Goede kwaliteit met snelle verzending

Al meerdere malen bij deze firma besteld, steeds tevreden van het resultaat, communicatie en het blijft me verbazen hoe snel men levert.

Geweldig !!!!

Prachtig lint en zeer goed van prijs

Altijd goed

Makkelijk bij te bestellen, snel bezorgd.

Snel contact, maatwerk en meedenken

Uitstekende service van Raymond, heel erg behulpzaam en meedenkend

Geweldigggggggg

Na een eerdere positieve ervaring met printjelint, Weer contact op genomen. Is ook bereid mee tedenken hoe ze een donatie kunnen doen, door bv mijn bestelling te verdubbelen. Goede service, snelle levering, goede kwaliteit.

Binnen een paar dagen een netjes geprinte sjerp

Gewoon keurig. Eenvoudige overzichtelijke website en een paar dagen later de spullen in huis. Nu 2 keer gebruikt en beide keren goed verlopen.

Fijne snelle service, goed resultaat

Prettige en snelle hulp bij het opmaken van de tekst. Levering al de volgende dag. Sympathiek is dat je ook al vanaf 25 meter kunt bestellen.

Snel geleverd, mooie kwaliteit! Waren er heel blij mee!

Veel service snel en mooie kwaliteit

Dit bedrijf weet als geen ander wat dienstverlening inhoudt ! Echt zo vriendelijk en service gericht ! Ze zijn snel en ook de online site is zeer gebruiksvriendelijk!

heel mooi afgewerkt lint

goeie samenwerking

Snelle levering en duurzame kwaliteit

Bestellen en ontwerpen ging vlot. Het is duidelijk wat je gaat krijgen. Wel had ik nog wel iets meer mogelijkheden in kleur en lettertypes gehad.

Goeie stevige kwaliteit

Goeie kwaliteit, dikke lint.

mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Mooi lint en snelle levering .

Heel tevreden!

Zoals bij mijn vorige bestellingen was ik uitermate tevreden met de lintjes. Ook de administratieve aanpassing die ik gevraagd had werd heel snel aangepast.

Snelle levering top producten

Met enorm veel gemak kunnen bestellen! Prijs & kwaliteit zijn uitstekend

Goede kwaliteit, snelle levering.

Al meerdere keren linten laten bedrukken. Fijn dat het ontwerpen van het lint makkelijk gaat, er een duidelijk voorbeeld is en de linten snel worden geleverd. Ik ben positief onder de indruk.

Mooi en snel geleverd

3de keer dat we bestellen en telkens in orde. Goede kwaliteit, mooie druk en snel in huis

Opnieuw heel tevreden!

Mijn lintje was perfect zoals ik het op de site ontworpen had. Ook heel leuk dat je ook in kleine lengtes kan bestellen! (ik had slechts 25m nodig) Snel geleverd en goed verpakt.

Uitstekend!

Snelle levering en hele goede kwaliteit.

Prima service!

Overzichtelijke site. Snelle levering. Product naar tevredenheid!

Snelle levering!

Snelle levering en leuk product!

steeds heel tevreden

linten accuraat en heel snelle leveringen

Wat is het lint mooi geworden. Ik verheug mij erop het cadeau te geven.

71 Jarmuiden

Amsterdam 1046 AE