Mooi kleed, keurig geleverd en goed service.

Erg fijn dat er nog werd nagebeld om te vragen of alles naar wens was!

Prima afgehandeld

Na verkeerd product geleverd te hebben, direct en service gericht gehandeld. Goede product is binnen. Fijn!

Prima kleed

Snel geleverd, gebruik van dpd als postservice is wat jammer, daar heb ik geen goede ervaringen mee (tweemaal vanuit breda naar hun vestiging in roosendaal moeten rijden omdat ze op werkdagen probeerden te bezorgen)

Perfecte service

Voor het eerst een vloerkleed besteld via Vloerkledenwinkel.nl Naast het snelle schakelen een hele goede service. Bij deze kan ik het iedereen aanbevelen!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ik had 2 kleden besteld, de een kwam wat later dan de andere, wat op zich geen probleem was. Alleen jammer dat ik geen mailtjes van dtp ontving over het tijdstip van levering. Verder alles in orde.

Aanrader!

Zeer vriendelijk personeel, vlot bereikbaar, goede service zelfs online!

Prettige verkoopster

goede voorraad en fijn personeel

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Vriendelijke service waarbij goed meegedacht werd door de verkoopster.

Vriendelijke service waarbij goed meegedacht werd door de verkoopster.

Goede communicatie

Ondanks omstandigheden zeer goed omgegaan met vertragingen. Prima vloerkleed qua prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en mooi kleed

Goed en mooi kleed, goede service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Persoonlijke service, zelfs via de webshop en achteraf

Groot assortiment vloerkleden, voor ieder wat wils. Ik ben zojuist persoonlijk gebeld door vloerkledenwinkel.nl of mijn nieuwe vloedkleed naar wens was. Zulke service zie je niet vaak meer. Top!

Super tevreden

Levering was vertraagd, hierover kregen we direct heldere communicatie. Kleed ziet er super uit.

Uitmuntend

Verkoopster Linda heeft ons vloerkleden geadviseerd en chauffeur was in onze buurt en we konden de kleden uitproberen. Top geregeld en hartelijk dank. Definitieve keuze zal binnenkort rond komen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Snelle bezorging, product goed verpakt

Vriendelijke verkoopster!!

Wat een gezellige dame!

Uitstekend geholpen bij vestiging Nijhof in Baarn.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prachtig kleed wat snel en fijn geleverd is.

Vloerkleed besteld met een leverdatum van 5 werkdagen. Op de beloofde dag bezorgd door een vriendelijke meneer. Het kleed zelf is van goede kwaliteit en ziet er prachtig uit.

Uitstekend!

Snelle nette levering. Het vloerkleed ziet er mooi uit, voldoet aan onze verwachtingen.

Goed en vriendelijk geholpen

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Fijn dat we de kleden meteen mee konden nemen Behulpzaam personeel Goede prijs/ kwaliteit

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Onze ervaring is zeer positief. Service aan huis was keurig en zeer snel. Vriendelijk personeel met goede adviezen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Veel keus en goede service

Goed geholpen met kennis van zaken en goede service. Hoewel de levertijd wat lang was.

Klantvriendelijk

Goede prijs, snelle levering en snelle reactie op een vraag

Goede, snelle service.

Er kwamen verschillende kleden die we ter plekke konden bekijken. Goede service. Zijn heel blij met het kleed.

Prima vloerkleed.

Mooi kleed, glijd alleen wel. Moet antislip mat onder! 250 euro voor 160x230 wel ruim aan de prijs vergeleken met kwaliteit.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh