Rode wijn uit ons witte vloerkleed gekregen met de vlekkenreiniger van James! Echt geweldig!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

We zijn telefonisch heel goed geholpen, product voldoet aan alle verwachtingen. Dank jullie wel!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Een prachtig vloerkleed en volgens de afspraak bezorgd

Het kleed voldoet helemaal aan mijn verwachting. Goede kwaliteit en mooie kleuren. De bezorging via DHL verliep snel binnen het tijdsbestek van de genoemde leveringstijd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prettig geholpen zonder flauwe verkoop praatjes

Aardig personeel die bereidt zijn wat te dóen

Alles prima

Ja na de eenvoudige bestellen en advies voor de dikte van de vloerbekleding ging alles zoals het moest. Kreeg vriendelijke maails voor de bestelling die bevestigd werd Ook de betaling was ok tot grote vreugde om nog te sparen Levering geen probleem De vloerkledenwinkel in echt om aan te raden

Goed bedrijf

Prima geregeld

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede hulp en prettige plek

Veel persoonlijke aandacht, deskundige hulp en prettige setting om rustig een kleed uit te zoeken

Ik ben heel ontevreden

Toen ik mijn kleed in de winkel kocht was de verkoper heel gemakkelijk en werd gezegd dat ik mocht ruilen als het niet mooi zou staan bij mij in huis. Vervolgens werd het kleed geleverd en bij mij neergelegd door vloerkledenwinkel. Toen ik het kleed terug bracht was dat opeens niet akkoord. Er zaten een paar hondenharen op. Ja logisch als hij een dag bij mij in huis heeft gelegen. Toen mocht het kleed opeens niet meer retour. Maar zo was mij dat niet verteld. Ook de persoon die het kleed leverde had gezien dat er een hond bij mij in huis was, maar die heeft ook niets daarover gezegd. Ik voel mij er echt ingeluisd.

Super en snelle levering

Prima geholpen door de chat, snelle levering en perfect kleed

Heerlijk zacht en sfeervol

Het kleed is heerlijk zacht aan je voeten en lekker warm. De maat 250/250 is perfect voor in de huiskamer. Klein nadeel, het ruikt in huis naar schaap. Dit wordt door enkele gezinsleden als naar ervaren. Waarschijnlijk zal deze geur tzt minder worden! Kortom we zijn tevreden over het product!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Prima website, makkelijk bestellen, goede info en snel geleverd

Zie hierboven

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Fijn kleed gekocht bij vriendelijke verkopers

Dat ik geen vijf sterren geef komt omdat ik werd geadviseerd een antislip kleed te gebruiken, maar in mijn situatie is dat helemaal niet nodig.dus die ga ik terugbrengen. Het kleed is heel mooi, de maat is goed en ik ben er heel blij mee.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Kwaliteit van product en personeel.

Was al eerder hierlangs geweest. Toen niet geslaagd, maar bij de tweede x kregen wij de verkoper Martijn..zeer kundig, geduldig en niks teveel. Heeft wel 20 zware kleden laten zien. Bij alles uitleg over het product ect., ook verstand van perz,vintage en moderne weefsels. Zijn met een prachtig betaalbaar kleed de deur uitgegaan. Heel blij mee. Dus zeker een aanrader deze zaak.

Onze ervaring goed

Onze ervaring in de winkel is goed. Wat betreft de service hebben we nog geen ervaring.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Vlotte levering, en alles in orde.

Zie het vorige invulveld.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh