2 prachtige kleden gekocht, top service!!

2 kleden besteld n.a.v. een staal. Zeer tevreden over de kwaliteit en de prachtige kleuren. Ook de service m.b.t. de bezorging en klantvriendelijkheid is top.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Ben zeer tevreden over de snelheid en de verdere afhandeling. Complement voor alles. Een punt is een 10.als het kan nog hoger 15.

Goed geholpen

Goed geholpen niet opdringerig. Goede service lekkere koffie Levering op tijd

Ik heb wel een kleed besteld maar niet ontvangen

Ik heb wel een kleed besteld maar niet ontvangen

Goed, vriendelijk en snel

Na een eerdere goede fysieke ervaring in het filiaal van Vloerkledenwinkel in Hilversum, opnieuw een mooi kleed uitgezocht maar nu via de website. Gekozen om het zelf op te halen in Baarn en opnieuw een vriendelijke, soepele en snelle afhandeling ervaren.

Goed en leuk geholpen.

We zijn zeer tevreden over verkoop en snelle levering. Mooi tapijt gevonden. Zoveel keus. We raden het andere ook aan.

Geweldig kleed, geweldige service

Heel veel keuze, uitstekend advies, prima prijs en perfecte levering.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Goede ervaring ondanks dat het mis ging met de bezorging!

Goede service, netjes en vriendelijk!

Voerkleed Essenza Isabelle

Een schitterend vloerkleed, hele mooie hoofdkleur groen, en de andere kleuren van de bloemen zijn mooi diep van kleur, echt een schitterend vloerkleed , erg blij mee!

Prachtig vloerkleed goede service

Vloerkleed werd gebracht en de bezorger hielp keurig om het op zn plek te leggen. Superblij mee!

Goede service!

Heel prettig dat de kleden thuis bij je worden neergelegd zodat je de juiste keuze kunt maken! Wat een service.

Goed opgelost

Na wat heen en weer gebeld te hebben is ons probleem goed opgelost.

Alles geheel naar wens

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Professionele service met een glimlach

Deskundige en professionele attitude. Klant staat voorop. Bij aflevering wordt het vloerkleed zorgvuldig en precies neergelegd, rekening houdend met bestaand meubilair. Aandachtspuntje: bij contacten mail, GSM) kreeg ik vaak wisselende medewerkers aan de lijn, die niet altijd van de afspraken op de hoogte waren.

Ontzettend goede service

Prachtig kleer besteld, hij kwam alleen met de verkeerde bies. Geen probleem; het kleed is gelijk netjes opgehaald en heel snel had ik hem weer terug met de juiste bies. Adequaat gereageerd en opgelost: heel fijn!! Het kleed staat prachtig?!

Voor herhaling vatbaar

Bij de vestiging in Nijhof heb ik een kleed besteld. Ik was goed geholpen in de winkel en daarna ook online. Ik waardeer de extra moeite dat de Vloerkledenwinkel heeft genomen om een extra ondertapijt te leveren. Doordat de fabrikant niet tijdig kon leveren was het lang wachten. Bezorging heeft eindelijk plaatsgevonden en was correct afgehandeld. Ik ben blij met mijn kleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Heel fijn geholpen in de winkel. Kleden uitgezocht die we in onze huiskamer konden bekijken. Levertijd zou 10 weken zijn maar als verrassing werd het kleed veel eerder bezorgd. Prima ervaring bij jullie!

Prima geholpen

Bob de Bree had zich helemaal ingeleefd in de situatie in onze woonkamer en kwam met het beste advies voor een Louis de Poortere vloerkleed met blokken in de vorm van Mondriaan. Hij heeft deze zelf bij ons thuis gebracht en nadat er een klein foutje inzit dit snel opgepakt en we horen graag verder van hem wat de leverancier eraan kan gaan doen

Prima service en duidelijke afspraken, die ook stipt worden nagekomen

Prima service en duidelijke afspraken, die ook stipt worden nagekomen

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Wij zijn erg blij met ons nieuwe kleed

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Eerst staal besteld en direct besloten om het betreffende kleed te bestellen. Ging allemaal heel vlot. ( binnen 1 week)

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooie kleden, superblij mee. Bij een zagen we naderhand een foutje in t weefsel, werd zonder moeite gewoon omgeruild. Men kwam thuis met aantal kleden, die we via internet hadden aangegeven, was ook erg prettig!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Fijne winkel met personeel die weet waar ze het over heeft

Prachtig kleed

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Professioneel en conform wat ik verwacht van een service-verlener

Wij zijn netjes ontvangen en geholpen bij het uitkiezen van het vloerkleed. Dit geldt zowel voor Hilversum als Baarn. Ook het tonen van 3 kleden bij ons thuis is ons heel goed bevallen. De verdere afwikkeling is sneller gegaan dan de oorspronkelijke planningsdatum. Ook bij het brengen van het kleed was alle tijd. Complimenten dus.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh