fantastische service

goed en betrouwbaar

Geleverd wat besteld is.

Prima.

Ik bestelde 2 tochttrips van 230 cm. met de juiste rvs nagels De strips werden dag later keurig en goed verpakt geleverd.

Steeds correcte afhandeling van bestelling, top

Snel geleverd en makkelijk in gebruik

Flexim was eenvoudig aan te brengen en ziet er prachtig uit.

Site voorraad niet in orde.

Bij het bestellen van een tochtstrip gaf de site aan dat deze beperkt op voorraad was maar dus wel op voorraad... Helaas na 2 dagen geen verzend mail te ontvangen kreeg ik via de chat te horen dat deze in bestelling stond?? Toch vreemd voor een product wat op voorraad staat. Ik kreeg vervolgens te horen dat het onderdeel "morgen" word verwacht! Waarop ik vraag/aangeef " dan is deze de dag erna binnen dan?" Maar daar kreeg ik nee op.. het zou nog een dag langer duren! Dussss.......om een lang verhaal nog langer te maken... zorg dat de site/voorraad klopt, daar word iedergeval voor mij vaak een koop op gebaseerd.

snelle service prima advies

goede service snel beantwoorden van je vragen top bedrijf

Razendsnelle levering en goede communicatie

Ik had op korte termijn een dozenboor nodig: deze heb ik op woensdagmiddag besteld en op donderdagmiddag werd het al geleverd. Ook reageerde het Quofi-team snel op emails. Erg tevreden over dit bedrijf.

Zwart is niet ongeschilderd..

Ik bestelde een profiel, dat op de foto zwart was. Vroeg nog speciaal of het wel een zwart profiel was, maw, dat ik een zwart profiel wenste. Naar die opmerking is niet gekeken, ik kreeg een ongeschilderd profiel toegestuurd..

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Wacht nog op bestelling

Heb het vorige verkeerde product terug gestuurd maar tot op heden de goede producten nog niet ontvangen

Precies wat ik besteld had, en zeer snel.

Prima.

Uitstekend levering en prijs

Super !

uitstekend

heb twee keer wat besteld bij jullie en alles voldoet aan de eisen

Hele snelle levering

Gewoon goed

Snelle levering en prima kwaliteit, geen verzendkosten

Dit was mijn eerste bestelling en is goed bevallen. De ladderrubbers zijn van goede kwaliteit en scherp geprijsd! Bovendien is dit één van de weinige online webshops die geen verzendkosten rekenen en de levering bovendien snel is. Als ik weer wat nodig heb kijk ik zeker op deze webwinkel.

Keurig product en snel geleverd!

Met de al aanwezige schroefgaten erg gemakkelijk te monteren!

Top winkel

Snelle levering aan lage prijs!

Scherpe prijs en snelle levering

In de webwinkel gemakkelijk diverse ladders kunnen vergelijken. Scherpe prijsstelling in combinatie met ruim assortiment. De communicatie vanuit Quofi was netjes en de levering van de ladder was snel.

Prima prijzen, en de bestelling was heel snel geleverd!

Na wat zoeken naar een voordelige prijs en voorradige onderdelen voor mijn Altrexladder kwam ik bij Quofi terecht. De bestelling was snel geleverd, erg prettig!

Top bedrijf

Goed product en snel geleverd.zeer vriendelijk en behulpzaam

Snel en tochtstrip van 3 meter toch keurig aan huis geleverd.

Prima servoce

Alles perfect

prima oplossing voor mijn probleem

twee geleverde dictator deurdrangers voldoen perfect voor het automatisch sluiten van mijn poortdeur.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR