Goede service!

Kleed zou veel later dan op website stond aangegeven beschikbaar zijn. Hier belde ze netjes over en boden ook aan mee te denken over alternatieven. Uiteindelijk toch voor het initiële kleed gekozen. Achteraf nog telefonisch contact gehad met de vraag of alles naar wens is, top!

zeer tevreden

We zijn zeer tevreden. Nette en vriendelijke bediening en we hebben het vloerkleed gevonden dat we zochten.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goede service, mooie producten

Ruime keuze. We zijn vriendelijk geholpen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prachtig kleed snelle levering

Hele snelle levering. Prachtig kleed

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Heel blij met mijn vloerkleed!

Hele mooie kwaliteit en precies wat ik zocht!

kundig, snel en prettig

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Kleurenop site prima weergave vd werkelijkheid en snelle levering!

Prima kleed en prima service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede service en prachtig vloerkleed

Positief, erg behulpzaam

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Blij met vloerkleed, verzending en service

Duidelijk netjes

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Dit is zeker een aanrader

Ik was blij dat ik gebruik kon maken van het zichtservice - dit is echt een aanrader. Vloerkleed werd selfs eerder geleverd dan verwacht en ik ben er erg bij mee. Het is super zacht en dik en staat heel mooi. Ik ben meer dan tevreden met hun service en advies.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Snelle levering, goede prijs, top product

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Heel bijzonder en plezierig dat er nog even telefonisch contact plaatsvindt om te informeren of alles naar wens is, nadat het kleed is bezorgd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

prima service

Goede en snelle service, goed advies en correcte afhandeling

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ze komen afspraken na ook als ze op dat moment het vloerkleed niet op voorraad hebben ze nemen dan direct contact met je op.

Super kleed!

Het kleed was snel geleverd en zag er super uit. De prijs was daarnaast een stuk lager dan bij andere webwinkels, dus dat was heel plezierig.

Super goed!

Super snelle levering. Ze bellen voor een afspraak wanneer ze kunnen leveren. Nadat je het artikel hebt ontvangen bellen ze of alles naar wens is, super klantvriendelijk!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Zeer snel en goede kwaliteit

Een onderkleed gekocht voor ons vloerkleed. We hadden gekozen voor de normale ipv de luxe uitvoering. Deze is kwalitatief erg goed. Mooie dikke vlies van zeer goede kwaliteit . Zeer snel geleverd

Prima winkel met uitstekende service!

In december heb ik in de winkel een maatwerkkleed besteld. Ik werd prettig en kundig geholpen en hoefde geen aanbetaling te doen. De levertijd klopte precies en nu het kleed in mijn kamer ligt, overtreft het mijn verwachtingen.

Prima zaak!

Mooi assortiment en goede service

Ontzettend klantvriendelijk

Zeer vriendelijke medewerkers. Afspraken worden nagekomen. Er werd zelfs gebeld om te vragen of het vloerkleed goed was afgeleverd en of we tevreden waren. Ik ben onder de indruk.

Maken waar wat ze zeggen, keurige Follow-up

Goed op de hoogte gehouden van levering!

Super mooi kleed!

Tevreden over kleed en service!

Wij hadden via de chat op de website de hulp ingeschakeld van de vloerkledenwinkel om een kleed te vinden die wij in een winkel gezien hadden, maar daar niet konden kopen en online niet konden vinden. Monique heeft ons uitstekend geholpen en met een weekje hadden wij het kleed in huis. Kwaliteit oogt goed! Hopen er lang plezier van te mogen hebben.

Fijne service

Omdat de kleur van ons tapijt niet was zoals ik het me voorstelde wilde ik het omruilen voor een andere kleur. Dat ging makkelijk en goed, waarvoor dank. Ban nu erg tevreden.

zeer correct en klantvriendelijk

Persoonlijk geinformeerd over de levering en na aflevering ook nog eens gevraagd of alles in orde was! Top!

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh