correct en snel geleverd

tevereden

Zeer goede en en snelle levering.

Materiaal was niet snel te vinden maar wel bij jullie..

Uitstelend

Snelle levering, mooie producten en beste prijs.

Een winkel waar je goed en goedkoop kan shoppen naar gereedschap e.d., meeste op voorraad en een zeer snelle levering ook als je rechtstreeks koopt of via Amazon verder vind ik de service uitmuntend.

snel en netjes

makkelijk te bestellen kwaliteit is goed op tijd geleverd

Prima levering goede kwaliteit

Gemakkelijk te bestellen, alles klopte

snelle bezorging

goede voorwaarden

Snelle nette levering

1 ster minder omdat je moet vragen naar een factuur daar je deze niet automatisch toegezonden krijgt. Zeer hinderlijk als zakelijke besteller.

Goede webshop, snelle respons, veel keus.

Mijn ervaring met Quofi.nl is bijna uitmuntend. Veel keus, snelle respons en eenvoudige logische webshop. Omdat de verzending via GLS liep is dat voor mij het belangrijkste minpunt. GLS is in onze omgeving niet erg klantvriendelijk. Ik kon mijn pakket pas na meerdere dagen ophalen bij het afhaalpunt en dat is jammer.

Goed spul ook heel snel afgeleverd

snel en correct

Super! Snel en correct en beste prijs.

Geweldig bedrijf met uitstekende producten en service!!

Makita grasmaaier gekocht, snel geleverd en geweldige after sale !!

Afkortzaag hikoki besteld

Snelle levering van een hikoki afkortzaag. Super prijs en werkt helemaal naar behoren ( stel hem wel even goed in, ben je even zoet mee maar echt nodig). Doos ook netjes aangekomen , had niet heel veel meer kunnen wensen.

Snelle levering en goed product

Lang gezocht naar artikel en hier gevonden

Deurdranger

Deurdranger besteld. De eerste levering was verkeerd doordat er verkeerde specificaties op de website staan. Dit gemeld en retour gestuurd. De productpagina is niet aangepast. Dus de volgende klant besteld het weer verkeerd. Tweede deurdranger besteld. De afmetingen waren goed maar deze deurdranger was al gebruikt. Doos was licht beschadigd en er miste van alles; geen kapje, schroeven en ook ander klein spul ontbreken. Ze gaan een nieuwe deurdranger toesturen. Inmiddels dus twee keer iets retour moeten sturen.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd voor concurrerende prijs.

Alles zoals verwacht

Besteld, ontving wat ik verwachte en dat de volgende dag.

Snel besteld op tijd geleverd en perfect produkt. En dat voor de laagste prijs!

Product snel geleverd. Top!

Teleurgesteld

Nadat ik mijn Makita grasmachine na 3 dagen mocht in ontvangst nemen en deze in elkaar wilde steken kwam ik al snel tot de conclusie dat er enkel een handleiding in het Arabisch was meegeleverd. Beide bevestiging beugels om het handvat te monteren waren ook niet aanwezig. Dit netjes gemeld en er kwam ook respons op. Ik moest dit hele pakket terug sturen en zou mijn geld terugkrijgen (ook de retourkosten) en dan zou ik het artikel terug moeten bestellen en zo hopen dat alles er dan wel inzit. Mijn voorstel om hen gewoon daar een doos te laten openen en de missende onderdelen op te sturen ipv deze hele rompslomp bleef onbeantwoord. Jammer, dan maar zelf 2 bouten ingestoken daar ik dit hele gedoe niet wil doen.

Zeer snelle levering

Heb op vrijdagavond een product van Makita online besteld. De verwachting was dat ik dit na het weekend wel eens zou ontvangen. Niets was minder waar, ik kreeg al vrij snel een bericht dat het de volgende dag al bezorgd zou worden, en dat klopte!

Snel…

Levering de volgende dag, knappe logistiek!

Alles zoals verwacht

Bestelling geplaatst voor ventilatie toebehoren. Volgende dag geleverd zoals aangegeven. Item zat los in de doos, maar was ook niet breekbaar.

Makkelijk, snel en leveren wat ze beloven

Super makkelijk te bestellen, Super snelle levering en voldoen aan alle verwachtingen en beloften.

Prima webshop

Eenvoudig het juiste product te vinden. Eenvoudige bestelprocedure. Prima kwaliteit / prijsverhouding.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR