Geweldige service

De bezorgers waren super vriendelijk en correct. Waren niet beroerd iets extra’s te doen. Gewoon klasse

goede service en kwaliteit

goede service en kwaliteit

Super leuk geholpen in het filiaal in Utrecht. Levering was snel en netjes tot in de tuin. Geen aanbetaling maar alles per pin bij aflevering. Aanrader!!

Hier vord ik gelukkig van

Mooie zet en vrindelijke bezorgers

Zeer goed geadviseerd

Leuk ontvangen en niet opdringerig. Na wat navraag goed geadviseerd door de medewerker. Levering was ook zeer snel en netjes. Top bedrijf en goede service.

Betaalbare Top kwaliteit, geleverd zoals afgesproken!

Zeer tevreden, product zoals afgebeeld, uitstekende kwaliteit voor een betaalbare prijs, gratis geleverd op het afgesproken moment.

Zeer mooie lounchset voor een hele schappelijke prijs. Zeer tevreden!!

uitstekend

Zijn naar winkel in Den Bosch gegaan om dining stoelen te bekijken die wij op het oog hadden via de webshop. Hebben daar ook maar een nieuwe loungeset aangeschaft. Alles volgens afspraak en op tijd afgeleverd.

Duidelijke uitleg over de tuinstoelen door vriendelijke mevrouw.

Behalve de mevrouw ook personeel aan de telefoon vriendelijk en correct.

Voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Onlangs een mooie lichte loungeset bij Tuinmeubelshop gekocht; waaronder een grote loungebank met 2 bijpassende fauteuils. Later bijbehorende tuinstoelen besteld. Alles is keurig en onbeschadigd bij ons afgeleverd. Wij zijn er blij mee! Volgend voorjaar gaan we terug voor bijpassende tafels.

Goede voorlichting, goede producten en mooie prijzen.

Goede voorlichting, goede producten en mooie prijzen. Grote variatie in tuinmeubelen.

Fijne medewerkers en prima informatie.

Wij zijn erg tevreden over Tuinmeubelshop. Goed geïnformeerd, prima prijs/kwaliteitverhouding, ruime keuze. Zeer vriendelijk personeel in de winkel en ook de bezorger.

Goed geholpen en mooie meubels

Wij werden goed en vriendelijk geholpen in de winkel en hebben mooie meubels uitgezocht die ook nog eens fijn zitten. De levering ging zoals afgesproken. Ik kan iedereen aanraden om hier tuinmeubels te kopen.

Snel geleverd en mooie tuinmeubelen

We werden goed geholpen en er werd pndanks de verbouwing de tijd voor ons genomen. Uiteindelijk met een mooie set naar buiten die binnen ander halve week geleverd werd. We zijn zeer tevreden.

Correcte bediening, goede prijs en een snelle levering!

In een prettige niet opdringende sfeer loungeset gekocht.

Goede en vriendelijke service, duidelijke informatie en snelle levering BV

Erg mooie bartafel geleverd, voldoet helemaal aan de verwachtingen, erg blij mee!

Goed geholpen

Fijne winkel. Je kan er rustig rond lopen en je kan ook overal gaan zitten om te kijken of het ook daadwerkelijk lekker zit. Er is genoeg keuze en je wordt er goed geholpen. Je krijgt ook goede uitleg en informatie. Ik zou iedereen aanraden om bij tuinmeubelshop een kijkje te gaan nemen.

Communicatie netjes en helder en levering uitstekend!

De communicatie over de levering was duidelijk. Ook op een vraag werd snel gereageerd. De levering was netjes op tijd en keurige mannen.

perfect uitgevoerd

We hebben voor ons balkon een setje aangeschaft wat het hele jaar buiten kan blijven staan, aangevuld met een paar stevige kussens, die gemakkelijk naar binnen kunnen. We hebben gekozen voor eenvoudige uitvoering maar wel bestand tegen alle weertypen, dus aluminum. De website is overduidelijk, de bestelling snel gepiept en de levering precies conform afspraak. Wat willen we nog meer! Helaas niet kunnen proef-zitten want deze uitvoering was niet in de nabijheid beschikbaar. We bevelen Tuinmeubelshop aan.

Zeer vriendelijk geholpen. Spontane medewerker.

Adviseer Julie bedrijf aan mijn kennissen. Mooie uitstraling en zeer ruime keus aan tuinmeubelen.

Top bedrijf, top bezorgers

Netjes op tijd bezorgers zijn vriendelijk mooi tuinset

Zeer positief

We kregen in de zaak rustig de tijd om rond te snuffelen. De verkoper kwam na een tijdje vragen of het lukte en/ of er specifieke vragen waren. Na wat gepas en gewissel met stoelen maakte hij de prijs op en voorzag ons van koffie waarna hij ons weer rustig alleen liet om eea te bepraten! Al met al een zeer positief bezoek!!

Service

Mooie set gekocht voor een hele mooie prijs. Even een klein probleempje met een verkeerd kussen maar dat was binnen no time via de mail geregeld. Echt top!!

Top ervaring vriendelijk personeel uiteindelijk tafel gekocht.

Voor het eerst bij Tuinmeubelshop geweest vriendelijk ontvangen konden vrij rond kijken tot dat wij hulp nodig hadden verkoopster had kennis van zaken de prijs was binnen ons budget besloten we tot koop. Dezelfde week geleverd top de tafel pronkt op ons terras. Wij vinden het.n aanrader Tuinmeubelshop waar voor je geld.

Groeneveldselaan 37 A

3902 HA Veenendaal

Over Tuinmeubelshop

Tuinmeubelshop is de specialist in tuinmeubelen zoals loungesets, tuinsets, tuinstoelen en tuintafels. Naast onze online store is het mogelijk om te komen proef zitten in 1 van onze 12 megastores. Onze verkoopadviseurs geven je deskundig advies over de invulling van je tuin. Binnen onze collectie tuinmeubels vind je landelijke, moderne, landelijk/moderne en retro stijlen. Omdat wij veel diverse stijlen tuinmeubelen hebben is er bijna altijd wel een tuinmeubel die bij je past. Onze tuinmeubels hebben wij bijna altijd uit voorraad leverbaar en kunnen wij binnen 3 werkdagen bij je aan huis bezorgen. Wij heten je hartelijk welkom op onze online store of in 1 van onze 12 megastores. www.tuinmeubelshop.nl