Heel tevreden met de vloerkledenwinkel

Prachtig kleed. Levering was iets vertraagd, maar was het wachten zeker waard!

Prima advies en meedenkend

Goes bedrijf waar waarde wordt gegeven aan de klant.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

De kleur van het kleed dat ik had uitgekozen viel anders uit dan ik had verwacht. Ik kon zonder problemen het kleed ruilen. Super service!

Prima onderkleding.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Grote collectie en vrij gelaten bij keuze

Niet opdringerig en steeds goed meegedacht

Duidelijk snel en correct

Correct en snel en snel reageren

goede informatie en levering

Mooie kleden, goede service

Prima kleed voor een hele fijne prijs. Bij een onduidelijkheid is het afleveradres werd er gebeld om te controleren. Kleuren komen goed overeen met de foto.

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Goede kwaliteit, veel kennis en goede service.

Na een bezoek op de website besloten om een bezoek te brengen aan de vestiging in Hilversum. Hier prima geholpen en veel informatie gekregen over de tapijten. Omdat we twijfelden over de afmetingen en ook of de kleur wel zou passen bij ons thuis werd meteen aangeboden om nog dezelfde week langs te komen bij ons thuis met een voorradig tapijt. Na dit bezoek meteen besloten om het tapijt te laten liggen want het zag er schitterend uit. De medewerker gaf ook prima interieur adviezen waar we wat aan hadden. De prijs viel uiteindelijk ook heel erg mee, maar daar hadden we wel een beetje geluk bij…

Goede aflevering van ons 2e kleed

Goede service. Zelfs als het kleed niet gewenst is kun je deze makkelijk retour doen. Dit is ons 2e kleed en we zijn er erg blij mee.

Teleurstellend!

In de winkel was het heel goed geholpen daarna gaat het mis tot 2 keer toe geen levering op de afgesproken datum… Ik heb helaas de kleden geannuleerd was zo teleurgesteld… Echt jammer hopelijk over een tijdje beter dan waag ik een nieuwe poging..

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Ik heb goede ervaring met de Vloerkledenwinkel

Het kleed is heel erg mooi en goed van kwaliteit. In het echt ziet het kleed er precies zo uit als op de website. De bezorging ging snel en precies binnen de tijd zoals aangegeven.

Deskundig geholpen en zeer vriendelijk personeel

Deskundig geholpen en zeer vriendelijk personeel

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Hoofdvestiging Hilversum

Rode wijn uit ons witte vloerkleed gekregen met de vlekkenspray van James!

• Waar heeft u bij ons gewinkeld? Webshop

Rode wijn uit ons witte vloerkleed gekregen met de vlekkenreiniger van James! Echt geweldig!

40 Vreelandseweg C

Hilversum 1216CH

035 - 30 30 009

Om Vloerkledenwinkel

Dé vloerkledenspecialist van de Benelux Vloerkledenwinkel is toonaangevend in vloerkleden en een begrip in de woonbranche voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Wij zijn een familiebedrijf met ruim 40 jaar kennis van en ervaring met vloerkleden. Via onze webshop, winkels en partnerkanalen verkopen we een grote collectie vloerkleden van gerenommeerde merken. Daarnaast ontwerpen en produceren wij ook zelf vloerkleden. We werken samen met toonaangevende ontwerpers en produceren de kleden in diverse landen. Wij staan voor kwaliteit, persoonlijk advies en de allerbeste service. Hier kun je bij Vloerkledenwinkel op rekenen: - Grote collectie; elke maat en dessin is mogelijk - Persoonlijk en eerlijk advies in winkel, online of bij je thuis - 4 échte winkels in Nederland en België - Zichtservice: gratis 5 kleden op zicht bij je thuis met een adviseur - Gratis interieuradvies door stylist - Gratis stalenservice

Kiyoh anmeldelser