Heel blij met ons karpet

Kwamen met 3 (bij ons 4) kleden proefleggen. 1 hebben we gehouden. T was net een andere kleur als we in eerste instantie hadden uitgezocht.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Uitstekende winkel

Na eerst op internet een keuze gemaakt te hebben, toch maar naar Hilversum gereden. Daar uiteindelijk 3 totaal andere keuzes gemaakt en die een week later thuis in de woonkamer live kunnen bekijken. Het programma op internet geeft een indruk, maar als je ze daadwerkelijk in je woonkamer ziet is het toch anders. Goede service deze mogelijkheid. Uiteindelijk is er één gelijk blijven liggen en binnen een mum van tijd hadden we ook de rekening via de mail, die we konden overmaken. Hoe makkelijk wil je het hebben? Voor ons een prima ervaring en beslist waard dit te delen middels deze review.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Elke dag plezier van ons vloerkleed!

Na oriëntatie op de website van vloerkledenwinkel zijn wij in Hilversum uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. Dat resulteerde in twee keuzes. Beide vloerkleden moesten besteld worden , eentje zelfs in Engeland. Na een paar weken werden de vloerkleden thuis bezorgd en neergelegd zodat we een goede keus konden maken. Weliswaar overschreden we ons geplande budget flink, maar nu elke dag plezier. Beter om iets meer geld uit te geven voor ongelofelijk mooie kwaliteit.

Zeer goede communicatie

alles goed geleverd, zeer goede communicatie

uitstekende service

bij ons thuis werden 4 kleden, die wij eerder in de winkel hadden uitgezochr maar waaruit wij geen keuze hadden kunnen maken, in de kamer uitgespreid. uitstekende service!!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Er werd meer beloofd dan kon worden waargemaakt

De jongen van de zichtservice was aardig en behulpzaam, maar zijn toezeggingen veel te rooskleurig. De aankoop met 2 weken in huis werden er uiteindelijk 8! En het kleed dat we wilden zien was uiteindelijk niet beschikbaar, maar wel toegezegd. Zo'n bedrijf dat zich naar binnen rommelt. Als het kleed uiteindelijk niet bevalt kan het wel gewoon retour (... of toch niet??)

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Goed en adequaat geholpen

Goed en adequaat geholpen!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Nijhof

Prima service en komen de afspraken na

Vanaf bestelling tot levering, goede communicatie

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooie vloerkleden van zeer goede kwaliteit.

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid. Gekozen tapijten worden met een deskundig adviseur op de locatie van de koper getoond. Een klantvriendelijke toevoeging om tot een weloverwogen keuze te kunnen komen.

Zeer klantvriendelijk

Medewerkers makkelijk bereikbaar en zeer behulpzaam. Ik ben heel blij met het tapijt. Staat prachtig en is zeer goede kwaliteit. Ook de bezorgdienst heel prettig. Ik wist op de minuut hoe laat het tapijt bezorgd zou worden .

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Een mooi tapijt gekocht voor een redelijke prijs. De service en bereikbaarheid is goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Onderscheidende service en denken mee

Voor derde keer kleed gekocht bij Vloerkledenwinkel.NL. Dit is tot nu toe altijd goed bevallen. De zicht service en het meedenken in oplossingen is voor mij het belangrijkste.

Goede service en klantvriendelijk

Prettig bedrijf om zaken mee te doen ! Snelle reactie op vragen en goed advies . Absoluut een aanrader !

Goed geholpen

Goed geholpen en uiteindelijk met een ander vloerkleed als waar we voor gingen gekocht

Efficiënt en goeie info

Was op zoek naar een onderkleed en wist niet precies wat ik nodig had. Website was heel duidelijk en kon snel een keuze maken. Mijn aankoop was er binnen een paar dag, ligt perfect en kreeg ook nog een leuke mail om te bedanken voor de bestelling!

Super goed

Super goede ervaring met dit bedrijf. Netjes geholpen met het nodige advies.

keurig

Dit bedrijf heeft een goede service. Erg behulpzaam

Vriendelijk meedenkend bedrijf

Vlotte levering, goede service

Behulpzaam en deskundig

In de winkel ben ik goed geholpen om een keuze te maken en werden me ook alle eventuele alternatieven laten zien. Het kleed zelf moet nog gaan komen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het prachtig zal staan in mijn nieuwe huis.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Kleed beantwoordt volledig aan de beschrijving en verwachting en werd snel geleverd.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? N.v.t.

Goede voorlichting, ruime keuze en goed afgeleverd

Ruime keuze in de winkel. Uitgebreid geholpen. Levering kwam uiteindelijk eerder dan verwacht. Netjes thuisbezorgd en neergelegd. En oude tapijt weer mee.

Goeie service.

Prachtig kleed, prima geprijsd. Na snel via Whatsapp contact snelle levering.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Enorme collectie, vriendelijk en meedenkend, levering door eigen vervoer en personeel ook een plus

Samengevat in bovenstaande zin.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Prachtig kleed, maar jammer dat je zelf het onderkleed opmaat moet knippen.

Snelle levering, prachtig kleed, maar voor het bedrag van 400 euro zou je wel mogen verwachten dat je niet zelf op je knieën het veel te grote (op de lengte meer dan een halve meter) onderkleed moet opmaat moet gaan knippen.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede ervaring in de winkel, administratief enigszins slordig.

In de winkel prima geholpen. Bij thuiskomst bleek de orderbevestiging niet helemaal te kloppen. Niet alles kon aangepast worden. E-mail van onze kant over de bezorgdatum bleek niet te zijn gelezen. Beloofde e-mail met exacte tijdstip van bezorging niet door ons ontvangen.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

À propos de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Avis sur Kiyoh