Mooie collectie en vriendelijke service in de winkel

Via de website eerste indruk opgedaan. Daarna in de winkel de kleden op ware grootte bekeken en advies gehad over kwaliteit en levering. Door te gaan kijken in de winkel in Hilversum krijg je wel het juiste kleurbeeld van de kleden. Zeker de moeite waard om deze winkel te bezoeken.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goed advies. Klantvriendelijke zichtservice.

De adviseur kwam bij ons thuis langs met twee kleden, zodat we een goede keus konden maken.

prima service

product naar wens, volgende dag in huis

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prima service en snel gekocht

Prima geholpen en foto’s op de site als in het echt.

Perfecte dienstverlening

Heel goede dienstverlening, alsook mayke die bij me thuis kwam met enkele stalen. Ik had daarvoor al enkele tapijten besteld, maar helaas blijkt het toch heel moeilijk om dit online te bestellen. Mayke is bij me langsgeweest en heeft me geholpen om de juiste keuze te maken aan de hand van stalen. Enkel wel wat problemen om het voorgaande tapijt terug te sturen met dhl. Eerst werd het na 1.5 week terug bij me thuis voor de deur gedropt en ook nu na deze bestelling voor de 2 de keer terug te sturen op 19 april heb ik nog steeds geen info of dit is toegekomen en wacht ik af op mijn terugbetaling, maar denk eerder dat dit aan DHL ligt. Voor de rest tevreden van de service, maar wel hopend op een spoedige terugbetaling van mijn vorige bestelling. Mvg, Isabelle Beerens

Prima bedrijf

Komen afspraken na en nette foutloze levering.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Behulpzaam en doen wat ze zeggen

Prima ervaring, vloerkleed kon op zicht mee naar huis. Levering volgens afspraak rn snelle reactie op mail, goede communicatie.

Zeer goede service

Ik heb in eerste instantie mij laten adviseren via het online adviesteam. Naar aanleiding daarvan een afspraak gemaakt voor een zichtservice met 3 kleden. Bij het eerste kleed waren we al helemaal overtuigd dat die het moest worden, alleen in een andere maat. Dit is een ideale manier om zo een kleed uit te kiezen en ook te zien liggen thuis.

Prima in orde allemaal.

Levering is exact op tijd gekomen. Mooi kleed en alles goed afgehandeld.

Prachtig kleed, snel verzonden

Vloerkleed zoals omschreven, zorgvuldig verpakt en snel verzonden. Wij zijn er blij mee!

prima hulp

Goede service, na melding v vlek in wollen kleed( (vrij nieuw) spray gratis toegestuurd gekregen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Levertermijn niet gehaald, wel goed geholpen

Begin december besteld, begin maart geleverd. De initieel ingeschatte 3 weken levertijd werden dus niet gehaald, maar we werden enkele dagen na de bestelling keurig gebeld om dat inderdaad aan te kondigen. Half februari, was de schatting in 2e instantie. Het is uiteindelijk begin maart geworden. Maar als je belt, word je wel keurig te woord gestaan en men verschuilt zich niet achter andere partijen. Goed service.

Slecht

Ik wil geen ongevraagde e-mails ontvangen Ik ga ook niet accoord met de verwerking met mijn persoonsgegens

Een zeer fijne ervaring!

Ben zeer goed geholpen door de mensen van de vloerkledenwinkel. Mijn vragen via de chat en mail zijn telkens zeer spoedig beantwoord. Ook werd er rekening gehouden met mijn persoonlijke wensen. Had bij nader inzien toch een wat kleine vloerkleed besteld en kon dit meteen ruilen. Erg fijn winkelen bij jullie. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!!

2 maand wachten op bestelling - weigering annulatie/terugbetaling

Ik wacht nog steeds op mijn vloerkleed dat ik twee maand geleden bestelde. Ik wou dan ook de aankoop annuleren maar men weigert dit. Klantenservice 0

Misleiding

Op de website zeggen dat het leverbaar is waardoor je besteld (omdat je het snel wilt hebben) en vervolgens 2 dagen later sturen dat de levertijd ongeveer 8 weken is.... Hoezo misleiding......?? Zeer slecht!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zeer vriendelijke, professionele verkopers.

Wij zijn zowel in Hilversum als in Baarn zeer vriendelijk en professioneel geadviseerd. Toen wij na zicht en levering toch niet geheel tevreden waren is ons kleed zonder op of aanmerkingen omgeruild. Wij zijn bijzonder tevreden met de geboden hulpvaardigheid.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Door zeer vakkundig advies door adviseuse in Baarn tot een geslaagde aankoop gekomen.

Gistermiddag bij Nijhof in Baarn uitermate vakkundig en plezierig geadviseerd door een verkoopmedewerkster van de Vloerkledenwinkel. Met behulp van foto's van de thuissituatie een kleed op zicht meegekregen. We zijn helemaal tevreden met het resultaat! Met dank aan Linda Sijtsma.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Op zoek naar een kleed hebben wij via de website enkele kleden bekeken. We konden geen beslissing nemen en zijn naar de winkel in Hilversum gegaan. We zijn daar bijzonder vriendelijk en plezierig geholpen en hebben daar een mooi handgeknoopte moderne Ziegler gekocht. Terug thuis keken wij toevallig nogmaals op de website en toen bleek een identiek kleed (handgeknoopt kan altijd een beetje verschillen) in dezelfde afmeting met 20% korting aangeboden te worden. Als we dat hadden geweten, had we dat wel gekocht..... Gebeld naar de winkel en na wat uitzoekwerk bleek er ergens een foutje in het systeem zat. Zonder probleem kregen wij 20% korting op ons kleed. Het verschil werd min of meer prompt overgemaakt.

Fijne relaxen winkel

Ruime opstelling van de producten, begeleid door vakkundige verkoper.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Bestelde kleden waren sneller beschikbaar dan vooraf opgegeven

Wij hebben drie vloerkleden bij Vloerkledenwinkel besteld. Ondanks het feit dat de vloerkleden (helaas) niet op voorraad waren in de door ons gewenste maten zijn deze, achteraf gezien, toch nog vrij snel geleverd. Sterker nog, ze zijn uiteindelijk sneller geleverd dan vooraf opgegeven. Het assortiment en de beschikbaarheid van goede stalen heeft in ons geval de doorslag gegeven. Wij zijn helemaal happy met de Louis de Poortere vloerkleden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede, vriendelijk, nette en behulpzame service

Bedankt voor de goede service en ook dat we een nieuw kleed hebben gekregen. Had geprobeerd een vlek eruit te halen met bijgeleverde producten, wat niet gelukt is. En dit werd meteen opgepakt en is netjes opgelost. Ook de omruiling ging heel netjes en we werden goed geholpen door de chauffeur dmv het kleed op de juiste plek leggen, het antislip kleed eronder en op maat knippen en een heel gesjouw met de bank. Willen jullie als bedrijf zo een compliment geven en ook aan de chauffeur Steven. Positieve dingen moeten vernoemd worden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goed gevoel gedurende het aankoop proces

Nieuwe klant , warm aanbevolen door bestaande klant/ kennis . Grote keus en goed advies. Opgegeven lever tijd langer dan werkelijke leveringsdatum, goede opvolging klantenservice en nette levering. Enig punt van verbetering is de “hoge” aanbetaling van 50% die wordt gevraagd. Begrijp niet waarom dit nodig is zonder dat er werkelijk een levering is geschied.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Na de bestelling werd contact opgenomen over de levering tijd dat dit ongeveer 6 weken kon duren en of dit een probleem was. Heel attent om dit even terug te koppelen. De levering was uiteindelijk toch sneller dan verwacht. Het kleed voldeed helemaal aan onze verwachting en was in het echt nog mooier dan op de site.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Precies zoals ik het kleed wilde!

Ik ben erg blij met dit vloerkleed, het past prachtig in mijn interieur. Precies de kleuren, zoals ik me had voorgesteld. Lekker zacht aan mijn voeten! Wel lang laten luchten, want ik kan goed ruiken, dat het van schapenwol gemaakt is.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh