Correcte en snelle levering

Verkeerd artikel geleverd

Bij mij is het verkeerde artikel geleverd al 2 keer gebeld maar nog altijd niet omgeruild.

Zeer slecht

De prijs voor het product dat ik besteld was goed maar de levertijd wordt niet juist vermeld op de site. Daarbij 2 maal contact gehad met hen klantenservice waarbij de ene persoon beloofd dezelfde dag te versturen en de andere persoon een dag later aangeeft dat het nog meerdere werkdagen duurt...

Te late levering

Alles goed op tijd besteld. Was geen verwachte levering de dag erna maar enkele dagen later. Duidelijke verwachte leverdatum doorgegeven. Dag voor levering nog even gebeld met de vraag of alles in orde komt. Dag van levering niets gezien. Gebeld naar de klantendienst om 17u10. Ze gingen het nakijken en me terugbellen. Niets meer gehoord en dan heb ik zelf teruggebeld om 17u45 en dan heeft het 15 gebeld zonder dat ik iemand aan de lijn heb gekregen terwijl de persoon om 17u10 duidelijk vermelde dat hij bereikbaar was tot 18u. Als je eerlijk bent dan bel je terug en geef je uw fout toe en zijn excuses het minste.

Goed en snel

Op de website kon ik snel vinden wat ik zocht. Bestellen ging vlot en binnen een dag bezorgd.

Zeer snel en goed van prijs

Snelle levering, goed materiaal en goede prijs. Enig minpuntje was da het garantiesticker op de doos al verbroken was. Maar geen enkel onderdeel had enig teken van gebruik en de inhoud was volledig.

goedprodukt

makkelijk bestellenvan n prima niet te duur produkt wat snel geleverd wordt

Makkelijk bestelsite en een snelle levering

Precies wat ik besteld

Nog even wachten om te gebruiken wagens weersomstandigheden.

Het enige negatieve was dat er geen e-mail kwam van post.nl waar we het pakje konden volgen. Ze stonden plots voor de deur. Gelukkig was ik thuis.

Ronduit top webshop, correcte prijzen en super service.

Al meerdere malen een bestelling geplaatst en altijd volledig correct afgerond. Echt een aanrader!

vlotte levering

Zeer vlotte levering. Kwalitatief materiaal voor een correcte prijs

Goede prijzen

Levertijd iets langer dan beloofd. Verder gratis verzending >20 euro.

Snel levering

Grote keuze snelle levering

Product klopt precies met de omschrijving. Goede prijs en snel geleverd.

De bestelling is op tijd afgeleverd. Het product is goed.

Kwaliteit en super snelle levering

Snelle levering goed produkt zou er zo weer wat bestellen

Snelle en correcte levering op adres

Hoed gevoel bij bestelling en aflevering

JUIST EN SNEL !!

Eerste bestelling hier en zeer tevreden !

Levering volgens afspraak in de gewenste kwaliteit en specificaties

Bij het zoeken naar het juiste product vond ik op deze website het gezochte product dat voldeed aan de specificaties die ik had. Conform afspraak geleverd in een veilige verpakking

Vlotte service

Op een misverstandje na bij de levering is alles vlot verlopen

precies wat ik nodig had, snel geleverd.

Goede prijzen, snelle levering

Artikelen die ik zocht voor het klussen zijn beschikbaar, duidelijk omschreven, scherpe prijs en snel in huis.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR