Filtre

Fijne winkelervaring

Goed product, heldere communicatie en meedenkende medewerkers

Netjes maar star

De bezorging en afronding thuis was keurig en professioneel.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Wij zijn erg tevreden met het mooie vloerkleed.

Prima service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Vriendelijke mensen die zich aan hun afspraken houden

Vriendelijke mensen die zich aan hun afspraken houden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prettige winkel en heel veel keus

Op internet kwam ik Vloerkledenwinkel tegen maar gelukkig zijn er ook 2 showrooms (Hilversum o.a.). Enorme keus en goed geadviseerd. Betalen bij aflevering. Bezorging ging ook prima. Wel moest ik even achter een track en trace mail aanbellen, maar werd direct goed afgehandeld. Ben erg tevreden over mijn aankoop en de winkel. Aanrader.

Murphy2 en een prachtig vloerkleed

Wat er allemaal mis kan gaan (in het kwadraat) bij het kopen van een vloerkleed: Een aantal keer afspraken willen verzetten, vijf kleden thuis kunnen bekijken en maar twee zien (plus stalen die we zelf al hadden gezien), het meest gewenste kleed was er niet bij, op de valreep alsnog vermelden dat er antislip ondertapijt nodig was, bezorgkosten in rekening brengen bij een vloerkleed van meer dan € 1.800, niet weten bij wie de order thuishoort (bij Vloerkledenwinkel zelf of via de winkel waar zij een verkoopruimte horen), geen bevestiging van de order ontvangen, de order op een verkeerde naam bestellen, verkeerde maat bestellen, zeggen dat de levertijd zeker zes weken is, maar het kleed was toch op voorraad, verkeerde maat leveren, geen antislip ondertapijt aanwezig, vloerkleed op ons vorig adres bezorgen (van drie jaar geleden), een excuusboeket bloemen sturen naar het verkeerde adres. Ja, de bloemen zijn uiteindelijk goed terechtgekomen en in dan aanvaard. De excuses ook. En uiteindelijk ligt het vloerkleed er prachtig bij. Vloerkledenwinkel krijgt nul sterren voor alles wat er misging (geen aanbeveling) en vijf sterren voor het kleed (aanbeveling). Gemiddeld dus tweeëneenhalve ster. Ze moeten het ermee doen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Duidelijk, accuraat en klantvriendelijk

Zie bovengenoemd. Ideaal dat thuis kleden bekeken kunnen worden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Grote sortering, prima begeleiding.

In alle rust kunnen winkelen terwijl de adviseur op de achtergrond aanwezig was.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

De gene die langs kwam was mooi op tijd, van de 3 kleden ligt er hier nu 1 in de woonkamer. Veel verstand van zaken en geduldig, zo dat je op je gemak kan bekijken wat er bij je meubels past, ook geleerd dat je een kleed ook schuin kan leggen! Geniet volop van het kleed, het is een plaatje!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zeer prettig telefonisch geholpen een vergissing over de prijs op de website snel opgepakt en gecorrigeerd en zeer snelle levering wij zijn blij met het geleverde vloerkleed voldeed helemaal aan onze verwachtingen

Ik ben uiterst tevreden!

Het kleed ligt prachtig. Het is van een goede kwaliteit en heeft de juiste keuren. De levering was enkele weken eerder dan verwacht. De besteller was uiterst vriendelijk en heeft op professionele wijze het kleed helpen leggen.

Klantgericht

Men luistert erg goed naar de wensen van de klant, men stelt zich flexibel op en de zichtservice is fantastisch. Een kleed in de eigen omgeving is toch anders dan in de winkel.

Dat hangt nog

Het vloer is nog steeds niet afgeleverd!

Optimale service

wij kwamen 20 minuten voor sluitingstijd op zaterdag,wat een service we zijn er bijna 2 uur geweest . Hebben 4 kleden uit gekozen en kwamen het die volgende week 1 voor 1 uit proberen super ik ben zeer goed geslaagd We waren overal geweest ,maar dit is geweldig

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Slechte communicatie bij bezorging, veel onkosten bij retour

Afspraak om een vloerkleed te bezorgen werd op dezelfde dag gedaan, kon niet meer zo snel gewijzigd worden. Vloerkleed werd achtergelaten bij de voordeur, er was niemand thuis ivm vakantie. Vloerkleed retour gestuurd. Er is € 25,00 ingehouden voor bezorg en retourkosten. Houdt daar rekening mee als je iets terugstuurt

Uitstekende klantenservice

Prettig contact met de medewerkers, levertijd iets langer dan van te voren aangegeven (maar dat is op dit moment overal wel wat onzeker), strakke prijs kunnen afspreken, fantastische bezorgservice: geen tijdsslot, maar gewoon een tijdstip. Dat maak ik echt nooit ergens mee, en vind ik echt geweldig. Keurig op tijd, zeer vriendelijk en behulpzaam, kleed uitgerold en verpakkingsmateriaal meegenomen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Een dag na mijn bestelling werd ik gebeld, dat mijn gewenste maat niet meer op voorraad was. Voorgesteld werd dat ik een maat groter kon krijgen voor dezelfde prijs. Helaas was dit geen optie voor mij, omdat deze te groot was. Daarna is het gelukkig toch nog gelukt om de juiste maat te leveren. Deze werd een paar weken later keurig bezorgd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prettig geholpen in de winkel in Hilversum. De chauffeur die het kleed kwam brengen was uiterst vriendelijk en behulpzaam.Al met al zeer tevreden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zicht-service aan huis maakt het kiezen gemakkelijk.

Op de website een geweldige keuze; na afspraak kon ik thuis de grootte van het kleed beoordelen en meerdere (grote) stalen beoordelen: heel goede service, maakt het kiezen gemakkelijker. De bestelling werd op afgesproken termijn bezorgd, het was precies wat ik wilde, en nu een jaar later ben ik nog steeds blij met de aankoop. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier en daar heb ik enkele kleine doorntjes verwijderd: de wol werd vast gedroogd op struikjes in het land van herkomst.

Prima levering

Fijn dat de levering snel ging . Helaas was het toch niet mijn product . Ik heb nog geen mail ontvangen dat hij weer retour is en wanneer ik mijn geld teruggestort krijg .

Ruim de tijd genomen.

Het was bijzonder prettig om in alle rust een keuze te kunnen afronden. Door uw medewerker was ruim de tijd genomen om te adviseren. Wij hebben de gehele situatie zeer gewaardeerd.

Excellent!

The order was delayed but ended up arriving earlier than predicted. The delay was immediately communicated to me. Eventual delivery went well with a frequent updates from the delivery service. The carpet is of excellent quality, and I am very happy with my purchase.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Behoorlijk dik maar wel lekker zacht

Zeer tevreden met het kleed. Tijdens zicht service aan huis hebben we een prettig en goed gesprek gehad met de adviseur.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goeie vakkundige hulp en zeer klantvriendelijk

Goed en eerlijk geholpen bij de keus van ons vloerkleed , eerst in Hilversum waar helaas niets van onze keus was. Vandaaruit een tip gekregen om naar hun vloerkledenafdeling bij Nijhof in Baarn te gaan te kijken . Daar werden we ook perfect geholpen door een heel vriendelijke mevrouw , we mochten het kleed op zicht mee naar huis nemen beviel het niet mocht het terug en anders even een belletje voor de afhandeling van betaling. Diezelfde mevrouw bracht ons persoonlijk thuis ook nog een onderkleed dezelfde dag. Zo`n perfecte service kom je niet veel meer tegen .

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Perfect geregeld! Mooie kleden

Perfect geregeld, zeer goede communicatie! Kleed wordt thuis gebracht en uitgerold! Je wordt keurig op tijd ingelicht wanneer het komt!

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Om Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Kiyoh Anmeldelser