ook onder de naam "Bouwshop online" en "Desil.nl"

Onprofessioneel, ronduit onbehulpzaam

Bestelling geplaatst, wel snel geleverd. na het retourneren geen gehoor meer. bij telefonisch contact wordt je aan het lijntje gehouden. "afdeling met vergadering". "ik ga hier niet over" ongehoord. nu brief gestuurd met vordering. hoop dat het wordt opgelost. belachelijk voor 50 euro. Nu ook actief als destill.nl ,pas op!

Altrex rubberen voeten zijn perfect.

Altrex rubberen voeten voor de ladder besteld. Goede kwaliteit, snel geleverd in 2 dagen tegen de goedkoopste prijs, perfect !

2 Gardena sproeiers besteld. 1 ook na bellen maar 1 gehad

Zeer slecht. Niet alles gehad ook nadat ik gebeld had. Hier bestel ik nooit meer.

nog steeds niets ontvangen

nog steeds niet ontvangen

Snel geleverd, duidelijke website!

Duidelijke website en snelle levering op de dag die ik aangeheven had bij het bestellen. Producten netjes verpakt om schade te voorkomen!

product oke

Als huis nummer er niet bij staat, neem dan even contact op ,want er staat een telefoon nummer bij en laat het niet aan de verzender over want die maakt er nr 1 van en dan komt het niet bij de besteller aan.

LEvering

nog steeds wachtende op levering...

Vreselijk bedrijf, star en zeer klantonvriendelijk.

Stuurde nu al twee maal producten waarvan iedereen vooraf kan zien dat dit niet juist is. Weigeren een omruil en laten de klant steeds weer verzendkosten betalen. Terugbetalingen van retouren houden ze vier weken vast.

Nog steeds niet geleverd.

In eerste instantie zou alles op voorraad zijn. Daarna zou het afgelopen vrijdag geleverd worden. En vorige week bericht gekregen dat het as vrijdag geleverd zou worden. Daarna niets meer gehoord wanneer het werkelijk geleverd gaat worden.

Nette service

Vriendelijk en goede service.

Juiste en snelle levering.

Voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Gewoon goed!

Prima geregeld.

Goed en snel geleverd

Online eenvoudig te bestellen en snelle levering

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR