Ik had op de site een aantal kleuren gezien en gevraagd wat proef kleden mee te nemen. Als snel was ik over uit welke het moest worden en omdat ik deze toch nam, kreeg ik een gratis onderkleed en een schoonmaakset. Ik vond dit erg attent Groet mw Brokke

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Heel fijn dat het mogelijk was op een aantal kleden op zicht thuis te krijgen zodat we goed konden bepalen welke we het mooist vonden. En nu heel tevreden met het nieuwe vloerkleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede zaak met echte kwaliteitsprodukten.Zijnerg tevreden.

Prima bedrijf.

zeer klantgericht

Flexibel en geduldig om tot een juiste keuze te komen. Ter plekke meerdere opties uitrollen om de juiste keuze te maken is een super service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

vriendelijke mensen/ nette afhandeling en levering

De winkel bezocht in Nijhoff Baarn. Netjes geholpen/ DE verkoper heeft meegeholpen te zoeken wat wij wilden hebben. Uiteindelijk het vloerkleed gekocht. Netjes bij ons thuis afgeleverd en met instructies van de persoon die het kleed kwam brengen heeft hij de in de woonkamer neergelegd. prima ervaring en goede zaak

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Topservice

Wat een fijne webwinkel. Online advies naar aanleiding van mijn vraag, daarna stalen en kleden thuis kunnen bekijken. Dan kun je echt een goede keuze maken. Levering was ook perfect en. Het vloerkleed past perfect en heeft een hele goede kwaliteit.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Heb goede ervaring ermee. Hielden zich goed aan de afspraken.

uitstekend.

Hulp en advies in winkel, service om met kleed thuis te kijken hoe het staat voor aankoop en goede service bij aflevering met onderkleden en al. Kleden duurde wat langer voordat ze in de winkel arriveerden i.v.m. corona en transport uit buitenland maar ook hiervan constant bericht hoe het ervoor stond. Oordeel dus uitstekend en zou zeker mensen aanraden om eens een kijkje te nemen in Hilversum of evt. Nijhof.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Iets bestellen en vervolgens nooit meer iets horen.

Bestelling van een staal, maanden niets horen dan een verontschuldiging over een mail aan mij gericht, maar was toch niet aan mij gericht. Sorry jullie hebben je zaakjes niet op orde!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Niet alle afspraken na gekomen

Matig snel en de afspraken niet nagekomen.

Goed advies gekregen

Professioneel en persoonlijk advies, diverse kleden werden bij ons thuis uitgeprobeerd zodat we de juiste keuze konden maken.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Uitstekende service en goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Vloerkledenwinkel denkt met de klant mee, geeft goede informatie en is zeer coulant als er een klacht m.b.t. een vloerkleed is.

Niks op aan te merken.

Gewoon gekregen waar ik om gevraagd had. Een mooi vloerkleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Vriendelijke bediening en grote service!

Grote service en heel vriendelijk contact!

Veel keuze

Prachtige winkel, prima personeel, veel keuze. Goed geslaagd!

top! ja

we hadden een desso sense of marble 9965 vloerkleed! fantastisch kleed goede service op tijd levering

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

In winkel goede begeleiding, levering prima

Goede uitleg en begeleiding in de winkel. Bestelling zoals aangekondigd, vlot. Hulp bij leggen van tapijt bij aflevering. Goede service, aan te raden. Jackie and the fish zijn fraaie tapijten.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Prettige winkel. Rustig en deskundig personeel. Prima service.

Grote bereidheid om kleden eerst thuis te bekijken. Nemen de tijd om je te helpen maar ook de rust om zelf te beslissen

Pracht vloerkleed

Wij zijn heel blij met het vloerkleed. Kon na het opzicht bezoek direct blijven liggen. Er was intern wel iets fout gegaan met de keuze die we hadden gemaakt, welke vloerkleden we te zien zouden krijgen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Winkel die z,n afspraken super nakomt.

We hadden een vloerkleed gekocht wat na 1.5 jaar behoorlijk slijtage vertoonde, wij mochten toen voor het volledige aankoopbedrag weer een nieuw vloerkleed uitzoeken dus super geregeld.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede service, korte lijnen en goed kwalitatief mooi vloerkleed

Vloerkledenwinkel heeft mee goed op de hoogte gehouden van de vertraging van de levering van het vloerkleed. Elke keer werd mij de vraag gesteld of ik de levering wilde annuleren. Ik zou dan gewoon mijn geld weer geretourneerd krijgen. Vloerkledenwinkel vond de wachttijd zelf ook erg vervelend, maar kon hier niets aan doen. Ik heb geduldig gewacht (6 maanden), want het vloerkleed moest uit Midden-Oosten komen. Gelukkig is mijn wachten meer dan beloond. Het is een prachtig kwalitatief goed vloerkleed van 100% sisal (Massimo Belize Taupe). Op de foto is de kleur bruinig dan in het echt. Het is meer grijs/bruin, dan bruin/grijs, maar perfect bij mijn interieur. Sisal vloerkleed is niet zacht, maar wel zacht genoeg om er met blote voeten op te lopen. Wel het te hard/stug om er met blote knieën op te zitten.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

goede tarpijt!

Ik heb best grote maat besteld, maar licht en droog snel en heel fijn.

Mooi vloerkleed, fijne service

Ik heb een heel goed advies gekregen over mijn aan te schaffen kleed en er werd alle tijd voor mij genomen om tot een goede beslissing te komen. Ook bij de levering werd er veel tijd genomen om het vloerkleed goed neer te leggen. Het kleed ligt nu en ziet er prachtig uit! In het hele traject heb ik alleen maar vriendelijkheid en hulpvaardigheid ervaren. Echt een fijne winkel met goede service!

Prima ervaring

Het hele proces vanaf aankoop tot aflevering is prima verlopen.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh