vriendelijke benadering door Rien, prettig om kleden op zicht mee te hebben kunnen nemen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Betrouwbare ,goede service, dienstverlening en kwaliteit

In het algemeen goed Vriendelijk personeel met goede aftersales en informatie voorziening Verbeterpunt : Belevering duurde twee weken, toch rekening gehouden met de uitzonderlijke tijd waarin we leven had belebering moment in mijn beleving toch beter gekund

Meedenkende medewerkster.

Zeer behulpzaam en inventing.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Geweldige winkel, wat een keuze!

Naar aanleiding. Aan een advertentie in de Gooi- en eembode de winkel bezocht. Heel vriendelijk geholpen. Op maandag 3 kleden uitgeZocht en deze op dinsdag al op zicht gekregen. Een geweldig kleed uitgezocht.

Heel fijn advies

Prettig advies, erg behulpzaam

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prima, goed geholpen. Handig dat je het zo mee kan nemen

Goed advies gekregen van de verkoopsters, dacht goed mee. Leuke contact

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Persoonlijk contact, uitstekende service, zeer betrouwbaar. Nijhof Baarn, verkoper Linda

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goede ervaring; leuk om kleed mee naar huis te nemen

Grote collectie. Je kunt een kleed thuis uit proberen. Makkelijke betaling. Helaas wel even wachten tot de verkoopmedewerker beschikbaar was.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

De weg er naar toe was hobbelig maar het resultaat prima

Helaas is er heel veel fout gegaan met de bestelling die ik online plaatste. De levering met de in mijn ogen waardeloze partner DPD was enorm verlaat en werd niet juist gecommuniceerd. Uiteraard is dit vanwege de corona-situatie niet gemakkelijker geworden, waarvoor ik alle begrip heb. Echter was ook de communicatie hieromtrent niet optimaal. Uiteindelijk ben ik hartstikke blij met een in goede staat geleverd tapijt wat prachtig is. Uiteindelijk verzonden door een andere transportpartner. Al met al werd wachten beloond.. een mooi tapijt in onze woonkamer.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zeer klantvriendelijk, komt afspraken goed na.

Een van de adressen om te onthouden, komen zeker weer terug. Fijn om hier iets te kopen, Zeer tevreden met onze aankopen.

Hele fijne koopervaring

Goede en snelle aankoop. Uitstekende verkoopster.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goede service en goed advies gekregen!

Goed geholpen en goede service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Zeer vlotte service, direct bereikbare klantendienst, tapijt is precies wat ik wilde. Levering in België stipt.

Vriendelijk en servicegericht

De verkoper was uiterst behulpzaam en vriendelijk en had gevoel voor ruimte laten voor bedenktijd of meedenken om onzekerheden weg te halen.

Prettige accurate verkoopster

Goede voorlichting, niet opdringerig. Leuk afgeprijst

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Op afspraak en super op tijd kwam Marco met 3 door mij geselecteerde kleden die ik bij Nijhof had gezien helemaal naar Drente. Zo kon ik op mijn gemak een kleed uit zoeken die perfect past bij mijn interieur. Zonder verplichting en zonder kosten. Deze service is top!!!! Volgende dag werd ik nog gebeld of alles naar wens was velopen. Goed geregeld allemaal. Bedankt.

Fijne complete winkel!

Na een voorbereiding op de uitgebreide webshop zijn we naar de winkel in Hilversum gegaan. Gastvrije, rustige en vriendelijke hulp bij het kiezen. Erg fijn dat we een kleed en stalen mee mochten nemen en een adviseur de volgende dag langs zou komen om te adviseren en alles weer mee terug te nemen. De zichtservice die aangeboden wordt is erg prettig, want het is lastig kiezen als je het niet echt bij je thuis kunt zien vinden wij. Uiteindelijk voor het kleed gekozen waar we (nog steeds) erg blij mee zijn. Mooie kwaliteit en de 25% korting op de kleden uit de winkel (voorraad) was mooi meegenomen!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Snelle levering, goede service!

Vloerkleed via Fonq gekocht; werd door Vloerkledenwinkel supersnel geleverd. Keurig nog even nagebeld en advies gegeven over een onderkleed. Wij zijn dik tevreden!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ik ben super blij met mijn Old Dutch bloemen vloerkleed, zo mooi!! Snel geleverd ook :) zeker een aanrader!

Goede service, snelle levering

Ik was op zoek naar een goed ondertapijt voor mijn vloerkleed. Ik heb (online) advies gekregen en het ondertapijt was erg snel geleverd. We konden het makkelijk onder ons vloerkleed leggen de schuift niet meer.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goed advies, ruime keuze en prima service!

Na het bezoek aan beide filialen (Nijhof en Hilversum), waar wij overigens zeer vriendelijk werden geholpen, hebben wij 3 kleden op zicht laten komen. Alles werd zeer relaxed geregeld. Ook de tool om kleden online te "proberen" in een foto van je interieur, heeft ons geholpen een gerichte keuze te maken. Het kleed dat ons in de winkel werd geadviseerd, bleek inderdaad de beste keuze van de 3 te zijn, en mocht meteen in de kamer blijven liggen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Omdat we twijfelde kregen we een vloerkleed mee op zicht. Even later in de kinderkamer paste het kleed precies en kwamen de kleuren super uit. De volgende dag gebeld en kregen we een “betalinglink” opgestuurd. Kijk, dat is nou eens een prettige service!

Nice carpets, quick service

We purchased our new carpet from a web shop working together with vloerkleedwinkel. Everything was super clear and went smoothly. We received all delivery details and updates with our carpet arriving only a few days after. We are very happy and would buy again.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Vriendelijk personeel. Goed bereikbaar via whatsapp. Niks was teveel gevraagd.

Nette en snelle levering

Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. Product is ook goed en ziet er uit zoals op de plaatjes. Gewoon tevreden.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh