Prima spullen, prima prijs en prima service.

Goed bereikbaar en bellen ook terug als zij dat toezeggen. Goed gereedschap voor een relatief lage prijs.

Gewoon goed

Netjes en super snel geleverd Een prima zaag machine

Snel geleverd en prima kwaliteit!

Binnen de kortste keren was mijn bestelling binnen. Het was prima verpakt en gelukkig exact wat ik besteld had! Erg fijn dit!

Niet aan beginnen

Verkeerd artikel geleverd. Mail gestuurd,mail terug dat ze het zouden oplossen en nakijken. Nu ruim 10 dagen verder en nog geen reactie. Slechte zaak.

Hele snelle service.

Mijn bestelling (telescopische deuruitzettter) werd binnen 24 uur thuisbezorgd. Perfecte geleverd.

I bought a screwdriver Milwaukee

Nice price, fast delivery! Very nice!

Goe product en snel geleverd, geen problemen

Ik had dorpel hoekijzers nodig voor versteviging en dat is inmiddels prima gelukt.

Artikel nog steeds niet geleverd...

Artikel besteld op 9 feb. Daarna netjes orderbevestiging ontvangen met boodschap dat ik bericht zou krijgen zodra order verzonden werd. Dat bericht is nooit gekomen. Bij navraag blijft het met een ander bedrijf dan DHL te zijn verstuurd. Echter geen mail, telefoontje oid ontvangen dus ze stonden aan de deur toen wij niet thuis waren en hebben het weer meegenomen. Daar na ook geen mail ontvangen. Inmiddels al 3 keer gebeld om navraag te.doen. de heren zijn aan de telefoon allemaal uitermate vriendelijk maar telkens wordt beloofd dat ik teruggebeld wordt voor een nieuwe afspraak maar dat is nog steeds niet gebeurd. Teleurstellend want nu moet ik wederom contact opnemen en zijn we bijna 20 dagen verder

Goed bedrijf goede service

Waterpas 180cm gekocht alleen kwam deze krom en met beschadigingen aan maar gemaild met de klantenservice en deze vroeg mij om het retour te sturen en zou er een credit gemaakt worden, zelf moest ik een nieuw bestellen, hopen dat deze wel heel aankomt, dus wat mij betreft goed opgelost, goede service.

Op de gok had ik eerst 1 paar onderdelen gekocht, omdat het beslag van mijn laden van de geba keuken kapot gegaan waren. En zowaar, het paste. Toen nog drie sets gekocht voor de resterende laden. Jaren met kapotte ophang systeem gezeten. Maar nu is alles weer spik en span.

Het bestelde artikel is precies wat ik zocht.

Vandaag besteld en morgen in huis, dat is fijn!

Past perfect

Was op zoek naar een gelijke deurklink en deze hier gevonden. Snel bezorgd en makkelijk te installeren.

Binnen 1 dag na bestelling via webshop is het bezorgd. Chapeau!

prima koffiemelk en suiker

Nooit gedacht dat ik koffiemelk en suiker kon kopen bij een zaak voor o.a. gereedschap

op tijd geleverd en netjes geholpen.

alles was naar wens

goede ervaring, gekregen wat ik wilde hebben

Snel geleverd en niet duur

Goedkoop en snel

Jullie waren goedkoper dan Bol.com, de levering was ook heel snel

Prima geregeld

Snel geleverd. Goed verpakt.

Goede webshop

Goede webshop. Benodigde product via google gezocht en bij Quofi terecht gekomen. Eenvoudig bestelproces en het juiste product binnen 3 werkdagen geleverd gekregen.

snelle levering en een goed product

Snelle levering en een goed product

Te weinig geleverd en geen reactie op klacht

200st besteld en 200 stuks betaald maar 195st geleverd gekregen, Email gestuurd nooit meer reactie gekregen. Erg slecht , nooit meer bestellen

duidelijk en vlot geleverd

Duidelijke site. produkt prima. Verzending en communicatie prima.

Zie onderstaand

Snelle en correcte levering. Product voldeed aan de verwachting

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR