Snelle levering, fijn contact! Zelfs nog nagebeld of alles goed was en ik het kleed mooi vind! Super

Geweldige service

Ik had 3 kleden uitgezocht voor de zogeheten zichtservice. Dat betekent: een medewerker komt langs, rolt de kleden uit en jij beslist welke je het beste vindt. Dit kost niets - terwijl ik helemaal in Groningen woon. Ik had een jongen van begin 20 met nauwelijks kennis en ervaring verwacht die vooral gericht is op verkopen. Wat een verrassing dat er een medewerker kwam die écht verstand heeft van kleden en interieurinrichting. Hij nam alle tijd, was zeer vriendelijk en geïnteresseerd en heeft ons heel goed geholpen. Ik heb mijn keuze gemaakt en het kleed is bezorgd. Inmiddels ligt het er en het is echt prachtig. (Dit klinkt misschien te mooi om waar te zijn. Maar ik ben echt geen robot, word ook niet betaald om dit soort reviews te schrijven of zo.)

Ik schrijf eigenlijk nooit recensies omdat ik vind dat een product gewoon moet voldoen aan de gestelde eisen maar in dit geval voel ik me genoodzaakt mijn ervaringen te delen omdat de service bij vloerkledenwinkel.nl echt boven alle verwachtingen uitstijgt. Niet alleen de verkoper die bij je thuis komt ook de communicatie als er iets niet goed is, de after service is geweldig en snel. Wij hadden een vlek in ons kleed en er werd meteen gehandeld. We kregen een nieuw kleed, geen gedoe. Ook de producten en de kwaliteit prijs verhouding zijn zoals ze beloven: gewoon goed

Zeer goed geholpen en prima service!

Ik had een vloerkleed besteld maar dit was kleiner dan ik had verwacht. Het was wel een hele mooie vloerkleed dus toch maar besloten om een formaatje groter te bestellen. Via de chat heb ik gesproken met Monique, zeer vriendelijk en geen enkel probleem om dit vloerkleed om te wisselen. Prijsverschil berekent en per mail een betaallink gestuurd. Eenmaal bij betaling werd ik de volgende dag gebeld voor een afspraak om de vloerkleden om te wisselen. Nieuwe wordt geleverd en de oude vloerkleed nemen ze weer mee. Hier ben ik zeer tevreden over, nogmaals dank voor de goede service! Hier kunnen andere webshops nog van leren.

Erg goede service !

2 jaar geleden vloerkleed gekocht. Tot 3 keer schade aan kleed, iedere keer mooi gratis gerepareerd. Na 2 jaar, bij de 4e keer schade mocht ik een nieuw kleed uitzoeken met een vergoeding tot bijna 80%. Zeer goede service ook nog na 2 jaar en erg blij met nieuwe kleed !

Perfect, zou niet weten wat beter kan

Op een beurs hadden we een prachtig kleed gezien. Dus een leverancier gezocht en zo bij de vloerkledenwinkel uitgekomen. Zij hadden de meest gunstige prijs. De communicatie was heel helder en men heeft zich ook aan de beloofde levertijd gehouden. Omdat het een iets duurder kleed was, wilden ze het graag persoonlijk komen leggen en niet ergens af geven. Hartstikke netjes en scheelde ons weer sjouwen. Het kleed zag er ook mooi uit. Later heb ik nog vragen gesteld en deze zijn zeer snel beantwoord. Prima service dus in alle opzichten. Mocht ik nog een kleed willen kopen, dan zal ik hier zeker weer kijken.

Wij hebben twee keer een vloerkleed gekocht bij de vloerkledenwinkel. Omdat wij het eerste kleed wat langer wilden maken hebben we er een tweede bij besteld. Die kon tegen een kleine meerprijs aan het andere kleed worden vastgemaakt. Dit ging in eerste instantie niet helemaal volgens plan, maar het probleem is vervolgens kundig opgelost en nu zijn wij erg blij met ons xl vloerkleed.

Pluspunten

Doen wat ze beloven. Medewerker is verschillende kleden thuis komen laten zien zodat we een goede keuze konden maken. Top!

Alles ging goed.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle en correcte service. Top dat er een afspraak kan worden gemaakt voor het op eigen locatie bekijken van diverse vloerkleden

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede communicatie over de vertraging van de levering Mooie kwaliteit voor een goede prijs

De levertijd zou 2 tot 4 werkdagen zijn, maar uiteindelijk was het ruim 3 maanden.

• Communicatie

Pluspunten

uiteindelijk is het tapijt eerder geleverd dan gedacht werd

De levertijd was veel langer dan op de site aangegeven stond

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

kundig advies.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke service

• Nazorg & Garantie

Ik zou in de beoordeling ook 'klantgerichtheid' als evaluatie meenemen. Daar geef ik een 10!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima afgehandeld zoals gewenst.

• Communicatie

Pluspunten

vriendelijk!!

geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Door website kunnen zien dat jullie tapijten hadden welke ik wilde. Goede voorlichting. Levertijd bleek toch langer te zijn daar fabriek tapijt niet op voorraad had maar jullie konden ook het winkelexemplaar de dag erna leveren. Top.

Geen idee

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Dat je 3 kleden kosteloos kan bekijken in je eigen woonruimte vonden we heel prettig.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Goed advies, proefplaatsing is een heel goed idee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede weergave van de kleden online. Ruim assortiment. Laat netjes alle reviews zien.

De samenwerking met Loods5 kan beter. De helpdesk van Loods5 is erg onduidelijk. Verhouding prijs en kwaliteit kan beter.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed geholpen voor mooi tapijt tegen redelijke prijs en prettige afleverservice.

Geen idee

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh