Uitstekende service en kundig advies

Keuze is enorm. Vond vooral de zichtservice heel fijn. Kreeg daarbij ook goed advies. Heel blij met mijn mooie vloerkleed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

totaalonbetrouwbaar

levering beloofd binnen 1 à 2 weken na meer dan 6 weken wachten telefoontje om af te spreken (levering gepland 3 dagen later) 4 uur na telefoontje - totaal onverwacht - levering op fout adres !!! retour afhandelen is ook een lijdensweg - dus neen - absoluut geen aanrader,

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prachtige winkel met veel keuze

Waren speciaal naar Hilversum gereden met ons oude kleed vanwege de inruil/kortingsactie. Helaas wist de verkoper er niets van en moest ik het hem op de website laten zien.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Super goede winkel met heel professioneel personeel

Mooi vloerkleed gekocht in Hilversum, super goed geholpen, heel professioneel, ze weten en vertellen veel over de kleden. Thuis bezichtiging was ook super, ze kwamen op de afgesproken tijd met 4 kleden, namen alle tijd en konden ook veel vertellen over de kleden. Omdat ik erg twijfelde zijn ze nog een keer geweest met andere kleden. Uiteindelijk een mooi kleed uitgezocht en daar zijn we super blij mee!!

Prima.

Goed assortiment. Goed geholpen. Redelijke prijs.

Goede ondersteuning

Mooi vloerkleed, goed informatie en goede ondersteuning. Het vloerkleed werd laat geleverd maar ik werd steeds prima op de hoogte gehouden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

top service en meedenkend met de klant

Heel snel werd een 1e vloerkleed geleverd; die bleek te dik voor een rollator. Toen heeft men zonder problemen het kleed opgehaald en het geld terug gestort. Ook hele goede communicatie met de medewerkers: via de chat kreeg ik meteen antwoord. Hun adviezen over de keuze van een nieuw, dunner, vloerkleed waren waardevol. Uiteindelijk was het 2e vloerkleed een topper! Ik was echt blij verrast over de prettige, adequate en snelle manier van communiceren.

Snel, proffesioneel

De verkoop, bestelling en levering was binnen 2 weken. Erg mooie vloerkleden en prima gelegd samen met de gratis anti slib kleed. Er tevreden

Tot zover prima!

Heb het kleed net binnen maar ben tot nu heel tevredener de gang van zaken. Mooi kleed dat voldoet aan de foto op de site. Duidelijke communicatie over het feit dat de levering langer zou duren. Dat is fijn , dan weet je waar je aan toe bent

Prima product Prima contact

Prima product, prima contact

Keurige levering

Voor he eerst wat besteld bij deze site, prima ervaring, blij mee!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prachtig tapijt supersnel geleverd!

Prachtig groot tapijt besteld. Eerst met de handige fotovergelijker alles in huis geprobeerd. Tapijt wat we hebben uitgezocht is precies zoals op de foto. Prachtige kleuren. Ook hadden we het supersnel in huis en wat fijn was dat de levering in de avond plaats vond. Een echte aanrader!

Zeer efficiënt en netjes

Uitstekende service. Hele leuke ervaring

Heel handig en praktisch om een kleed dat je eventueel wil kopen eerst in je eigen woonomgeving te zien voordat je daartoe besluit. Goed advies ook van degene die de kleden kwam showen.

TOP

Dit zou voor mij de online winkel van het jaar kunnen zijn.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

bezorging snel en op tijd

Ik bestelde een flesje vlekkenspul. Dat was in een veel te grote doos verpakt.

Mooie vloerkleden goede service

Goede service en communicatie. Heel Betrouwbaar. Heb 4 sterren gegeven omdat ze met slechte pakketservice werken. Anders waren het er 5 geweest. Ze ondernemen wel meteen actie overigens, als je pakket op zich laat wachten.

Uitstekende ervaringen

Veel keus. Klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam. Ook via de app om het kleed in de kamer te kunnen zien voldoet uitstekend. Ik ben blij met mijn vloerkleden.

Prachtig vloerkleed !!

Heel mooi vloerkleed waarbij de kleuren goed overeen komen met de kleuren op de website. De bezorging was ook prima, krijgt keurig een berichtje 5 minuten van tevoren!!

Een keurige zaak.

Wij zijn heel fijn geholpen aan een mooi kleed met mooie ass. bloemen erop.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Uitstekend!

Bestelde vloerkleed overtreft de verwachtingen! Werd later geleverd, maar daarvan werd ik netjes op de hoogte gehouden! Zeer tevreden!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

goede kwaliteit, snelle levering.

Kleur en kloppen met de foto.

Prima vloerkleed

Een mooi en goed product waar je jarenlang plezier van hebt.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Uitstekende service en klantvriendelijk.

Mooi kleed besteld maar uiteindelijk toch niet passend bij onze bank en vloer. Retourneren was geen probleem en het kleed was binnen enkele dagen opgehaald.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Online besteld en op tijd geleverd en geen spijt!

Zoals ik schreef zeer fijn bedrijf en zou het iedereen aanraden.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh