Klantvriendelijk

Vriendelijk, snel. Goede service.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Geweldig vloer kleed voor een goede prijs

Vloerkleed marble 29517 gekocht net voor black friday. Zeer mooi hoogpolig kleed. Door de kleuren combinatie past deze precies bij de verschillende kleuren interieurs. Keurig bezorgd, ivm black friday deal kreeg ik op het nog niet afgeprijsde tapijt, na bellen een extra hoge korting terug gestort op de rekening (binnen 2 uur). Super services top winkel

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Kundig geadviseerd en keurig afgeleverd

Goede service en snelle levering

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Bestelling netjes verzorgt en afgeleverd

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Mooie winkel in Hilversum om ideeën op te doen. Je krijgt de mogelijkheid rustig rond te kijken en bij vragen is er kundigheid en advies. Wij hebben een vintage kleed gekocht naar on,e smaak, maar van dit type kleed was geen grote voorraad

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Geweldig kleed, goede service en hele vriendelijke en behulpzame bezorger.

Bij vloerkledenwinkel kun je stalen op zicht krijgen. Het kleed is precies zoals op de foto's. De bezorger was super vriendelijk en was behulpzaam in het optillen van onze zware bank om het kleed eronder te krijgen. Ook vond hij het geen enkel probleem om 4 trappen op te lopen met het klees.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Een prachtig tapijt gekocht.

Op basis van ons interieur en onze wensen kregen we een advies over een tapijt waar we zelf nooit aan gedacht hadden. Het tapijt ligt nu een paar weken in de woonkamer en bevalt uitstekend. Prima advies dus.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Via het internet (Google) zijn wij bij de vloerkledenwinkel gekomen. En uit het assortiment hebben wij een aantal keuzes gemaakt. Eerst ben ik zelf op een maandagmiddag in Hilversum gaan kijken naar de, door ons gesorteerde vloerkleden te kijken. Nadat ik een paar foto's van kleden had gemaakt, heb ik een afspraak voor de zaterdag gemaakt. Mijn man en ik hebben die zaterdag een keuze kunnen maken en konden het vloerkleed met ondertapijt direct meenemen. Wij zijn vriendelijke en correct te woord gestaan en tevreden de weggegaan. En het kleed staat perfect in onze kamer en wij zijn er heel blij mee.

Een aanrader!

Snelle service en een prachtig kleed!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede communicatie, levering volgens verwachting

Nadat wij het kleed hebben uitgezocht en de juiste afmeting hadden gekozen, verliep de afhandeling zeer voorspoedig. Nette bevestiging, het kleed thuis afgeleverd en betaling bij aflevering. Geen gedoe met vooruit betaling of dergelijke. Al met al, zeer tevreden.

Vloerkleed als belevenis

We hebben online een schitterend vloerkleed gekocht. Eerst een proefstaal besteld om te kijken hoe het staat bij het meubilair. Dat hielp enorm. De kleuren waren in het echt nog net wat zachter, en voor ons dus nog net wat mooier. De levering was verrassend snel, binnen een week, super. Het vloerkleed is van een heel warme, zware kwaliteit, en ruikt prettig (meeste nieuwe vloerkleden stinken zo); een echte nieuwe belevenis in de woonkamer. Je krijgt veel vloerkleed voor je geld, Er is ook een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice, wat ons betreft echt een aanrader!

Geslaagd

Wij vonden het prettig dat de winkel een ruime collectie heeft met een goede kwaliteit. De app waarmee je vanaf het web kleden kan zien in je eigen interieur is erg handig met het maken van een eerste selectie. Onze eerste keuze was bij nader inzien toch niet de juiste, en we konden zonder probleem ruilen met een ander kleed. Nu heel tevreden.

Heerlijk

Ik kan daar van genieten als een bedrijf servicegericht is en een klant tevreden de winkel uit laat gaan. En dat gebeurde! En dan ook mijn nieuwe kleden nog mooi neerleggen en de volgende dag nog een onderkleed er onder. Perfect gewoon!

Je krijgt hier Superservice

Heel fijn, die zichtservice, dat je meerdere opties in de woning kunt zien bij je eigen meubels.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Zeer makkelijk te vinden met parkeerplaats. Uitgebreide keuze, ook in prijsklasse. Zeer vriendelijke en met veel kennis van kleden werden wij geholpen. Mogelijkheden te over als je niet kunt beslissen uit het zeer ruime assortiment.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum, Webshop

Professioneel advies

We hadden zelf een kleinere maat vloerkleed gekozen, maar kregen het advies een groter kleed te nemen. De redenen daarvoor werden ons goed getoond en zijn nu heel blij met het kleed! Kleuren van het kleed komen precies overeen als op de foto op de site.

Erg goed!

Nadat ik een vloerkleed eenmaal thuis neergelegd toch wat te donker vond van kleur, kon ik hem zonder problemen omruilen voor een lichtere versie. Dezelfde week nog kwam een medewerker thuis langs om de kleden om te wisselen. Super service!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Alles uitstekend voor elkaar.

Ok

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Mooie producten en aardige mensen

Mooie kleden in verschillende stijlen en prijsklassen is natuurlijk al heel fijn, maar goede service is minstens zo belangrijk. Dat hebben ze bij de Vloerkledenwinkel goed begrepen. Fijne mensen, deskundig advies. We hebben een kleed aangeschaft nadat we het even thuis mochten bekijken. Echt super.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Ruime keus en goede service.

Eerst lekker rond gekeken zonder verkoper in je nek. Daar hou ik van. Op je eigen tempo rondneuzen. Daarna geholpen en voorzien van goed advies. Als we geen goede keuze hadden gemaakt kon het kleed nog ingeruild worden voor een ander. Super service waar we geen gebruik van hebben gemaakt. Een klein minpuntje: de prijs... ja een goed kleed is duur, maar t was leuk geweest als we het ondertapijt er gratis bij kregen. Dat was nog eens €50 extra!

Verrassend

Super geholpen. Een verkoper met passie, kennis en gevoel voor inrichten. Zelf zou ik dit vloerkleed niet kiezen. De verkoper had het bewuste kleed toch meegenomen naar ons huis. Hij legde het neer, draaide het een slag en we waren verkocht. Veel keuze in de winkel

Vakkundige en vriendelijke medewerkers

Er is veel keus. Snel en goed geholpen. We genieten van ons prachtige kleed.

Superservice!!

Wij hebben het nieuwe kleed ontvangen maar nog niet uitgepakt omdat we op nieuwe meubels wachten. We zijn natuurlijk superbenieuwd hoe het nieuwe kleed eruit ziet. We hebben contact met Erjan van filiaal Hilversum en wij zullen hem later deze maand onze bevindingen laten weten en een foto sturen. Wij zijn al een aantal jaren klant bij jullie en wij zijn altijd verrast hoe ongelofelijk klantvriendelijk en vakkundig je bij jullie geholpen wordt!!

Perfekt

Prima begeleiding bij aankoop.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Ik wil retourneren maar niemand geeft thuis!

Product is snel gekeverd maar het voldoet niet aan de verwachting. Nu ik wil retourneren geeft niemand thuis. Erg vervelend. Ik wil het kleed laten ophalen en mijn geld terug.

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

À propos de Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Avis sur Kiyoh