het was me niet duidelijk of er nu wel of geen sleutel bij werd geleverd !

Topservice

Probleem met pakket via dhl, heeft Quofi heel mooi opgelost. Erg blij mee, bedankt.

product zoals verwacht, verpakking goed. verzending duurde wat langer , meer dan 5 dagen , daar zou nog wat verbetering haalbaar zijn

Hier vond ik wat een ander niet had

2 producten helaas moeten terug sturen. Kwamen niet overeen met bestaande sloten.

DRAMA

Men levert vloeibaar rubber in enkelwandige dozen ZONDER enige bescherming. Emmers gaan vanzelfsprekend kapot in de verzenddoos. De koerier ziet niet dat onderkant doos kapot is en besmeert heel onze zaak vol met vloeibaar rubber. Schade: 2000 euro! Men houd ons eerst 4 maanden aan het lijntje betreft de schade. Na 5x een reminder, een belafspraak. Mnr Bijnen begint met ''weet je hoeveel emmertjes verf ik moet verkopen met 6 euro marge om jullie schade terug te verdienen?''. Daarna enkele opmerkingen als dat we van plan zouden zijn de eventuele vergoeding in eigen zak te steken, op een minachtende toon. Een duidelijke onderbouwing met facturen aangeleverd van hetgeen dat onherstelbaar beschadigd is, wordt direct van tafel geveegd. Daarna nog enkele opmerkingen als ''ik ben echt niet van plan dat te vergoeden''. Al met al denkt Quofi/Destil nog niet een klein beetje mee met een klant waarbij 2000 euro aan schade is veroorzaakt. Succes met de verkoop van je emmertjes! Blijf besparen op de verzendverpakking, anders verdien je nóg minder.

Niks ontvangen

Bestelling geplaatst, pakbon gekregen via de mail. Maar nog geen spullen, dhl heeft volgens de track and trace ook nog niks ontvangen en van de klantenservice krijg ik ook geen reactie

Top materiaal

Snelle levering in was ook snel gemaakt

slecht

Pakket na 8 dagen nog niet ontvangen .Blijkbaar blijft het hangen bij de vervoerder DHL. Ze beloven bij Quofi een oplossing te zoeken, maar dat blijft ook uit En intussen blijven we hele dagen thuis om toch een eventuele levering niet te missen Niet te doen

Producten van topkwaliteit

Snel levering, makkelijk kopen, goed service!

Goed product

De producten werden op tijd en netjes verpakt geleverd. Mooie kwaliteit & makkelijk te installeren. Een productfoto op de productpagina zou fijn zijn.

Snelle verzending

Producten snel ontvangen. Ik had wat stootrubbertjes besteld voor kastdeurtjes. Alles prima. Het enige minpuntje is dat ik de verzkosten erg veel vond.

Snel goed en voordelig

Binnen 34 uur bestelling geleverd. Goed geprijsd en duidelijke beschrijving.

Stipte levering

Voordelig, snelle levering. Antwoorden ook op vragen vooraf!

Zeer goede service

Zeer goede service

Retour proces functioneert niet

Bestelling werd snel verwerkt. Product retour sturen blijkt niet mogelijk, ondanks melding per e-mail en telefonisch contact, verder geen reactie van Quofi.

Matig

Bij het produkt zouden bevestigingsmaterialen zijn , die zijn (nog ) niet geleverd ondanks contact hierover

Snelle levering van goed product

Snel geleverd scherpe prijs en goede kwaliteit

Alles goed geregeld

De plaatjes pasten perfect. Snel geleverd en voor een nette prijs

Moeilijk via internet contact te maken

Helaas de verkeerde maat ketting bijgeleverd met verkeerde informatie. Wel vriendelijk

gewoon prima

perfect

gewoon goed

ook telefonisch contact oke

Product volgens specificaties en snel geleverd

Product volgens specificaties en snel geleverd. Ik was op zoek naar scharnieren. Het is erg fijn dat het assortiment zo groot is voor dit soort artikelen.

Ik zocht een rooster met rand

Ik heb mijn rooster kapot van gat bij voordeur. Heb maat opgegeven van gat. 60x40 cm. Nu heb ik rooster gekregen met Integrand en nu past de inleg rand niet.

Vlotte levering en precies wat ik zocht!

Dankzij het goede en grote assortiment kon ik precies de materialen vinden die ik nodig had. En dat is ook nog eens vlot geleverd. Super!

Snel en ook nog het goede produkt

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR