Top!!

Supersnelle levering

op voorraad is heel wat waard

voor de voortgang van een klus is het belangrijk dat er snelle communicatie is over voorraad. Waar ik elders, ook snel: helaas niet op voorraad als moest vernemen verscheen bij Quofi.nl snel een positief antwoord. En dan nog snel geleverd op mijn gewenste dag. Toch nog heerlijk klussen zo in deze moeizame omstandigheden van corona.

Dag te laat verstuurd.

's-Middags een pot houtmenie besteld en volgens de website worden bestellingen voor 21:30 uur geplaatst diezelfde avond nog verstuurd. Helaas is mijn bestelling blijven liggen, dus een dag vertraging opgelopen bij het klussen. Na een dag wachten werd de verf 's-morgens vrij vroeg geleverd en konden we gelukkig verder.

Degelijk en betrouwbaar

Duidelijke website. Ruim assortiment. Goede prijs. Zeer snelle levering. Op vragen wordt direct gereageerd. Top!

Snelle afhandeling retour en goed advies

Snelle afhandeling verkeerd besteld artikel en goed advies bij het goede artikel. TOP

De enige die de door ons nodige pluggen op voorraad had. Nooit van Quofi gehoord maar de service heb ik als heel prettig ervaren.

Gewoon goed

Gewoon goed

Topservice en producten

Levering kan verbeterd.

Na het ontvangen van een track en tracé code ( na 3 dagen pas) kan ik mijn bestelling niet volgen. Wat bleek: de 4e dag na de geplaatste bestelling, staat er vroeg in de morgen, plotseling een andere bezorger voor de deur. Dit zonder een berichtje vooraf. Gelukkig waren we thuis, maar dit is niet zoals het hoort. Geleverde artikel goed, maar verpakking wel beschadigd!

Alles klopte

Alle afspaken zijn naagekomen

Mooie leuninghouders

We zijn erg blij met de mat zwarte leuninghouders. Ze zijn mooi en stevig.

top......

s'avonds om 22.30 besteld ,de volgende dag in huis .

Goed en mooi product.

Belangrijk is dat jullie dat in 1 stuk leveren en niet zoals andere bedrijven in stukjes van 2 meter Mijn dank voor alles.

Makkelijk bevinden, snelle levering, scherpe prijs

Makkelijk bevinden, snelle levering, scherpe prijs

snel geleverd

Alles volgens afspraak gegaan , super

Alles prima verlopen.

Zeer vlugge levering en een interessante prijs.

Snel levering

Snelle bezorging!

Ze zijn vriendelijke op de chat, behulpzaam en bereikbaar. Na besteld te hebben, de volgende dag in huis!

Snel thuis bezorgd en goede producten

Heel goede service

Heel goede service

Prompte levering , helaas het verkeerde onderdeel

Verloop ging goed. Paste helaas niet en teruggestuurd

zeer goed bedrijf

WAS DE EERSTE KEER BIJ DIT BEDRIJF EN TOTAAL VOLGENS VERWACHTING ALLES GOED VERLOPEN . RAAD DIT BEDRIJF DAN OOK BIJ IEDEREEN AAN.

Duidelijke website, snelle levering

Levering was snel en met de juiste spullen. Website is duidelijk en handig, er zit een goede filter/keuzemenu in/op. Alleen de winkelwagen bleef niet vol,dus eenmaal iets anders gedaan kan je weer opnieuw zoeken.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR