Makkelijk, snel en goed

Fijne online editor om je lint te ontwerpen. De bestelling wordt vervolgens snel geleverd en de kwaliteit is goed. Aanrader dus.

Veel keuze, snel binnen

Keuze uit veel kleuren en maten, vervolgens ook nog snel binnen!

Snelle levering en een mooi product. Erg tevreden!

Snelle levering en een mooi product. Erg tevreden!

Geweldig wat een service

Ik belde op het laatste moment en na een 30 min van mijn bestelling was deze op de post super service

Super vriendelijk en top service!!!

Werd gebeld door Frank dat de bandjes op tijd klaar zouden zijn en verstuurd zouden worden maar omdat ik ze de volgende dag nodig had ze misschien dan door de bezorgservice niet op tijd zouden arriveren. Ik heb ze daar in Amsterdam opgehaald in de hele mooie zaak. Als dank dat ik ze daar kwam ophalen kreeg ik er extra sluitingen bij en een aantal extra bandjes!

Kwaliteit snel geleverd

Ik laat a jaren linten bedrukken bij dit bedrijf. Altijd tevreden met de kwaliteit en het bezorgtempo. Ook even het persoonlijk afstemmen gaat zeer klantvriendelijk. Ze denken altijd geweldig mee. Fijn bedrijf!

Goed, op een paar kleine dingen na

Heel mooi lint, mooi gedrukt alleen hebben we wel een aantal grote stukken gehad in het midden van het lint waar geen bedrukking opstond. Jammer. Voor de rest heel mooi en snelle service!

Mooi satijn lint met mooie tekst opdruk Zeer snel geleverd

Helemaal geweldig!

Ik ben laaiend enthousiast! Wat een prachtige lint bedrukt met mijn logo! Dan werd alles ook nog een enorm snel geregeld. Ik raad het iedereen aan!

Geweldig!!!!

Super service via e-mail.. online de bestelling geplaatst met mijn wensen en mijn pakketje was er mega snel!!! Het resultaat is waanzinnig mooi!!!!! Bedankt Raymond!!!

Alles ok

Mooie linten, snelle service, betaalbaar!

Ik heb zowel blanco als bedrukt lint besteld voor mezelf en voor een opdrachtgever. Ik ben enorm tevreden over de kwaliteit, maar ook de supersnelle levering, helemaal super!

Precies wat we gevraagd hebben

Levering was wel niet op vooropgestelde datum.

Super snel levering

Mooie lint, de dag daarna was ze al thuis, gemakkelijk te ontwerpen

Uitstekende kwaliteit lint!

Uitstekende kwaliteit lint en zeer snel geleverd.

Snelle levering!

Het product was gemakkelijk om te maken. Werd snel bezorgd en was netjes verpakt. Het lint is echt naar wens, mooi en van goede kwaliteit. Ik ben er erg blij mee!

Snel en netjes geleverd

Top service en snelle levering!

Had een bestelling geplaatst van 1 blanco rode sjerp. Diezelfde middag nog even een zeer vriendelijke mail gehad om zeker te weten dat dit de bedoeling was zodat ze niet iets verkeerds zouden leveren. Niet elk bedrijf zou die extra stap hebben genomen, maar zij wel, en ondanks dat het vals alarm was wordt dit erg gewaardeerd! De sjerp is dezelfde dag nog verzonden en is in een goede, stevige verpakking spoedig aangekomen. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

snelle levering, mooie print op het lint

Snelle levering, mooie kwaliteit!

supper

supper mooi gemaakt en snelle levering

Mooie kwalitatieve sjerp

Ruime keuze in kleuren stof, kleuren prints en lettertypes. Prachtige, dikke satijnen stof. Mooi button van satijn om twee uiteinden vd sjerp aan elkaar te bevestigen

Uitstekend !

Super service en top producten!

Erg mooi,ik ben heel tevreden

71 Jarmuiden

Amsterdam 1046 AE