Prima levering, tijdig en zonder enig probleem.

Bestelling zou in 3 dagen geleverd worden en dat was precies ook zo. Keurig verpakt.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Topdeals! Veel waarde voor je geld! Uiterst vriendelijk personeel!

TOP

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

klantvriendelijk en netjes

Klantvriendelijk en netjes. Alleen de aankondiging voor bezorging verliep een beetje te snel ('s avonds om 20.00 aangeven dat er een bezorger om 09.00 komt de volgende morgen)

Aankoop en levering probleemloos

Op zich prima qua aankoop, levering en retour, maar de kwaliteit van het kleed zelf vind ik behoorlijk tegenvallen. Dit is natuurlijk niet te wijten aan de winkel zelf. Wat ik wel erg jammer vond, is dat de kleden een week na aankoop tijdelijk is in de aanbieding gingen, maar ik geen gebruik kon maken van de korting. Ik had natuurlijk het kleed kunnen terugsturen en een nieuwe met (fikse) korting kunnen kopen, maar enige coulancekorting had ook gekund.

Fantastisch kleed

Uitstekend nee service en deskundig advies

Servicegericht

Veel keuze, behulpzaam personeel.. Aan huis met verschillende kleden geweest, stalen mee naar huis kunnen nemen. Erg tevreden over het kleed dat ik uiteindelijk gekocht heb.

Fijne, servicegerichte behandeling.

Goed geholpen met meerdere keren staaltjes aanleveren, hulp bij vlek verwijdering. Prima.

Prettig

Fijne vriendelijke mensen. Zeer goed geholpen

Positief

Goede service en vriendelijk medewerkers.

service tot in huis

In de winkel kleed uitgezocht. Nog niet overtuigd. Geen probleem men kwam gewoon met wat kleden naar ons huis om te kijken of ze bij de meubels pasten. Nog niet tevreden en er kwamen nog andere kleden thuis. Bleek de maat niet goed. Samen met een medewerker de juiste maat bepaald. Kleed werd netjes ingekort en een wel later thuis gebracht. Prima service

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Prachtig kleed na goede service

Ons geknoopte ronde wollen kleed heeft prachtige kleuren en blijft mooi. In de visualizer hadden we 5 kleden in onze kamerfoto gesleept. Een mooi hulpmiddel. Het was prettig dat een medewerker de stalen in onze woonkamer kon laten zien. Wel iets jammer dat het geen ronde stalen in de juiste afmeting waren. De levertijd was 4 maanden maar het wachten waard.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

De service is heel goed. Zijn thuis geweest met een aantal kleden. Dat is een keuze kon maken. Helaas door de Corona was geen bezoek mogelijk in de showroom.

Goede adviezen en service

Fijn dat je meerdere kleden thuis kon bekijken. Goed advies gekregen. Vriendelijke mensen.

Goed advies, goed product

Zeer deskundig geadviseerd, mooi en divers assortiment.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Goede service en mooi assortiment

Fijn dat je kans krijgt om meerdere kleden op zicht te krijgen. Goed advies gekregen en erg tevreden over het eindresultaat.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Goede adviezen, snelle levering, mooie producten

In de winkel zijn we goed ontvangen en geadviseerd, toen thuis kleden kunnen proberen, alles perfect en duidelijk!

Prima ervaring

Zeer goede service en veel vertrouwen gekregen. Wij hadden een kleed op het oog en konden dit mee naar huis nemen om te kijken of de afmetingen en kleur aan onze wensen voldeden. Als alles naar wens was konden wij daarna betalen. Wij hebben het kleed nu een aantal maanden en de kwaliteit voldoet zeker aan onze verwachtingen. Ik kan de Vloerkledenwinkel bij een ieder aanraden.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Zeer lange levertijd, goede service

We hebben eind november 2021 een vloerkleed besteld dat medio februari geleverd zou worden. Moest in België geproduceerd worden. Eind februari heb ik gebeld. Levering zou nu eind mei zijn (problemen met grondstoffen, etc). Ik word steeds goed op de hoogte gehouden door de vloerkledenwinkel, prettig contact met hen, maar mijn vloerkleed heb ik nog steeds niet. Wordt nu eind juli…... Het personeel van de vlklw is overigens top! Kennis van zaken en goede service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

bijzonder plezierig geholpen door iemand die ter zake kundig is

zie bovenstaande tekst

Een zeer goede service

Klantvriendelijk

Goede service ,vriendelijk geholpen en de tijd nemen voor de klant.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goeie, eerlijke communicatie en advies. Service en bereikbaarheid helemaal top. Aan te raden

Ik ben heel tevreden

Het kleed is mooi. Een aardige jongen heeft het bezorgd. We zullen binnenkort een tweede kleed kopen, waarschijnlijk in oktober, als er een aanbieding is.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

We hebben een snelle keuze gemaakt uit het assortiment bij Nijhof.

Jammer dat de levering zo lang duurde. Oké overmacht wegens gesloten grenzen met India.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Nijhof

Prachtig kleed, eerst staal op zicht gekregen.

Vloerkleed van mijn keuze werd vlot geleverd. Vriendelijke service. Blij met m’n mooie karpet!

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Acerca de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Comentarios sobre el Kiyoh