fantastisch

prachtig mooi wollen kleed ontvangen. Ziet er heel mooi uit met relief.

Slechte service!

Op afspraak zou mijn kleed worden bezorgd. Echter ging niet helemaal goed, zitten wachten voor niets. Vervolgens gebeld met de klantenservice en wordt ik verwezen na het transport bedrijf. Krijg ik totaal 2 verschillende verhalen te horen, dus weer terug gebeld. Ze zouden het uitzoeken en mijn terug bellen. Je raadt het al niets gehoord, zelf gebeld voicemail ingesproken geen gehoord. Vervolgens maar via de chat geprobeerd. Blijkt er zonder overleg een afspraak te zijn gemaakt. Vervolgens krijg ik na het plaatsen van bovenste feedback een mail met het verzoek mijn feedback aan te passen... Blijkbaar mogen alleen de positieve verhalen verteld worden. Maar als ze fout zitten is niemand thuis.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooi onderkleed, goede verzorging en prima levering

Vriendelijke en goede voorlichting

Vriendelijke en goede voorlichting. Soepele manier om staaltje van vloerkleed mee te mogen nemen. Daarna 2 kleden mee mogen nemen om thuis te zien hoe het staat.

Prima product

We hebben nu 2 x een ondertapijt voor vloerkleden bij u gekocht waarover we zeer tevreden zijn.

Zeer klantvriendelijke benadering

Onverwacht naar vloerkleden gekeken bij Nijhof in Baarn waar een afdeling van de Vloerkledenwinkel is gevestigd. Bij twijfel van de kleur werd ons aangeboden het kleed mee te nemen om thuis de kleur in eigen interieur te bekijken en de volgende terug te brengen. Prima- en onverwacht idee van deze dame, genaamd Linda. Toen we thuis kwamen zagen we dat de kleur vloekte in het interieur dus eigenlijk per omgaande teruggegaan en andere kleden bekeken. Een ander kleed alsnog meegenomen en twee kleurstalen. Stalen en kleed twee dagen later teruggebracht en het kleed in ons gewenste maatvoering besteld. Inmiddels ons kleed ontvangen en zeer tevreden met het redultaat. Vandaag werden we - een kleine week na levering - gebeld met de vraag of alles naar wens en tevredenheid was. Dikke pluim voor deze after sales service!

Snel en top kwaliteit

Ik ben zeer tevreden! Top!

Prima geholpen

Prima geholpen, kreeg telefoontje voorafgaand aan de levering. Onderkleed bleek niet bijgeleverd te zijn, kon snel daarna geleverd worden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Mooie keuzen en prettig geholpen door Linda

Wij hadden geen eenvoudige keuze een passend kleed te kiezen voor onze woonkamer. We hebben tweemaal een kleed in de kamer gelegd wat ons niet beviel. De derde keer werd het kleed voor ons thuisbezorgd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Heel erg prettig

Ik werd rustig en vriendelijk benaderd door Erjan. We hadden n leuk gesprek en hij maakte n heerlijke capuccino voor me. Het was ook n fijne service om een aantal kleden thuis te kunnen zien liggen. En meteen de volg.dag al.

Mooi en snelle levering!

Zeer mooi tapijt en snelle levering! Goede service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

3 kleden via de zichtservice “besteld”. Kleden werden netjes bezorgd op aangegeven tijd (en op 1,5m afstand) en ik kon rustig de tijd nemen om alle kleden te bekijken en neer te leggen. Heel fijn want zo kan je heel goed zien wat wel en niet past in je interieur, zonder dat je het eerst moet kopen. Vervolgens voor een van de kleden gekozen en de rest weer mee terug gegeven. Tot slot ontving ik een betaallink om de koop af te ronden. Ik vond het een hele fijne service en heb het als zeer prettig ervaren:)

Vriendelijke service

We hadden een kleed op internet gezien en gebeld of deze voorradig was. Eerst al vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en vervolgens ook goed geholpen in de winkel. Ondanks deze huidige tijd, kan je prima daar een kleed kopen, want ze houden zich goed aan alle voorschriften vanuit de overheid. Wij zijn super blij met ons vloerkleed en bevelen hen dan ook 100% aan.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

De levering ging snel en het vloerkleed bevalt ons goed.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Vriendelijk en behulpzaam, ben op een prima wijze geadviseerd over de aankoop van een kleed

Nvt

Keurige snelle behandeling

Wij hadden een geschikt kleed gezien. Telefonisch prijs opgevraagd. Adequate afhandeling en uit eigen beweging korting aangeboden. Verder bij het afhalen keurig ingepakt en bovendien nog anti-slip gratis bijgevoegd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

De bestelling moest uit India komen dus lang wachten maar er werd netjes opgebeld wanneer we het konden verwachten. Ook na het leveren werden we netjes geveld of alles naat wens was. Too service dus.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede service en kwaliteit prijs verhouding

Heel mooi en kwalitatief goed kleed, wat snel is geleverd. Zag er precies zo uit als op de foto's in de webshop.

Heel prettig geholpen

Ik was al eerder op zoek geweest naar een vloerkleed en had er ook al 2 keer een meegenomen en weer teruggebracht. Ik wist dus goed wat ik wilde. En gelukkig hadden ze er een aantal die precies waren wat ik mooi vond. In de ruimte beneden vond ik niets naar mijn zin, maar boven hadden ze precies wat ik mooi vond. Ik ben er dan ook heel blij mee en het kleed past precies bij mijn interieur.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede service en een eerlijke prijs

Duidelijke uitleg en voldoende keus. Veel direct uit voorraad leverbaar dus er kon snel geleverd worden ook de minder gangbare maten.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof, Webshop

snelle levering voor de laagste prijs

Snelle levering voor de laagste prijs.

Prima zaak

Wij zijn erg tevreden met vloerkledenwinkel.nl. 3 kleden op zicht gevraagd. Diegene die langs kwam met de kleden heeft heel goed geholpen. De drie kleden die we gevraagd hadden werden het niet maar hij had uit de zelfde kleuren nog een kleed mee en die had ik zelf ook op mijn verlanglijstje maar omdat ik er al drie had dacht ik meer kan niet. Maar wat bleek dat kleed is het geworden. Ondertapijt werd netjes nagezonden al met al een prima service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Snelle levering. En werd hierna nog gebeld door het bedrijf of alles naar wens was gegaan

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zelfs nadat ik het verkeerde adres had doorgegeven is het kleed bij mij thuisbezorgd! Mijn eigen fout was zo opgelost, heel fijn. Top!

Persoonlijk, deskundig en snel

Ik heb een heel prettige ervaring met de Vloerkledenwinkel. Ze zijn heel flexibel, denken goed mee en deskundig.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh