Heel heel mooi!

Wauw! Perfecte kwaliteit en service. Bestel snel nog een keer!

Flexibiliteit

Ik heb nadat de bestelling was afgerond nog een aanpassing gevraagd. Daar werd snel op gereageerd en de aanpassing werd verwerkt

Vlugge en correcte uitvoering

Vlugge en correcte uitvoering

Super snel geholpen

Erg snel geholpen en super snel verstuurd!

Mooie producten

Enne supersnelle bezorging!

Super snel & perfect gedrukt

Wederom perfect

Dik in orde oe het moet zijn

Is de iste keer dat ik bestel. en zal zeker in de toekomst nog bestel wand tis super mooi oe dat je het zelf wil

Voor de 1e keer besteld. Zeer snelle levering en lint is prachtig. Prijs/kwaliteit is geweldig. Blij met dit bedrijf en ik hoop er nog vaak te moeten bestellen!

Op tijd en mooi

Steeds de beste service!

Echt een top bedrijf! Snelle verwerking, vlotte communicatie, steeds vriendelijk en houden steeds rekening met je wensen! Zo vaak besteld en elke keer meer tevreden!

Mooi lint, goede prijs en heel snel geleverd.

Mooi lint en en goed bedrukt met tekst. Snel geleverd.

Goed, snel en netjes!

Echt een aanrader

Hele snelle levering! Prachtig lint, ik ben zeer tevreden!!

Ik ben zeer tevreden

Uitstekende dienstverlening!

Bij ontvangst bleek de opdruk niet altijd even goed leesbaar, contact opgenomen met de klantenservice, direct verder geholpen en een nieuw, perfect uitgevoerd lint ontvangen!

eenvoudig, duidelijk, snel!

makkelijk gevonden, makkelijk te kiezen, in te vullen, te bestellen, snel geregeld! en niet duur.

Duidelijk en zeer snel

Snelle communicatie, zeer snel verzonden en top kwaliteit!!!

Uitstekende service, voldoende kwaliteit!

Ik ben zeer tevreden over PrintJeLint en medewerker Raymond. Hij hielp mij uitstekend verder met een goede en degelijke service. De linten zelf zijn uit leuke stof, enkel de opdruk is niet overal even goed. Op sommige plaatsen komt de stofkleur er opmerkelijk sterk door. Over het algemeen tevreden over de service & klantvriendelijkheid van PrintJeLint!

zeer positief

Top service met snelle levering en staan er altijd voor ons klaar.

Ontzettend mooie sjerp mooie kwaliteit en groot succes

Ontzettend mooie sjerp mooie kwaliteit en groot succes

Niet zo best voor de eerste keer

Bestelling zou geleverd worden op 16/11 maar staat nog steeds klaar om gedrukt te worden. Of er is werk aan hun webshop software of er wordt een uiltje geknapt.

Super snelle levering!

Makkelijk besteld, snel geleverd en erg goed product ontvangen. Ga hier zeker weer bestellen!

Fantastisch lint en geweldige service

Fantastisch lint en geweldige service

Aanrader!

Super snelle én vriendelijke communicatie, snelle levering - zelfs naar België - en prachtig eindresultaat. Top!!!

Snelle levering, mooi bedrukt- zelfs de dunne lijntjes.

Maakt je cadeau echt af qua presentatie.

71 Jarmuiden

Amsterdam 1046 AE